Mr. Tasuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Palloseura, Avalanche
Jonon jatkoksi sitten vaan!Tulin lukemaan huhuja.
Jonon jatkoksi sitten vaan!Tulin lukemaan huhuja.
Sasha Huttusen mukaan TPS on myös vaihtoehto Talvitielle, löytyy tuolta twiitin vastauksista.
Palvetta huhuillaan JYPiin. Mitä vittua? Olisiko kannattanut panostaa laatuun, jos tällainen jannu olisi ollut markkinoilla?
Palvetta huhuillaan JYPiin. Mitä vittua? Olisiko kannattanut panostaa laatuun, jos tällainen jannu olisi ollut markkinoilla?
Ei huhu vaan mutu.. Oden sai kenkää Ipasta. Kelpaisi mun Tepsiin.
Ei paha, jalkaakin ois, sitä kun ei liikaa tällä hetkellä löydy.Ei huhu vaan mutu.. Oden sai kenkää Ipasta. Kelpaisi mun Tepsiin.
Koska vaan. Nyt Kallio kirstusta viimeiset pennit kouraan ja verkot vesille!Ei huhu vaan mutu.. Oden sai kenkää Ipasta. Kelpaisi mun Tepsiin.
Ei huhu vaan mutu.. Oden sai kenkää Ipasta. Kelpaisi mun Tepsiin.
Pelaajan kannalta ihan hyvä ratkaisu. Saanee ison roolin, mitä missään menestystä tavoittelevassa seurassa ei olisi ollut tarjolla.Meni SaiPaan.
Nojaa, kyllä sentään johonkin pudotuspeliseuraan olisi hyvin mahtunut isompaan rooliin esim. Meille tai Ässiin, Saipalla on kausi ohi. Kummallinen ratkaisu omasta mielestä.Pelaajan kannalta ihan hyvä ratkaisu. Saanee ison roolin, mitä missään menestystä tavoittelevassa seurassa ei olisi ollut tarjolla.
Pelaajan kannalta ihan hyvä ratkaisu. Saanee ison roolin, mitä missään menestystä tavoittelevassa seurassa ei olisi ollut tarjolla.
Ilveksen nelosketjusta/poppareilta meille isoon rooliin? Ei me nyt ihan niin paskoja olla...Nojaa, kyllä sentään johonkin pudotuspeliseuraan olisi hyvin mahtunut isompaan rooliin esim. Meille tai Ässiin, Saipalla on kausi ohi. Kummallinen ratkaisu omasta mielestä.
Ketäs ne meidän paremmat laiturit on? Skaldo ja Dal Colle jatkuvasti kärkiketjuissa, vaikka kumpikaan ei vedä sillä tasolla mitä pitää. Väisänen, Haapanen ja Korppari on meidän parhaat laiturit tällä hetkellä, ei uskoisi kun lukee nimilistaa. Näistäkin Haapasen vahvuus ei ole tulostaululla, Korpparilla rikkonainen alkukausi ja Väisänen on onneksi ponnahtanut omana poikana tehottoman lammaslauman takaa kakkosketjuun, kun nimimiehet ei siellä pärjää. Rech on kadonnut tulostaululta alkukauden jälkeen ja Kossy ei missään kohtaan täyttänyt vahvistuksen mittoja. Pyyhtiä vetää aivan yössä. Tammela on pelannut ihan hyvin.Ilveksen nelosketjusta/poppareilta meille isoon rooliin? Ei me nyt ihan niin paskoja olla...
Eikö Pyyhtiä pelannut eilen aika terävästi? Ainakin mun mielestä. Tammela ja Haapanen oli oiva pari, ehkä Ikonen oli hieman kadoksissa.Ketäs ne meidän paremmat laiturit on? Skaldo ja Dal Colle jatkuvasti kärkiketjuissa, vaikka kumpikaan ei vedä sillä tasolla mitä pitää. Väisänen, Haapanen ja Korppari on meidän parhaat laiturit tällä hetkellä, ei uskoisi kun lukee nimilistaa. Näistäkin Haapasen vahvuus ei ole tulostaululla, Korpparilla rikkonainen alkukausi ja Väisänen on onneksi ponnahtanut omana poikana tehottoman lammaslauman takaa kakkosketjuun, kun nimimiehet ei siellä pärjää. Rech on kadonnut tulostaululta alkukauden jälkeen ja Kossy ei missään kohtaan täyttänyt vahvistuksen mittoja. Pyyhtiä vetää aivan yössä. Tammela on pelannut ihan hyvin.
Jalat löytyy keväällä. DC pitäisi laitaa rakentamaan peliä. Löysä kuin Filppula, mutta heittää samalla tavalla lätyt suoraan lapaan.Odenilta olisi löytynyt niitä nopeita jalkoja. Harmi, että meni muualle.
Eilinen peli oli ihan hyvä ei siinä. Nyt vaan otetaan rauhassa ja katsellaan oliko taas alkukauden tyylii pilkahdus pimeässä vai jatketaanko samaan malliin. Toivottavasti.Eikö Pyyhtiä pelannut eilen aika terävästi? Ainakin mun mielestä. Tammela ja Haapanen oli oiva pari, ehkä Ikonen oli hieman kadoksissa.
Eikö Pyyhtiä pelannut eilen aika terävästi? Ainakin mun mielestä.