Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 753
  • 66 798

redpecka

Jäsen
Aika puolueettomana fanina olen lähestynyt tuota sarjaa. Olisihan se freesiä nähdä Isleskin joskus konferenssifinaaleissa, mutta toisaalta eipä mulla mitään ole Flyersiakaan vastaan ja heidän edellisestä mestaruudesta taisi olla kulunut vielä pitempään.
Ok. Mä en ole jostain syystä ikinä innostunut Änäristä sen enempää kuin intohimoisesti 90-luvulla katsoin Ylen Txt-sivulta (tiedät kyllä miltä sivulta) että monta maalia teki Lemieux, Forsberg, Gretzky ja Jagr. Ja Suomalaisia mahtui siihen ruutuun joku 4-5 kerrallaan. Kärjessä mitä näitä nyt oli.. Teppo Winnipeg & co...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika puolueettomana fanina olen lähestynyt tuota sarjaa. Olisihan se freesiä nähdä Isleskin joskus konferenssifinaaleissa, mutta toisaalta eipä mulla mitään ole Flyersiakaan vastaan ja heidän edellisestä mestaruudesta taisi olla kulunut vielä pitempään.
Itse tavallaan toivoisin Islandersin menoa pitkälle sen vuoksi että vaikka jeesuksen asemassa ollut Tavares nosti kytkintä pari vuotta sitten niin seura tekee ihan huikeaa duunia näiden Barzalin ja kumppaneiden johdolla. Tavaresilla puolestaan menee vähemmän mairittelevasti Torontossa. Tai siis mies itse varmaan painaa ihan hyvin, mutta joukkue ei. Toki ei siinä, tykkään kyllä Tavaresista pelaajanakin.

Toki Dallasille toivon Stanley Cupia kun Heiskasella olisi oikeasti todella iso sauma voittaa Conn Smythe Trophy ekana suomalaisena.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Heräsin ja avasin. Mun isoisä palveli viikingeissä, totesi "paska reissu se oli" haavotuttui Donin Rostovissa -42. Siinä aspektia nykyisille hipstereille. Älkää puhuko,vaan tehkää jotain konkreettista! Perkeleen paskahousut!
 

redpecka

Jäsen
Heräsin ja avasin. Mun isoisä palveli viikingeissä, totesi "paska reissu se oli" haavotuttui Donin Rostovissa -42. Siinä aspektia nykyisille hipstereille. Älkää puhuko,vaan tehkää jotain konkreettista! Perkeleen paskahousut!
No mitähän ihmettä on nyky paskahousuhipsterit jättänyt tekemättä? Rankkaa on ollut ja kaiken järjen mukaan elämä ei tule jatkossakaan olee itsestään selvyys. Vai tätä taikinaako juuri tarkoitit?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
TAITEILIJAELÄMÄÄ!!!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksi aina vaan sataa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokainen meistä on katkera kunnes on multaa suussa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja vinyyli on Pyörivässä Sähkökoneessa?
Juuri tuota kuuntelin, ja samaan aikaan luin näitä valitusvirsiä täällä. Modet potkii, sää potkii, vaimo potkii, kaverit potkii, elämä karmii, joukkueet häviää, koira puree ja posti tuo laskuja. Ryhtiä ihmiset, saatana! Lopettakaa tuo vitun nillitys! On teillä ainakin nettiyhteys kun tänne ruikutatte, joten ehkä teillä on kotikin ja saattaa ruokaakin olla. Olkaa tyytyväisiä. Kaikilla ei ole asiat noin hyvin. Mullakaan ei aina ole ollut. Ei ollut kotia eikä ruokaa, eikä vittu ollut nettiäkään keksitty että ois päässy itkemään. Piti kyynelehtiä sisään päin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juuri tuota kuuntelin, ja samaan aikaan luin näitä valitusvirsiä täällä. Modet potkii, sää potkii, vaimo potkii, kaverit potkii, elämä karmii, joukkueet häviää, koira puree ja posti tuo laskuja. Ryhtiä ihmiset, saatana! Lopettakaa tuo vitun nillitys! On teillä ainakin nettiyhteys kun tänne ruikutatte, joten ehkä teillä on kotikin ja saattaa ruokaakin olla. Olkaa tyytyväisiä. Kaikilla ei ole asiat noin hyvin. Mullakaan ei aina ole ollut. Ei ollut kotia eikä ruokaa, eikä vittu ollut nettiäkään keksitty että ois päässy itkemään. Piti kyynelehtiä sisään päin.
Eipä muuten Kolmikärkeä edes taida netistä oikein löytyä. Ei siinä että Veljeskunta olisi sen helpommin löydettävissä. Muut levyt löytyvät erinäisistä interwebs palveluista.
 

redpecka

Jäsen
Juuri tuota kuuntelin, ja samaan aikaan luin näitä valitusvirsiä täällä. Modet potkii, sää potkii, vaimo potkii, kaverit potkii, elämä karmii, joukkueet häviää, koira puree ja posti tuo laskuja. Ryhtiä ihmiset, saatana! Lopettakaa tuo vitun nillitys! On teillä ainakin nettiyhteys kun tänne ruikutatte, joten ehkä teillä on kotikin ja saattaa ruokaakin olla. Olkaa tyytyväisiä. Kaikilla ei ole asiat noin hyvin. Mullakaan ei aina ole ollut. Ei ollut kotia eikä ruokaa, eikä vittu ollut nettiäkään keksitty että ois päässy itkemään. Piti kyynelehtiä sisään päin.
Rajua. Viimeksi oli yhtä ankeeta kun ne koulussa pakottivat minut lukemaan Punaisen viivan.

Se on kun joku hipsteri menis johonkin joensuuhun.. Mitä siitä seurais. No yhden lehvan tekivät xxx.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Katselen Youtubesta noin kymmenen vuotta vanhoja musiikkivideoita ja tunnen samalla voimakasta nostalgiaa. Siis vuosi 2010 aiheuttaa jo tällaisia nostalgioita. Mihin ne vuodet oikein menee?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselen Youtubesta noin kymmenen vuotta vanhoja musiikkivideoita ja tunnen samalla voimakasta nostalgiaa. Siis vuosi 2010 aiheuttaa jo tällaisia nostalgioita. Mihin ne vuodet oikein menee?
Ihan pari päivää sitten mietin kuinka jokin asia tapahtui juuri muutama vuosi sitten. Sitten totesin tämän tapahtuneen 2006 ja alkoi tuntumaan olo vanhalta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä muuten Kolmikärkeä edes taida netistä oikein löytyä. Ei siinä että Veljeskunta olisi sen helpommin löydettävissä. Muut levyt löytyvät erinäisistä interwebs palveluista.
Mulla löytyy kyllä molemmat sekä raavittavina että lasersätein tulkittavina versioina.

Rajua. Viimeksi oli yhtä ankeeta kun ne koulussa pakottivat minut lukemaan Punaisen viivan.

Se on kun joku hipsteri menis johonkin joensuuhun.. Mitä siitä seurais. No yhden lehvan tekivät xxx.
Toisille lukeminen on ankeeta. Etenkin jos ei ruuti riitä ymmärtämään lukemaansa. Tänne jos hipsteri tulee niin... eikun onhan noita tullut jo. Useimmat on melko harmittomia, kunhan muistaa syksyllä hätistää pihaltaan etteivät jää talvipesää mylläämään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla löytyy kyllä molemmat sekä raavittavina että lasersätein tulkittavina versioina.
Itse hankin kanssa molemmat versiot aikanaan. Svart records pisti ulos vinyylinpaketin josta löytyy Kolmikärki, Veljeskunta, Raivo, Johannes Kastaja, Tanssitauti ja Musiikin ystävälliset kasvot. Bad Vugum kuuli tästä ja painatti lisää Kolmikärki ja Veljeskunta Gold painoksia joista löytyy nuo samat. Ostin sitten molemmat painokset että sai autoonkin nuo levyt ja koneelle talteen. Nyt pitäisi taas koneelle talteen kun niitä ei ole parilla viimeisimmällä tietokoneella ollut.
 

redpecka

Jäsen
Toisille lukeminen on ankeeta. Etenkin jos ei ruuti riitä ymmärtämään lukemaansa. Tänne jos hipsteri tulee niin... eikun onhan noita tullut jo. Useimmat on melko harmittomia, kunhan muistaa syksyllä hätistää pihaltaan etteivät jää talvipesää mylläämään.
Ihqu oikeassa olet. Mutta voiko laskea pieneksi älykkyyden merkiksi, että tein esitelmän kirjasta josta luin ekat ja vikat kymmenen sivua ja pääsin läpi, siedettävin numeroin? Vai morkataanko tässä ope?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse hankin kanssa molemmat versiot aikanaan. Svart records pisti ulos vinyylinpaketin josta löytyy Kolmikärki, Veljeskunta, Raivo, Johannes Kastaja, Tanssitauti ja Musiikin ystävälliset kasvot. Bad Vugum kuuli tästä ja painatti lisää Kolmikärki ja Veljeskunta Gold painoksia joista löytyy nuo samat. Ostin sitten molemmat painokset että sai autoonkin nuo levyt ja koneelle talteen. Nyt pitäisi taas koneelle talteen kun niitä ei ole parilla viimeisimmällä tietokoneella ollut.
Minä en viittinyt ostaa sitä Svartin pakettia, kun kaikki musiikki siitä on jo hyllyssä. Nyt vasta bongasin huutonetissä, että myynnissä on pelkkä siihen boksiin kuulunut kirja. Sen ajattelin ostaa pois.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihqu oikeassa olet. Mutta voiko laskea pieneksi älykkyyden merkiksi, että tein esitelmän kirjasta josta luin ekat ja vikat kymmenen sivua ja pääsin läpi, siedettävin numeroin? Vai morkataanko tässä ope?
No lasketaan. Mie olen kirjoittanut kiitettävän aineen Tuntemattomasta sotilaasta lukematta kirjaa ja näkemättä edes yhtään leffaversiota alusta loppuun. Analysoin kuulemma Linnan kielenkäyttöä ja murteidentuntemusta harvinaisen kypsästi lukion ekaluokkalaiseksi.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näille on varmaan oma ketjunsakin, mutta rallissa käytettävä ERIKOISKOE on kyllä omituinen sana.

Mitä erikoista siinä on että ajetaan ralliautolla? Ja KOE?

No pelaahan ne kriketissäkin vain jotain testimatseja. Ja ovat pelanneet vissiin jostain 1800-luvulta saakka. Tiedä sitten, koska testejä olisi tehty tarpeeksi ja varsinaiset ottelut voisi alkaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie ajattelin pienenä että varatuomari on sellainen joka tuomitsee jos oikea tuomari on vaikka flunssassa. Herastuomari taas.. oikeinkirjoituksessa on varmaan puutteita.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mie ajattelin pienenä että varatuomari on sellainen joka tuomitsee jos oikea tuomari on vaikka flunssassa. Herastuomari taas.. oikeinkirjoituksessa on varmaan puutteita.

Herastuomarin yhdistin aina heraan ja ajattelin hänen olevan maalaistuomari.

Hiippakuntalaisilla oli muuten hiippamaiset unimyssyt päässä. Tuomiorovasti oli pelottelun ytimessä, ja tuomiokapituli muuten vain käsittämätön. Jälkimmäinen olisi kieltämättä melko pätevä rap-yhtyeen nimi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuomiorovasti oli pelottelun ytimessä, ja tuomiokapituli muuten vain käsittämätön. Jälkimmäinen olisi kieltämättä melko pätevä rap-yhtyeen nimi.
Oliko se nykyinen arkkipiispa vai joku muu kirkonmies joka toivoi ja esitti että tuomiokapitulin (ja muiden tuomio-alkuisten termien) nimi muutettaisiin johonkin vähän neutraalimpaan. Ei sille tainnut muu porukka vielä oikein lämmetä...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perjantaina antamastani lyhyestä puutarharaportista puuttui sipulit. Ne on nostettu ylös, kuivuneet ensin aurinkoisina päivinä ulkona ja sitten vielä saunan lattialla. Tänään kierrän sitten sipuleiden lyökit irti sipuleista. Sitten vielä vähän kuivausta saunassa... Sitten sipulit verkkopussiin keittiöön roikkumaan ja talvella käytettäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös