Mainos

Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

• 5 022 782
  • 22 414

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
En tiedä haluatteko nyt tarkoituksella ymmärtää väärin
Siis sinä sanoit, että TPS ei kaipaa yhtään turkulaista pelaajaa. Minä sanoin, että kyllä kaipaa. Tätä kuitenkin monet harrastaa tunteella ja se tunne niihin turkulaisiin on lähtökohtaisesti vahvempi kuin tsekkeihin tai sisämaalaisiin.

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kyllä. Ne olivat parasta mitä pystyimme saamaan ja meidän kannatti saada. Valitettavasti en näe yhtään säihkyvää lupausta tällä hetkellä Marjalan lisäksi, joista olisi joukkueelle konkreettisesti hyötyä. Marjalakin pelaa jossain varjoissa. Jokinen täysin väärässä sarjassa. Auttaako Koivukaan autuaasti joukkuetta? Lehtonen, Intonen, Teissala.... Onko meillä tällä hetkellä yhtään omaa kasvattia joiden voimme sanoa selvästi ja varmasti etenevän esim. Vuoden/parin sisään NHL:ään? -Ei.

Edit. Pidin Pullin NHL-sopparia aivan järkyttävän suurena yllätyksenä. Valitettavasti tiesin sen jo siinä vaiheessa ettei riitä Pohjois-Amerikkaan.
Kyllä näihin Teissala, Lehtonen ja Jokinen kannattaa panostaa. Eivät ole liian hyviä mutta roolissaan pärjäävät ja voivat kehittyä omassa roolissaan Liiga-tasolla hyväksi. Onhan se hienoa että myös näitä super-junnuja on joukkueessa, mutta valitettavasti ovat liian hyviä. Heti kun ovat riittävän hyviä nostavat kytkintä seuraavaan ja suuntaavat seuraavaan sarjaan.
Hyvää jälkiviisautta Pullin osalta. Pulli on 23-vuotias pelaaja, joka voi kehittyä vielä paljonkin oikeassa paikassa. Onkohan loukkaantunut, kun pelannut vain 2 peliä. Voi myös olla että haluaa tulla kuntouttamaan itseään Suomeen.

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kylläpä Juketsia nyt kiukuttaa. Ei se mitään, anna tulla vaan, sitä vartenhan nämä palstat on.
Tällä kaudella minusta kuitenkin eniten jengistä eteenpäin ovat menneet juuri nämä mainitsemasi Teissalat, Intosetja Lehtoset. Kyllä näillä kaikilla näen hyvän tai erinomaisen liigapelaajan tulevaisuuden, kenties jopa Ruotsin tai Sveitsin kentillekin. Se kai on jo ihan hyvä jos saadaan omista kasvatettua huippupelaajia Liigaan. NHL ei sinänsä meitä auta kuin siirtokorvausten muodossa.

Koivu ja Jokinen ovat Suomen mittakaavassa ihan kovia lupauksia, eikä tässä minusta muillakaan liigajoukkueilla ole mitään timantteja rostereissaan.

Muistanet myös, että meidän rahakirstu on tällä hetkellä korkeintaan Liigan keskitasoa, joten ysärin dominoinnista voit yhä vain haaveilla.
Ei ne Teissalat, Intoset ja Lehtoset ole vaan meille sitä kuulta taivaalta tuoneet, että oltaisiin edes jotenkin taistelemassa kunnon playoff paikasta. Noh, kohta alkaa matsi. Katotaan pääseekö tänäänkin aikaisin nukkumaan ekan erän jälkeen vai saisiko katsoa vaikka matsin loppuun asti ilman tattia otsassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Siis sinä sanoit, että TPS ei kaipaa yhtään turkulaista pelaajaa. Minä sanoin, että kyllä kaipaa. Tätä kuitenkin monet harrastaa tunteella ja se tunne niihin turkulaisiin on lähtökohtaisesti vahvempi kuin tsekkeihin tai sisämaalaisiin.
Tepsi voi ottaa turkulaisen pelaajan yhtälailla kuin mistä tahansa muualta olevan. Kunhan turkulaisuus -meriitti ei mene sen yli mitä sillä rahalla saadaan meidän jääkiekkoa pelaavalle joukkueelle nimeltä TPS jostain muualta.

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
En nyt ihan näinkään ajattele mutta väitän että sillä on positiivista vaikutusta. Sen vain pystyn sanomaan että joukkue oli turkulaisempi kuin pitkiin aikoihin ja samalla se oli yhtenäisempi kuin aikoihin. Sitä en tiedä oliko näillä yhteyttä toisiinsa.
Oli varmasti osittain. Silloin joukkueessa oli niin monta läheistä ystävää keskenään, jotka olivat junnuvuodet pelanneet yhdessä. Ne olivat myös taitotasoltaan liigatasolle eliittitason pelaajia.

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voin sanoa suoralla naamalla että paremmalla maalivahtipelillä oltaisiin top 8:ssa
Jos nyt kävisi niin että 5 vedosta 2 sisään niin olet taas marisemassa maalivahti peliä.

Seinillä alla heikko kausi. Vali ja Werner enemmän tai vähemmän tavallisia kuolevaisia. Voisko olla niin että maalivahtipeli ei ole se heikkous, vaan puolustuksen organisointi?

(Toivon todella että Veini onnistuu)

Napakettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Ei tänne ihan ketä tahansa kannata ottaa. Mutta omissa on soinu sen verran raikkaasti, että kyllä Pulli on erittäinkin tervetullut lisä puolustukseen. Joo veskarit on ollu huonoja ja päästäny liian helppoja, mutta kyllä tää on joukkuepeli ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Paremmalla puolustuksella saadaan varmasti veskareistakin parempia. Ja aina uus kaveri menestysvuodelta tuo uutta virtaa nykyporukkaan. Toivotaan, että Veini tuo sitä jo tänään ja Pulli hetken päästä useammaksi vuodeksi!

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Oli varmasti osittain. Silloin joukkueessa oli niin monta läheistä ystävää keskenään, jotka olivat junnuvuodet pelanneet yhdessä. Ne olivat myös taitotasoltaan liigatasolle eliittitason pelaajia.
Mikä nyt ei välttämättä hyvä juttu ole, nuo kun lähtökohtaisesti tulivat töihin.
Liian hauskaa ei saa olla.

Kuinka monta kertaa vaikka Rafkinin somessa ollut viinanhuuruista menoa myytyään sielunsa? Vertaa vaikka Turun aikaan jolloin tarinat oli täynnä tölkkejä joka viikonloppuna.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan TPS kiinnostunut rapakon takaa suomeen palaavasta Nikkasen Henristä? Ei mene Jukurihin eikä Pelikanseihin , joku uusi seura siis . Minusta Nikkanen sopisi hyvin TPS paitaan mutta taitaa HIFK tai Kärpät viedä .

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Harmi sinällään mutta mielummin Raipa kun joku HIFK tai Kärpät. Saipalta taitaa löytyä rahaa enemmän kun TPS:ltä :D
Aivan varmasti löytyy. Eikös sinne juuri tullut sijoituksia vajaalla parilla miljoonalla? Hetken aikaa pärjäävät.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Nikkanen muutenkaan sellainen pelaaja jolle juuri nyt olisi tarvetta, jos jotain rahaa on jäljellä niin pakkia sisään. Nikkanen olis ollut vaan uusi Talvitie.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nikkanen muutenkaan sellainen pelaaja jolle juuri nyt olisi tarvetta, jos jotain rahaa on jäljellä niin pakkia sisään. Nikkanen olis ollut vaan uusi Talvitie.
Minä olen kyllä erimieltä. Nikkanen pesee Talvitien , en sano kuitenkaan etä sata nolla. Talvitie on hyvä aloittaja ja kuinka ollakkaan siinäpä se sitten taisis ollakin.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Minä olen kyllä erimieltä. Nikkanen pesee Talvitien , en sano kuitenkaan etä sata nolla. Talvitie on hyvä aloittaja ja kuinka ollakkaan siinäpä se sitten taisis ollakin.
Voi olla että pesee, mutta ainakin viimeksi kun liigassa pelasi jäi mieleen isona mutta pehmeänä pelaajana. Eikä liikekkään ollut kovin hyvää, varmaan on siitä kehittynyt. AHLssä pelannut muuten täysin samalla pistekeskiarvolla kuin Talvitie. Voi olla silti hyvä pelaaja SaiPalle, Talvitiekin tekis varmaan maaleja liukuhihnalla tän kauden SaiPassa.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Talvitie on erinomainen kiekoton pelaaja, mutta kiekon kanssa on yksi liigan huonoimpia
On se ainakin aika paljon parantanut kauden edetessä, onko erinomainen kiekoton pelaaja ihan hyvä ainakin. Maalia se nyt ei tee vahingossakaan, rooliinsa nähden oletettavasti kallis. Mestiksestä saisi vastaavaan paljon pienemmällä palkalla tyyliin Knuutinen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Valtteri Pulli siirtyy Sveitsiin.

E: Tarkemmin siis Luganoon loppukauden diilillä. Kalle Kaskinen toimii Luganon apukoutsina.

Ei tavallaan edes hetkauta. Pullin hienous ei minulle ihan ole auennut niin kuin ei Frimaninkaan. Olli Juolevi tuli toki aikanaan Tepsiin hieman samanlaisessa asemassa, mutta hänen laatunsa oli vielä tuolloin eri tasolla kuin Pullin mielestäni.

Jotenkin, kun Söderlundkin on osoittautumassa kuin osoittautumassa hyväksi hauksi, niin Kallion Sverige-tutkaan mä jotenkin ihmeellisesti luottaisin edelleen. Entä voisiko Tallen skoutata meille jonkun Ekeståhl-Jonsson - tyyppisen vonkaleen?

Mutta tack men nej tack jos lipussa lukee Windlert/Larsson/Olsson.

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tavallaan edes hetkauta. Pullin hienous ei minulle ihan ole auennut niin kuin ei Frimaninkaan. Olli Juolevi tuli toki aikanaan Tepsiin hieman samanlaisessa asemassa, mutta hänen laatunsa oli vielä tuolloin eri tasolla kuin Pullin mielestäni.

Jotenkin, kun Söderlundkin on osoittautumassa kuin osoittautumassa hyväksi hauksi, niin Kallion Sverige-tutkaan mä jotenkin ihmeellisesti luottaisin edelleen. Entä voisiko Tallen skoutata meille jonkun Ekeståhl-Jonsson - tyyppisen vonkaleen?

Mutta tack men nej tack jos lipussa lukee Windlert/Larsson/Olsson.
Ei suoraan liity tähän ketjuun mutta Olsson on jäänyt harmittamaan mua. Oli todella surkea Tepsissä mutta paperilla ihan hyvä ajatus.
Ilmeisesti kopissa todella hyvä, mutta oli kyllä sellainen puijottelukeppi.

Oliko vaan väärään aikaan, väärässä paikassa?

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Jotenkin, kun Söderlundkin on osoittautumassa kuin osoittautumassa hyväksi hauksi, niin Kallion Sverige-tutkaan mä jotenkin ihmeellisesti luottaisin edelleen.
Kallion saalis Ruotsista edelliseltä kahdelta kaudelta: Fröberg, Wernblom, Lindroth, Werner, Söderlund (Timppa toki tuli Tsekeistä).

Werneriä lukuunottamatta kyllä aika kiva osumaprosentti. Minun mielestä tuolta vaan rohkeasti vielä pakkia sisään.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko jossain kerrottu että haku on päällä? Vai mistä nämä mutut hankinnoista on peräisin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy