FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Lajusen Janppa Ruotsiin ja Örebron riveihin, joten hänet voidaan pyyhkiä pois huhuista.
Itseasiassa nuo videon Salomonin retkeilykengät viittaa vahvasti erääseen KooKoon erähenkiseen kaveriin..:)Tepsin ig-storyssa uusi pelaaja hakemassa autoaan (oletan). Nyt joku äkkiä tunnistamaan kengistä ja pohkeista.
Itseasiassa nuo videon Salomonin retkeilykengät viittaa vahvasti erääseen KooKoon erähenkiseen kaveriin..:)
Olin joko sokea tai sitten ei vielä missään ketjussa ollut mainintaa siitä, että Joel Janatuinen siirtyy Hämeenlinnan pullakerhoon.
Ahti Oksanen olisi aivan helvetin hyvä kiinnitys. Jalka liikkuu, ei kaihda fyysistä peliä, kiekko tottelee ja osaa lyödä lötöä pussiin.Ahti oksanen?
Ahti Oksanen olisi aivan helvetin hyvä kiinnitys. Jalka liikkuu, ei kaihda fyysistä peliä, kiekko tottelee ja osaa lyödä lötöä pussiin.
Näen itsekkin tuossa Ahtin. En tiedä sitten, haluanko asian vain nähdä näin.Nappasin screenshotin tuosta ig-storysta. Epäselvähkö, mutta onhan tuossa ehkä Ahtin piirteitä?
Screenshot-20210520-232725 (linkki vie imgbb -kuvienlatauspalveluun)
Kyllä. Samaten Elmeri Eronen, jos on oikeasti tulossa, niin ehdottomasti yksi kovimmista, ellei kovin pakki, joka Liigan sisällä liikkuu. Sitten sieltä tuleekin oikeasti paluumuuttajina Topi Nättinen ja Santeri Lukka.Ahti olisi yksi kovimmista kaappauksista Liigan sisällä. Saa nähdä. Pahoja tällaiset huhut, kun kaikki tulevat vahvistukset tuntuvat todennäköisesti pettymyksiltä, jos ei saadakaan Ahtia.
Kyllä. Samaten Elmeri Eronen, jos on oikeasti tulossa, niin ehdottomasti yksi kovimmista, ellei kovin pakki, joka Liigan sisällä liikkuu. Sitten sieltä tuleekin oikeasti paluumuuttajina Topi Nättinen ja Santeri Lukka.
Eiköhän noin 99% Eliten Liiga-kiekkoilijoiden kuvista ole Timo Savelan ottamia kuvia Turkuhallista.Oksasen Ahdilla elitessä sopivasti kuvakin Gatoradelta - tosin vielä toistaiseksi väärän jengin paidassa..
Sama homma, mutta pientä KHL-peikkoa olen pelännyt tässä vielä. Hyvältä vaikuttaa, kun siltä suunnalta ei ole mitään kuulunut. Hyvä, ettei ole Riiassa antamassa lisää näyttöjä.Mä olen ostanut jo huhun Erosesta varmana tietona. Se olisi katastrofi, jos ei Eronen saapuisikaan Tepsiin.
Onko Ahti Oksasesta jokin varteenotettava rapala liikenteessä, että voisi meille tulla? Muuta, kuin yhteys Ahokkaaseen? Mä en ole Oksasen kytkyistä Tepsiin mitään kuullut, mutta mitäpä minä mistään tietäsinkään. Kova ukko olisi.
KooKoon huhuketjun viimeiseltä sivulta löytyy huhu ja siitä homma varmaan lähti liikkeelle.
Nappasin screenshotin tuosta ig-storysta. Epäselvähkö, mutta onhan tuossa ehkä Ahtin piirteitä?
Screenshot-20210520-232725 (linkki vie imgbb -kuvienlatauspalveluun)
Näyttää ihan Sauli Niini-stööltä.
Kalliohan sanoi josssin haastattelussa että tälle kaudelle määritetty budjetti alittui. Ehkä siitä löytyy ekstra neuvotteluvaraa ensi kauteen. Budjettia ei tulisi kuitenkaan ylittää paljoa, varsinkaan jos tulee pelaajia monivuotisilla soppareilla. Seuraavana vuonna ei enää olekaan niitä ekstrsrahoja taskussa.
En haluaisi olla mikään negapetteri, mutta tuskin kukaan tietää tässä vaiheessa, että missä Viro pelaa ensi kaudella. Todennäköisyydet on toki sen puolella, että jatkaisi täällä, mutta on siellä kuitenkin se mahdollisuus, että jää Pohjois-Amerikkaan. Kaikki riippuu siitä, että minkä Red Wings kokee parhaaksi tässä kohtaa. Mikäli vetää jumalmoodissa leirillä ja kokevat, että Viro pystyisi jo pelaamaan Änärissä, niin eivät varmasti laita takaisin Turkuun, vaan pitävät tuolla, kun Viro voi pelata AHL-pelejä myös.Aurinko Golfin parkkipaikalla "puttimiehet" tiesivät kertoa, että Viro pelaa ensi kauden tepsin paidassa.