Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 704 985
  • 20 833

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Tietämättä Kareevin mahdollisesta diilistä KHL:ään, niin eikös siitä huhuttu aika kauan sitten? Sen perusteella voisi kuvitella, että Tepsin on ollut myöskin hyvin varhaisessa vaiheessa tarvinnut kartoittaa seuraajaa. Jos sitten Kareevin kuvio onkin kuivunut yllättäen kokoon, niin on ollut Tepsillä hyvä neuvotteluasema tarjota jatkoakin. Koitan siis sanoa tässä, että Tepsi on voinut jo kauan sitten tehdä diilin Ortion kanssa kun on tiedetty Kareevin lähtevän. Sitten yhtäkkiä tilanne muuttuukin. Kareev-Ortio on juuri sellainen fantasia kaksikko maalille, että voi ihan huoletta alkaa kasaamaan meitille mestaruuspaineita.

Sanonpa, että kunpa tuo kaksikko pitäisikin paikkaansa!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tepsin FB-postauksessa aamulta lukee että ”ja on siellä totta kai yllätystäkin tarjolla…”, kuvituskuvassa käytetty Kareevin kuvaa. Mahtaisivatko julkistaa mahdollisen jatkosopparin pelin aikana? Vai mitähän tuo yllätys mahtaa meinata.
 

Solkungen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tepsin FB-postauksessa aamulta lukee että ”ja on siellä totta kai yllätystäkin tarjolla…”, kuvituskuvassa käytetty Kareevin kuvaa. Mahtaisivatko julkistaa mahdollisen jatkosopparin pelin aikana? Vai mitähän tuo yllätys mahtaa meinata.
Täällä on paidat penkeillä, joissa lukee mun seura mun finaali
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä on paidat penkeillä, joissa lukee mun seura mun finaali
Jep, Pärssistä haastateltiin Tepsin facessa ja siinä mainittiin että valkoisia paitoja jaetaan penkeille.. ei muuta kuin paita käteen jokaiselle ja pään päälle pyörimään.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö 2010 ollut sama juttu? Mökillä mulla on ainakin joku VMP:n sponssaama Finaalit 2010 paita, enkä usko ostaneeni sitä edes valtavassa humalassa.
Kyllä oli. Tallessa edelleen. Jaettiin ovella tuolloin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
On kyllä melkoinen tietäjä tämä herra Spine...
Kun olimme toisen jatkis-käyttäjän kanssa molemmat nähneet Sportin Turun vieraspelin jälkeen Jonne Virtasen tuhannen päissään seuraavana aamuna Turussa, tuli Spine kertomaan Sportin osioon ettei näkemämme pidä paikkaansa :D

Pelikielto vihdoin lusittu ja tällaiseen hyökkäykseen onkin mukava palata. Piti oikein tarkistaa mitä olin kirjoittanut.

Mä en nielis noiden kahden kirjoittajan tekstejä ihan suoraan. Muistaakseni on ennenkin painettu aika rankkaa tektstiä Jonnesta... Jotkut vihaa, jotkut rakastaa. Muistaakseni ainakin toinen noista huhun kirjoittajista kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan kirjoitusten perusteella.

Voiko vielä joku kertoa, että missä kohtaa kerroin, että asia ei pidä paikkaansa? Lähinnä yritin toppuutella, kun osa halusi jo Sportilta jotain virallisia ulostuloja asiasta. Mutta ei siinä. Palstan tapoihin kuuluu mustamaalata toisia kirjoittajia jotka eivät sovi omaan agendaan.

Mitä tulee case-Pajuun, niin tilanne on mielenkiintoinen. Suurin osa pitää tuota juttua ankkana, lähteenään Paju itse nyt monnilivessä. Ei siinä mitään väärää ja homma voikin olla noin. Nyt kuitenkin voin kertoakkin, että minun lähteenäni Lukko-diilistä on sama kundi. Vain menetettäväähän tuossa olisi Pajulla ollut jos olisi kertonut, että soppari Lukkoon oli. No, oli miten oli niin pääasiahan on, että ei Lukossa tai muuallakaan Suomessa kiekkoile ainakaan tällähetkellä!
 

Trappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelikielto vihdoin lusittu ja tällaiseen hyökkäykseen onkin mukava palata. Piti oikein tarkistaa mitä olin kirjoittanut.



Voiko vielä joku kertoa, että missä kohtaa kerroin, että asia ei pidä paikkaansa? Lähinnä yritin toppuutella, kun osa halusi jo Sportilta jotain virallisia ulostuloja asiasta. Mutta ei siinä. Palstan tapoihin kuuluu mustamaalata toisia kirjoittajia jotka eivät sovi omaan agendaan.

Mitä tulee case-Pajuun, niin tilanne on mielenkiintoinen. Suurin osa pitää tuota juttua ankkana, lähteenään Paju itse nyt monnilivessä. Ei siinä mitään väärää ja homma voikin olla noin. Nyt kuitenkin voin kertoakkin, että minun lähteenäni Lukko-diilistä on sama kundi. Vain menetettäväähän tuossa olisi Pajulla ollut jos olisi kertonut, että soppari Lukkoon oli. No, oli miten oli niin pääasiahan on, että ei Lukossa tai muuallakaan Suomessa kiekkoile ainakaan tällähetkellä!
Kirjoitit näin "Muistaakseni ainakin toinen noista huhun kirjoittajista kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan kirjoitusten perusteella.", ja nyt puhut itse vielä mustamaalaamisesta :D

Taisi olla pelikieltosi suht ansaittu..
No mennään eteenpäin, nautitaan finaaleista ja jätetään arvailut vähemmälle.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää nyt menee ihan mietinnän puolelle mutta mites Ahokkaalle ja Uramalle tuttu Arttu Ruotsalainen? Olisiko mahdollista saada Turkuun. Huhuja Eurooppaan palaamisesta on. Kyllä mulle ainakin kävis Ruotsalainen-Ilomäki-Intonen-Jasu. Siinä olis se ykkösen sentteri, kakkosen sentteri. Sitten Intonen kolmosessa kehittymässä ja mahdollista läpimurtoa hakemassa ja Jasu nelosessa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä lähtisin siitä, että Ilomäki oli kakkossentteri ja Intonen kirittämässä kolmosen keskellä. Jotenkin vain tuntuu tällä hetkellä, että Intonen-Ilomäki kaksikolla pelattaisiin ihan hyvin, kunnes finaaleissa todettaisiin jälleen ettei vielä ihan riitä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä mä lähtisin siitä, että Ilomäki oli kakkossentteri ja Intonen kirittämässä kolmosen keskellä. Jotenkin vain tuntuu tällä hetkellä, että Intonen-Ilomäki kaksikolla pelattaisiin ihan hyvin, kunnes finaaleissa todettaisiin jälleen ettei vielä ihan riitä.

Ilomäki ei ole kannua tavoittelevan joukkueen ykkönen. Intosen pitäisi joko ottaa aivan järkyttävä askel tasossa ylöspäin ja olla uusi ”Pärä” tai sitten Arttu kakkosen keskelle ja Intonen kolmosen ja tekijämies ykköseen.

Intosella ja Artulla lähteminen mestaruusjahtiin on aikamoista venäläistä rulettia, mutta muutama kuti on aseessa liikaa omaan makuun.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilomäki ei ole kannua tavoittelevan joukkueen ykkönen.

Ollaanko tavoittelemassa kannua? Vai ollaanko vaan menossa niin pitkälle kuin omilla pojilla päästään?

Alkaa olla muuten karuja joukkueita ensi kaudella: Tapparalla todennäköisesti yli 3 meuron pelaajabudjetti ja Ilves nousee muiden 2,5-3 meuron joukkueiden (HIFK, Kärpät ja Lukko) seuraksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös