Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 623 152
  • 20 682

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehkä on, ehkä ei. Ei täällä viitsi mitään enää sanoa. Heti täyttyy inbox vittuilusta, tehdään ohareita ja mennään henkilökohtaisuuksiin.
Voi vittu mihin tää maailma on mennyt.. Ja en nyt tarkoita Juippi Sua vaan tätä touhua täällä.
Sylkäise pihalle vaan jos siltä tuntuu mutta toki ymmärrän jos ei tunnu..
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voi vittu mihin tää maailma on mennyt.. Ja en nyt tarkoita Juippi Sua vaan tätä touhua täällä.
Sylkäise pihalle vaan jos siltä tuntuu mutta toki ymmärrän jos ei tunnu..

Kyllä mä päätin silloin, kun Karri Kiven varmana pitämäni sopimuksen toin täällä julki ja se ei pitänyt lopulta paikkaansa, että antaa olla. En saa siitä itselleni mitään, että täällä viserrän.
Olisittepa sinä päivänä, kun Helminen julkaistiin päässyt käsiksi mun yksityisviesteihin. Sellaista materiaalia, että en ollut silmiäni uskoa.
Helpommalla pääsee, kun kirjoittelee niitä näitä ja joskus jotain asiaakin, mutta ei mitään keskeneräistä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mitä vittua? Lähetteleekö jengi täällä jotain yksityisiä vittuilu/vihaviestejä yhdelle käyttäjälle jos joku miljoonasta tuutista kuultu huhu ei satu pitämään paikkaansa?

Silkkaa paskaa! Ilmoita moderaattoreille. Surullista touhua. Varsinkin kun kyseessä on joku vitun SM-liiga.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Huhheijaa.. Minä en ainakaan Juipin teilaamista hyväksy millään tasolla. Yksi huti, mitä sitten? Ei tullut mieleenkään vittuilla silloin, eikä varsinkaan lähetellä yksityisviestejä. Jatkoajassa on monia nimimerkkejä, jotka kirjoittaa sivutolkulla ihan toissijaista hevonpaskaa. Sitten teilataan nimimerkki, joka on monesti huhuissaan osunut. Ei vittu.. en ihmettele yhtään, että täältä on konkarikirjoittajia poistunut.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus ei kyllä aivokapasiteetti riitä ymmärtämään, miksi pitää ruveta haukkumaan toisia henkilöitä/nimimerkkejä tai lähettämään törkyviestejä sen takia, että joku yksi huhu tai spekulaatio ei lopulta pitänytkään paikkaansa tai ei toteutunut. Näitä sattuu ja sellaista se elämä nyt vaan on. Sitä paitsi Kiven Tepsiin tulosta kirjoittivat ainakin myös Iltalehti ja Turun Sanomat. Tuskin toimittajat ihan huvikseen päättivät kirjoittaa uutista, että Kivi on Tepsin seuraava päävalmentaja. Minäkin kuulin luotettavasta lähteestä, että Kivi on seuraava Tepsin päävalmentaja. Jotain sitten ilmeisesti tapahtui viime metreillä, kun Kiven tulo ei toteutunutkaan. En tiedä, mitä on kulisseissa tapahtunut, mutta tämä tilanteen kanssa on nyt elettävä. Eteenpäin.

Jotain järkeä sitä toivoisi ihmisten käyttäytymiseen myös näillä keskustelupalstoilla. Eri mieltä saa olla ja omia ajatuksia saa esittää, mutta käytöstapoja voisi täälläkin noudattaa.

Mitä tulee mahdollisiin saapujiin ja lähtijöihin, niin minä jään ainakin mielenkiinnolla odottamaan, mitä tuleman pitää.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vittua? Lähetteleekö jengi täällä jotain yksityisiä vittuilu/vihaviestejä yhdelle käyttäjälle jos joku miljoonasta tuutista kuultu huhu ei satu pitämään paikkaansa?

Silkkaa paskaa! Ilmoita moderaattoreille. Surullista touhua. Varsinkin kun kyseessä on joku vitun SM-liiga.

Samaa mieltä. Tänne on muutoinkin vaikeampi päästä rekisteröitymään ja jonkinlainen taso kirjoituksissa tulee pitää, niin moiset viestittelijät olisi hyvä laittaa modeille tiedoksi. Käsittämätöntä touhua.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Joo mikä järki teilata niitä harvoja ketkä tönne jotain nimiä pudottelevat? Tietenkin pitää nyt joku järki olla ettei mitään Jagreita tänne huhuile, mutta jos useampi nimimerkki tuota Kiveä piti varmana niin yhden teilaaminen älytöntä touhua.

Eiköhän täällä taas jossain kohtaa huudella, että miksei huhuja liiku.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kuka näiden puolesta on liputtanut?
Mietein nykyistä joukkuetta ja siitä kenet haluaisin nähdä myös tulevalla kaudella. Nurmi, Viro yläketjuissa 1-2 kenttä ja Forsström ja Väyrynen 3-4 kentässä. Mielummin edellä mainittujen peliä seuraan kuin näiden tämän kauden "vahvistuksien". Jani nyt on TPS:n kulttipelaaja ja tekee rajallisella osaamisellaan kaiken ettei maalia tehdä. Jani Forströmillä on joukkueen toiseksi paras +/-. Väyrynen on oikeassa roolissa hyvä pelaaja ei ole ykköskentän pelaaja, mutta kaikkien ei tarvitsekaan olla. Larssonia parempi ykköaylivoiman pyörittäjä tarvitaan, ketä osaa myöa itse laukaista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä perustin tämän ketjun noin 300 sivua sitten siihen, että huhut keskitettäisiin yhteen ketjuun, mutta olen yllättynyt 300 sivua myöhemmin, että ketjuun ei saa enään huhuja laittaa, vaan ainoastaan ”absoluuttisia faktoja”.

Voi isäkissan vittu sentäs. Eräs vanhempi veronmaksaja sanoi kerran niin. Ei mitään käsitystä mitä se tarkoittaa, mutta tähän yhteyteen se sopii.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Aika vahva tunne on, että Nurmen Makke kuvioinut mustetta paperiin.

Vihdoinkin "huhu" ja hyvä. Nurmi on vihdoinkin jollain tasolla lyömässä läpi. Nousisko Pajuniemen tavoin ensi kaudella framille?
Muista haluaisin jatkot tietenkin Larssonille, mutta myös Piskulalle. Ainoa suht varma pakki omassa päässä, toki en ihan mistään hinnasta. Myös Forrelle voisi löytyä tilaa.

Aiempiin kommenteihin viitaten; Lehtinen, Karvonen ja Väyrynen => ulos. Ei mitään käyttöä, ei mitään erityisavuja. Satunnainen suonenveto ei riitä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Myös Forrelle voisi löytyä tilaa.

Aiempiin kommenteihin viitaten; Lehtinen, Karvonen ja Väyrynen => ulos. Ei mitään käyttöä, ei mitään erityisavuja. Satunnainen suonenveto ei riitä.
Nyt sohaisen kuhisevaa muurahaispesää mutta mä en vaan ymmärrä tuota Forren ihanointia. Paskimpia kiekkoilijoita mitä oon nähnyt ja kentällä ollessaan huomaa että pakkiparikaan ei uskalla antaa paineen alla syöttöä tälle suharille vaan räiskii mielummin pitkää päätyyn. Joo, syö kiekon mutta.. Onko se ainoa ase millä tekee mitään kun kaikki muu on paskaa.
Tuosta hyökkäys triosta pitäisin Väyrysen, muut kaksi saa jatkaa matkaa. Väyrynen on kelpo laituri neloseen ja av:llä parhaimmillaan erittäin hyvä.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Viikko sitten eräs nykyinen pelaaja ihmetteli, kun seuran puolelta ei ole vielä tarjottu kenellekään jatkoa, jolla sopimus loppuu. Itse pidin tätä iloisena asiana.Nurmi, Viro ja Super-Jani käy. Muut voinee heittää luiskaan.

Eli toivotaan tämän kynäilijä olevan vaikka joku mestaruus-tšekki.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pajuniemi, Nurmi ja Larsson. Näille herroille on saatava kuulakärkikynä ja puumerkki.

Mitä tuohon Juipin sanomaan että on lähetelty yksityisviestejä niin lapsellista touhua näiltä henkilöiltä. Nyt jotain rajaa tuollaisiin. Toki rapatessa joskus roiskuu mutta tosiaan jotain rotia. Luulisi ettei tämä mikään alakoulu enää ole.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Toivottavasti sieltä tulee kuitenkin puolustava puolustaja, joka pystyy silloin tällöin antamaan sen pitkän avaavan syötön. Noita tehoja pisteiden muodossa on aika hassua kytätä pakkien osalta - aika harvassa on kuitenkin ne pisteruiskut. Poislukien painavan laukauksen omaavat viivatykit ála Bono. Toki olis plussaa jos on rohkeutta ampua sieltä viivalta joskus, ettei käy kuten tässä jokunen aika sitten Forren kanssa - kiekkoa tarjottiin samassa yv-hyökkäyksessä useaan kertaan ja joka kerta "kieltäytyy" ampumasta. En yhtään tiedä millainen kaveri tämä huhuissa oleva Jack on, mutta ehkä sieltä pitäisi katsella vaikka +/- -tilastoja ja peliaikoja - jäähyttömyyskin on ihan hyvästä. Mulle kelpaa myös Markku!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pajuniemellä on sopimus ensi kaudesta.

Näin olikin. Viekö SHL Larssonin? Pahoin pelkään. Nurmi on kyllä mielestäni ansainnut jatkopahvin.

Lisätään vielä nuo Larssonin tehot eli 2+24=26 pojoa ja 40 matsia. Onhan tuo laukaus hieman ongelma mutta silti pitäisin Henkasta kiinni myös tulevalle kaudelle. Ylivoimalla tärkeä palanen.
 
Viimeksi muokattu:

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika vahva tunne on, että Nurmen Makke kuvioinut mustetta paperiin.

Tälle iso peukku. Toivottavasti toteutuu. Mielellään joku parin vuoden pahvi, kiitos.

Nurmi on juuri sopivan tasoinen ettei ole ihan ensimmäisenä lähdössä isompiin Liigoihin, jolloin jää tilaa kasvutarinalle Tepsin nutussa.

En tarkoita etteikö jossain kohtaa taso riittäisi mutta ei ole kuitenkaan mikään Viro, Kakko tai Rantanen. Ja silloin on tsäänssi että saadaan jätkä joka kasvaa pikkuhiljaa vastuunkantajaksi, käy hakemassa massit KHLstä ja palaa sitten taas meille isoon rooliin.

Nyt sohaisen kuhisevaa muurahaispesää mutta mä en vaan ymmärrä tuota Forren ihanointia.

Mä olen eri mieltä Forren tasosta. Ei todellakaan paskin koskaan vaan asenteen puolesta kovimpia pitkään aikaan. Peruspakki joka osaa rajallisilla kyvyillä maksimoida arvonsa joukkueelle. Tuollaista pitää arvostaa!

Mutta siitä olen samaa mieltä että nyt alkaa aika ajaa jo ohi miehestä. Itse en enää tekisi jatkosopimusta vaan katselisin tilalle tuoreempaa painosta.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikko sitten eräs nykyinen pelaaja ihmetteli, kun seuran puolelta ei ole vielä tarjottu kenellekään jatkoa, jolla sopimus loppuu. Itse pidin tätä iloisena asiana.Nurmi, Viro ja Super-Jani käy. Muut voinee heittää luiskaan.

Tuohon sopimustilanteeseen vaikuttanee vahvasti myös turbulenssi toimistolla. Niittymäki lähti ja sen jälkeen Kalliolla lienee kädet niin täynnä että sopimusneuvottelut on olleet sivuraiteella.

Mutta samaa mieltä. Pelkästään positiivista jos nyt uskalletaan rohkeammin tuulettaa joukkuetta. Joka tapauksessa tässä on re-build edessä niin miksi odotella?

Toki toivottavaa on että sitten tilalle on tulossa laadukkaampaa jamppaa eikä pelkästään Kallion vanhoja kavereita sekä -son päätteisiä pelaajia Ruotsin alasarjoista.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt sohaisen kuhisevaa muurahaispesää mutta mä en vaan ymmärrä tuota Forren ihanointia. Paskimpia kiekkoilijoita mitä oon nähnyt ja kentällä ollessaan huomaa että pakkiparikaan ei uskalla antaa paineen alla syöttöä tälle suharille vaan räiskii mielummin pitkää päätyyn. Joo, syö kiekon mutta.. Onko se ainoa ase millä tekee mitään kun kaikki muu on paskaa.
Tuosta hyökkäys triosta pitäisin Väyrysen, muut kaksi saa jatkaa matkaa. Väyrynen on kelpo laituri neloseen ja av:llä parhaimmillaan erittäin hyvä.

Samoilla linjoilla Forresta mutta millä näytöillä Väykkä saisi jatkon? Roikotetaanko näitä ihan huvikseen tuolla? Kyllähän siivousliinan pitää heilua. Widlertille ja Holmille sama homma.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos nyt käy niin että Filppula ei jatka niin meillä on edessä ykkössentterin metsästys. Toki Ilarista jää hiukan setelirahaa kouraan millä varmasti luulisi kovan kaliiberin ukko löytyvän.

Ilarille kaikkea hyvää jatkoon ja 2010 nevö föget. Hieno pelimies mutta kilometrit tulee auttamatta vastaan.

En pitäisi suurena vääryytenä Taikurin vuoden jatkoakaan kunhan tuo liksa päivitettäisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Jos nyt käy niin että Filppula ei jatka niin meillä on edessä ykkössentterin metsästys. Toki Ilarista jää hiukan setelirahaa kouraan millä varmasti luulisi kovan kaliiberin ukko löytyvän.

Ilarille kaikkea hyvää jatkoon ja 2010 nevö föget. Hieno pelimies mutta kilometrit tulee auttamatta vastaan.
Itse liputan vielä Filppulan jatkolle. Toki kilometrit tulevat vastaan, mutta edelleen yläkerran tietokone hakee huikeita syöttölinjoja. Kun kaveri ei itse enää ole niitä nopeimpia niin tarvitsee rinnalleen jalkavat/ketterät laiturit, jotka hyökkäyspäässä ehtivät hakea paikkoja sillä aikaa kun Filppula jakelee syöttöjä. Tässä kohtaa Korpikosken verkkaisuus on näkynyt turhan paljon - toki nyt pikkuhiljaa alkaa sielläkin näkyä valoa tunnelin päässä. Palkkapussi ei tietenkään ole enää samaa luokkaa kuin tähän asti.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väyrysen menoa ovat hidastaneet vammat tällä kaudella ja kuten muidenkin kohdalla, nähty sekamelska jäällä alkukaudesta. Väykkä on vielä nuori pelaaja joka on osoittanut asioiden ollessa kohdillaan olevansa hyvä liigapelaaja, kolmosketjuun oikein hyvä pelaaja.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itse liputan vielä Filppulan jatkolle. Toki kilometrit tulevat vastaan, mutta edelleen yläkerran tietokone hakee huikeita syöttölinjoja. Kun kaveri ei itse enää ole niitä nopeimpia niin tarvitsee rinnalleen jalkavat/ketterät laiturit, jotka hyökkäyspäässä ehtivät hakea paikkoja sillä aikaa kun Filppula jakelee syöttöjä. Tässä kohtaa Korpikosken verkkaisuus on näkynyt turhan paljon - toki nyt pikkuhiljaa alkaa sielläkin näkyä valoa tunnelin päässä. Palkkapussi ei tietenkään ole enää samaa luokkaa kuin tähän asti.

Täytyy myös muistaa että Filppula on noussut TPS:n kapteenistoon ja pelaajien keskuudessa tuo kertoo arvostuksesta. Olen pitänyt itse Filppulaa yhtenä onnistuneimmista sirroista Tepsin historiassa. Tästä kertovat myös nuo faktat.

Ilari on takonut Tepsissä 171 pistettä 229 runkosarjamatsiin jos nyt oikein ynnäsin. Poffeissa 29 paunaa 38 matsiin. Kyllähän se on pojat hattu päästä tälle miehelle. Tässä ei puhuta enää mistään Suomi-sarja tason keltanokasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös