Kaltosta posia, mutta kuka on tää Petäjä? En koskaan kuullutkaan ja ilmeisesti Peliittojen päävalmentaja, ja Peliittojen omistaja/jopa pääomistaja (?) on meidän hallituksen puheenjohtaja. Hieman pisti miettimään että onko tässä joku saunakaveripesti solmittu? Tää Petäjä ei ole myöskään urallaan oikeastaan mitään ikinä saavuttanut paitsi viimeisiä sijoja Mestiksestä.
No niin, tätä mä pelkäsinkin. Tässähän alkaa hahmottua kaikkien aikojen saunasalaliitto. Nyt siellä on jo liiton saunaosasto (Westerlund, Urama, Helminen ja Ahokas), Espoon saunakerho (Ahokas, Kalto ja Petäjä), Peliittojen osasto (Petäjä, Koskinen), Rauman klaani (Moisanen, Urama ja Rosendahl), seiskaneloset (Koivu, Salo, Jokinen ja ties ketä) ja hyvin on tiedossa sekin, että jotkut myyntipisteiden työntekijät on käyneet samaa lukiota. Ja sitten vielä ne Big Daddyn reinojen kärjet siellä saunakamarin verhojen alla. Tässäkö se puhdas pöytä nyt on?Petäjä, Kalto ja Ahokas ovat toimineet Espoon Bluesissa, joten tätä taustaa vasten heillä on ”yhteistä kemiaa”.
koko viesti
En usko ennen kuin valmennus julkaistaan. Selinin ja Pikkaraisen tullessa valmennukseen luulin jo että näin olisi käynyt, mutta kaivettiin Kiviharju joukon jatkoksi ilman mitään ajatusta mitä aloittaa tekemään valmentajana. Joku homma sitten keksittiin.Olisiko ensimmäinen valmennustrio seuran historiassa, joka saa totaalisen työrauhan eikä niin, että jonkun lankatut lakerikengät vilkkuu jo viikosta kaksi alkaen esiripun takaa?
Olisiko ensimmäinen valmennustrio seuran historiassa, joka saa totaalisen työrauhan eikä niin, että jonkun lankatut lakerikengät vilkkuu jo viikosta kaksi alkaen esiripun takaa?
Silloin tiimi puhaltaa yhteen hiileen eikä ole niin, että tiimissä on kaikenlaisia myyriä, jotka kuiskuttelevat asioita sinne sun tänne ja yrittävät tehdä päävalmentajan aseman mahdollisimman vaikeaksi. Tästä meillä täällä TPS:ssä on valitettavan monta esimerkkiä. Yhtään lisää ei näitä enää kaivata. Siitä varmasti ollaan yhtä mieltä.
En usko ennen kuin valmennus julkaistaan. Selinin ja Pikkaraisen tullessa valmennukseen luulin jo että näin olisi käynyt, mutta kaivettiin Kiviharju joukon jatkoksi ilman mitään ajatusta mitä aloittaa tekemään valmentajana. Joku homma sitten keksittiin.
Itse kun en kuulu mihinkään sisäpiireihin, niin olen aika tavalla pihalla näistä myyristä ja kellarihaamuista. Kertokaas nyt joku asioista perillä oleva selväsanaisesti, mikä kuvio tässä on taustalla. Sen viisitoista vuotta kun olen näitä juttuja lukenut, näitä kryptisiä vihjauksia on vähän väliä viljelty. Kuka siellä kuiskuttelee ja kenelle? Stouni? Big Daddy? Joku kummisetä? Olenko missannut jonkun asiaa koskevan ketjun kokonaan.No katellaan. Kymmeneen ekaan peliin se kuuluisat yhdeksän pistettä ja sija 14, niin jumangeg et alkaa kellarikerroksen haamut huutelemaan West Endin junantuomalle valmennusryhmälle.
Kiviharjun ottaisin mielelläni valmennustiimiin kunhan on valmis.
Ei niitä valmentajia vaan napata siihen valmennustiimiin ilman päävalmentajan suostumusta. Juuri tämä on ollut Tepsin valmennushistoriassa se kompastuskivi. Otetaan niin vitun kovia "muka" valmentajia rivistö täyteen ilman mitään yhteistä kemiaa. Valmennus on tiimityötä jota johtaa päävalmentaja.
Petäjä, Kalto ja Ahokas ovat toimineet Espoon Bluesissa, joten tätä taustaa vasten heillä on ”yhteistä kemiaa”.
Luulen että kyseessä on myyttinen taruolento jonka olemassaolo on ollut tiedossa jo muinaisissa kirjoituksissa. Big daddy saattaa jopa olla tämän taruolennon inkarnaatio ja on laskeutunut artukaisiin vain johdattamaan tps organisaatiota kohti omaa tuhoaan tai sitä kuuluisaa selänpesutupaa. Itselläkään ei ole faktoja tämän olion olemassaolosta mutta pakko se kai on uskoa palstatovereita jotka ovat perillä sisäpiirin kuvioista. Epäilen että nämä nimimerkit kuuluvat myös tähän vaaralliseen mutta puhdasselkäiseen kulttiin.Itse kun en kuulu mihinkään sisäpiireihin, niin olen aika tavalla pihalla näistä myyristä ja kellarihaamuista. Kertokaas nyt joku asioista perillä oleva selväsanaisesti, mikä kuvio tässä on taustalla. Sen viisitoista vuotta kun olen näitä juttuja lukenut, näitä kryptisiä vihjauksia on vähän väliä viljelty. Kuka siellä kuiskuttelee ja kenelle? Stouni? Big Daddy? Joku kummisetä? Olenko missannut jonkun asiaa koskevan ketjun kokonaan.
Taitaavatkin Paananen ja Kodisoja pelata reaalimaailman Clash of Clansia siellä!No niin, tätä mä pelkäsinkin. Tässähän alkaa hahmottua kaikkien aikojen saunasalaliitto. Nyt siellä on jo liiton saunaosasto (Westerlund, Urama, Helminen ja Ahokas), Espoon saunakerho (Ahokas, Kalto ja Petäjä), Peliittojen osasto (Petäjä, Koskinen), Rauman klaani (Moisanen, Urama ja Rosendahl), seiskaneloset (Koivu, Salo, Jokinen ja ties ketä) ja hyvin on tiedossa sekin, että jotkut myyntipisteiden työntekijät on käyneet samaa lukiota. Ja sitten vielä ne Big Daddyn reinojen kärjet siellä saunakamarin verhojen alla. Tässäkö se puhdas pöytä nyt on?
Juu ei tietenkään ihan huvikseen ilman kultaista keskitietä. Mutta kuitenkin on jotenkin hölmöä näissä spekulaatioissa mainata aina stouni, vaikka ei hän ole tepsin edustuksen perseilyyn ollut ikinä mikään big boss.
Tärkeintä on kuitenkin, että päävalmentaja saa itse valita oman tiiminsä. Silloin tiimi puhaltaa yhteen hiileen eikä ole niin, että tiimissä on kaikenlaisia myyriä, jotka kuiskuttelevat asioita sinne sun tänne ja yrittävät tehdä päävalmentajan aseman mahdollisimman vaikeaksi.
Sehän on sitten päävalmentajan oma vika, jos on luottanut sellaiseen henkilöön joka ei loppujen lopuksi olekaan lojaali. Valitettavasti tämä ilmiö (=kampittaminen) ei yleensäkään työelämässä ole kovinkaan harvinainen.Siitä olen toki samaa mieltä, että ainoa oikea toimintatapa on, että päävalmentaja valitsee oman tiiminsä jonka kanssa työskentelee. Tosin sekään ei ole tae sille, että homma toimii sekä ylä- että alamäissä. Viime aikoinahan on ollut puhetta että niin HIFK:ssä PIkkarainen alkoi kampittamaan Seliniä kuin Ilveksessäkin Myrrä Kiveä kun joukkuelle tuli vaikeuksia sen sijaan, että olisivat antaneet tukensa, jotta joukkue olisi selvinnyt vastoinkäymisistä. Toki siitä en muista miten Myrrä oli tullut Kiven apuvalmentajaksi. Oliko Karrin valinta?
Jotain tällaista siinä voi takana olla. Mulle tuosta selänpesuklaanista on syntynyt sellainen kuva, että jossain Gatoraden kellarien uumenissa on helvetin kuuma verenkarvaisen hämärä sauna, jossa Klu-Klux-Klan -huppuiset klaanin jäsenet hinkkaavat toistensa selkiä ja mumisevat käsittämättömiä liturgioita, josta selvästi erottuu vain “tunnet sen kyllä”, “hyvä arki” ja “joukkue olemme me”. Kaiken keskellä Stouni-niminen klaanitonttu kipittää touhukkaasti mieheltä miehelle ja kuiskuttelee näille salaisuuksiaan. Keskellä saunaa on valtava punahehkuinen kiuas, jonka tulipesään Santtu-niminen tonttu lapioi Kodisojalta ja Paanaselta koijattua setelirahaa ja mölisee: “Antaa palaa, saatana, tätä nimittäin riittää!” Illan päätteeksi nimetään jäsen Kaskinen kunniäjäseneksi ja palkitaan jäsen Salo siitä, että on pilannut puolustajat ja muutenkin valmentanut päin vittua. Lopuksi kaikki siirtyvät omille paikoilleen neuvotteluhuoneen verhojen taakse.Luulen että kyseessä on myyttinen taruolento jonka olemassaolo on ollut tiedossa jo muinaisissa kirjoituksissa. Big daddy saattaa jopa olla tämän taruolennon inkarnaatio ja on laskeutunut artukaisiin vain johdattamaan tps organisaatiota kohti omaa tuhoaan tai sitä kuuluisaa selänpesutupaa. Itselläkään ei ole faktoja tämän olion olemassaolosta mutta pakko se kai on uskoa palstatovereita jotka ovat perillä sisäpiirin kuvioista. Epäilen että nämä nimimerkit kuuluvat myös tähän vaaralliseen mutta puhdasselkäiseen kulttiin.
Olisiko ensimmäinen valmennustrio seuran historiassa, joka saa totaalisen työrauhan eikä niin, että jonkun lankatut lakerikengät vilkkuu jo viikosta kaksi alkaen esiripun takaa?
Kiviharjun ottaisin mielelläni valmennustiimiin kunhan on valmis.
Sehän on sitten päävalmentajan oma vika, jos on luottanut sellaiseen henkilöön joka ei loppujen lopuksi olekaan lojaali.
Jotain tällaista siinä voi takana olla. Mulle tuosta selänpesuklaanista on syntynyt sellainen kuva, että jossain Gatoraden kellarien uumenissa on helvetin kuuma verenkarvaisen hämärä sauna, jossa Klu-Klux-Klan -huppuiset klaanin jäsenet hinkkaavat toistensa selkiä ja mumisevat käsittämättömiä liturgioita, josta selvästi erottuu vain “tunnet sen kyllä”, “hyvä arki” ja “joukkue olemme me”. (...)
Miksi TPS ottaisi urallaan laskussa olevan pelaajan, joka ei oikeastaan onnistu edes EBEL:issä? Näistähän juuri pitäisi eroon päästä!Tää kaveri olisi myös hienoa saada vähintään try-outille, vaikka ura näemmä vähän laskusuunnassa
Mark McNeill - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Mark McNeill, 1993-02-22 Langley, BC, CAN Canada. Most recently in the DEL2 with Selber Wölfe. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Melkoista shaissea.