Mainos

Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

• 5 022 782
  • 22 414

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Joukkuetta olisi halu vahvistaa/muokata, mutta koska kaikissa merkittävissä eurooppalaisissa sarjoissa on karsinnat, niin pelaajien hintataso on noussut kymmeniä prosentteja.

Off-topic: Meillä on isommassa kuvassa iso ongelma. 16 joukkueen liigassa pelaajabudjetit eivät nouse kuin viiden rikkaan (sekä osakeanti-SaiPan) osalta. Sarjan taso tullee laskemaan.

Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Kyllä voisi pelaajia liikkua poiskin päin alkaa karsinnat pelottaa, jos Palmu, Jokinen, Arell, Talvitie ja Sevänen voi hyvin otteellaan tiputtaa TPS:n divariin

Nuo on oikeasti niin kusessa Kallio/Urama linjalla nyt että ei tosikaan. Ovat tehneet paskoja taktisia päätöksiä useamman putkeen ja seuraukset näkyvät tässä. Operatiivinen tekeminen paskaa, strategisrt tavoitteet haihtuvat ilmaan.

Miettistä haukun paljon, mutta kyllä tästä paskasta Urama etenkin saisi nauttia sukeltamalla sinne ämpäriin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Tämä(kin) kausi jo menetetty joten lisähankintoja ei ole tulossa. Ei ole rahaa, playoffeihin ei päästä joten sieltäkään ei tule kassaan rahaa.
Jaaa. Mun mielestä ollaan viivan yläpuolella tämänkin kierroksen jälkeen, joten millä tilastoilla tämä kausi on menetetty? 28ottelua vielä tulossa joten pisteitäkin jaossa iso kasa.

Turnipsi

Jäsen
Jaaa. Mun mielestä ollaan viivan yläpuolella tämänkin kierroksen jälkeen, joten millä tilastoilla tämä kausi on menetetty? 28ottelua vielä tulossa joten pisteitäkin jaossa iso kasa.

Sulle siis on ok että ollaan sijalla 12 , 4 pistettä edellä sijaa 13 ja 6 pistettä (2 tappiota) karsintaviivan yläpuolella? Oikeesti?

Ja että meidän trendi on laskeva.

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Mulle riittää että pelataan poffeissa keväällä. Jos jäädään ulos on kausi pettymys. Tässä kuitenkin puolet pelaamatta joten itse en suostu heittämään kirvestä kaivoon.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Palkinnoksihan Urama sai hyvin tekemästä työstään jatkosopimuksen, johon varmasti sisältyi vielä kiva pikku palkankorotus.
Vaikka ei olisi tullut palkankorotusta, mun mielestä voidaan täällä jo päättää että sai korotuksen, ison sellaisen.
Teissalan loukkaantuminen oli loppujen lopuksi Uraman vika..ensin katsoin että Toma mokasi mutta kyllä se oli Uraman moka.

Turnipsi

Jäsen
Mulle riittää että pelataan poffeissa keväällä. Jos jäädään ulos on kausi pettymys. Tässä kuitenkin puolet pelaamatta joten itse en suostu heittämään kirvestä kaivoon.

On joo, mutta antaako mikään, yhtään mikään viimeisen 6kk ajalta kipinää sen osalta että tämä muuttuisi? Itse en jaksa tähän enää uskoa ja siksi tämä turhautuminen. Vituttaa katsoa sitä että meidän uusi normi on jännittää päästäänkö playoffien säälien säälipleijareihin.

(1)
  • Tykkää

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Sarjassa jossa melkein kaikki ilmoittautuneet pääsee pleijareihin, ei ole hirmuisen kova suoritus jos on sijoilla 10 ja alaspäin. Melkoisesti pitää parantaa, mikäli seuraavaa puolisko toisi auringon.

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Vaikka ei olisi tullut palkankorotusta, mun mielestä voidaan täällä jo päättää että sai korotuksen, ison sellaisen.
Teissalan loukkaantuminen oli loppujen lopuksi Uraman vika..ensin katsoin että Toma mokasi mutta kyllä se oli Uraman moka.
Eihän urheilujohtajan vika ole huono menestys ja epäonnistuneet pelaajahankinnat, ei varsinkaan Tepsin kokoisessa organisaatiossa. On niin paljon vastuita, että hyvä jos riittää aika syömiseen. Kallion ja Suoraniemen lisäksi voisi vielä palkata jonkun lisäapukäden. Palkankorotusta mutuilen siltä pohjalta, että elinkustannukset ovat nousseet ja en usko että noin vastuulliseen hommaan josta ei kuitenkaan tarvitse ottaa mitään vastuuta riittää 130k vuodessa. Miksi Teissalan vedit mukaan, ei mitään hajua.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eihän urheilujohtajan vika ole huono menestys ja epäonnistuneet pelaajahankinnat, ei varsinkaan Tepsin kokoisessa organisaatiossa. On niin paljon vastuita, että hyvä jos riittää aika syömiseen. Kallion ja Suoraniemen lisäksi voisi vielä palkata jonkun lisäapukäden. Palkankorotusta mutuilen siltä pohjalta, että elinkustannukset ovat nousseet ja en usko että noin vastuulliseen hommaan josta ei kuitenkaan tarvitse ottaa mitään vastuuta riittää 130k vuodessa. Miksi Teissalan vedit mukaan, ei mitään hajua.
Ei liity mitenkään huhuihin, sori siitä. Mutta tuo palkankorotus on sellainen juttu mihin en usko. Toimisto osallistunut talkoihin missä kiristetään vyötä, siihen perustan oman ajatuksen.
Teissalan vedin ihan vain jatkaakseni palstalla olevaa meininkiä että aina etsitään syyllinen tapahtuu mitä tapahtuu ja läheskään aina se syyllinen ei ole mitenkään syyllinen just siihen tilanteeseen. Esimerkkinä tänään KooKoon toinen maali.. täällä haukuttiin isoin kirjaimin Toma siitäkin..

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei liity mitenkään huhuihin, sori siitä. Mutta tuo palkankorotus on sellainen juttu mihin en usko. Toimisto osallistunut talkoihin missä kiristetään vyötä, siihen perustan oman ajatuksen.
Teissalan vedin ihan vain jatkaakseni palstalla olevaa meininkiä että aina etsitään syyllinen tapahtuu mitä tapahtuu ja läheskään aina se syyllinen ei ole mitenkään syyllinen just siihen tilanteeseen. Esimerkkinä tänään KooKoon toinen maali.. täällä haukuttiin isoin kirjaimin Toma siitäkin..

Nyt kun otit tuon toisen maalin puheeksi, niin syyllinen löytyy kentän puolelta, tai syylliset. Ennen pitkää kiekkoa tullut pyöritys omassa päässä johtui Talvitien huonosta pelivalinnasta (olisi pitänyt rauhoittaa alaspäin Lindrothille, eikä yrittää pelata ylöspäin). Pitkän kiekon jälkeisessä oman pään aloituksessa Lindroth pelasi vuorostaan ihan päin persettä, ja KooKoon pelaaja jäi maalin eteen vapaaksi.

Ei tosiaankaan voi Tomaa syyttää noista, mutta monesta muusta asiasta kylläkin. Tuolla rosterilla pitäisi pystyä yksinkertaisesti parempaan peliin ja tulokseen.

Turnipsi

Jäsen
Ei tosiaankaan voi Tomaa syyttää noista, mutta monesta muusta asiasta kylläkin. Tuolla rosterilla pitäisi pystyä yksinkertaisesti parempaan peliin ja tulokseen.

Kyllä tuosta voi. Ihan siksi että Miettinen ei tunne termiä alaspäin pudotus. Aina rynnätään ja pusketaan ylös vaikka saatana yhdellä neljää vastaan. On niin monta kertaa kun kiekon voisi pudottaa alas ja rauhoittaa, nutta sensijaan pusketaan pakolla ylös.

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy