Aa, itse ajattelin senttereiden olevan tässä tapauksessa Palve, Ilomäki, Johansson ja Jasu.
Mites Intonen?
Aa, itse ajattelin senttereiden olevan tässä tapauksessa Palve, Ilomäki, Johansson ja Jasu.
Mitä? Hifki olis ostamas pelaajii? Mää ole klapil päähä lyöty!Yleisestä huhuketjusta nostettua: IFK ja TPS ovat kyselleet Palveen perään.
Itsekseni mietinkin että kumma jos Hifk ei ole Palveen perässä...Yleisestä huhuketjusta nostettua: IFK ja TPS ovat kyselleet Palveen perään.
Tuskinpa Palve Peltosen Villen valmennukseen haluaa.Itsekseni mietinkin että kumma jos Hifk ei ole Palveen perässä...
Tuskinpa Palve Peltosen Villen valmennukseen haluaa.
Ja Intonen menee minne?
Ennemmin minä ottaisin TPS:ään kalamies Palmun kun "barchelot Palven"
Se on sitten toinen asia, että kannattaako Palveen kohdalla lähteä rikkomaan säästöpossua, kun ei oikein ole missään vakuuttanut täältä lähtemisen jälkeen. Vahvasti tuoksahtaa arvokkaalta ukolta joka ei sovi palettiin ollenkaan.
Tuskinpa Palve Peltosen Villen valmennukseen haluaa.
Jos totta puhutaan niin Palven peliura lähti alamäkeen TPS:n jälkeen. TPS:ssä se voisi lähteä taas uuteen nousuun? ...... tai sitten ei.Eikä kuulemma Turkuun, koska täällä tehdään maali per ottelu ja se ei näytä CV:ssä hyvältä. Täältä luin.
Kai liigalähetykset on geoblokattu Ruotsissa?
Eikös Palve kuitenkin Pennasen alaisuudessa pelannut melkein viisi kautta ja ihan hyvin meni ensin Mestiksessä ja sitten Liigassa? Ei Pennasen HPK tai Jukurit nyt varsinaisesti mitään peruutellut, mutta kyllä sielläkin mun käsittääkseni joukkue tuli ensin ja yksilöt sen mukana, vai menenkö ihan metsään?Oulalle pitäisi antaa kohtuullisen vapaat kädet, jotta homma löisi tulta uudestaan hänen kohdallaan kentällä. Peruuttelevassa prosenttikiekossa Palve istunee enemmän kiukkuisena jäähyllä. Toisin sanoen hänen pitää olla joukkueen ykköskukko. Jos Oulan laittaisi Skalickyn tai Ilomäen tutkapariksi, niin tiedä miten nostaisi heidät pelillisestä talvihorroksesta tähän päivään, mutta jotenkin näen että tämä kortti olisi ehkä toiminut parhaimmilla hyötysuhteella Raipen aikakaudella. Mutta jerkkua tuonne hyökkäykseen tarvitaan juuri siihen viimeistelyyn. Edelleen mennään aika heppoisilla varusteluilla, jos jo kevättä miettii.
Muuttaako ulkomaan muija Palven mukana? Sitten Hesa on vahvoilla, toki sieltä tarjotaan varmasti isompi lappukin. En usko että kummassakaan pääsee parhaaseen lentoon.
Vaikka Turkua aina välillä tölvinkin niin onhan tuo hieno kaupunki kaupunkina omine erityispiirteineen. Tiedä sitten onko tuolla niin isoa väliä tuolle daamille kunhan sille ei vahingossa näytetä kuvia Raisiosta Turkuna.Muuttaako ulkomaan muija Palven mukana? Sitten Hesa on vahvoilla, toki sieltä tarjotaan varmasti isompi lappukin. En usko että kummassakaan pääsee parhaaseen lentoon.