K
Kiekkokatsoja
Okei.Tykkäyksistä tulee, mutta siteerauksista ja tägäyksistä ei mulle.
No kyllä sullakin vielä joskus tulee.
Erikoisen tuoksusta tiskiainetta täällä. Sellanen makean omenan tuoksu. Ihan ok.
Okei.Tykkäyksistä tulee, mutta siteerauksista ja tägäyksistä ei mulle.
Ootko pitkäänkin tykänny haistella pesuaineita? Muista että apua saa aina jos haluaa.Erikoisen tuoksusta tiskiainetta täällä. Sellanen makean omenan tuoksu. Ihan ok.
No en oo tykännyt.Ootko pitkäänkin tykänny haistella pesuaineita? Muista että apua saa aina jos haluaa.
Leiki vähän tulella ja anna vinkkejä!Ja et ainakaan vielä saanut mua kiinni, mun perverssioistani.
No hitto. Ei mulla taida olla, ja jos olisikin, niin en myöntäisi.Leiki vähän tulella ja anna vinkkejä!
Hö. Tylsä veli. Vai olikkonää sisko...?No hitto. Ei mulla taida olla, ja jos olisikin, niin en myöntäisi.
Joskus mietin sitä itsekin. On toi penis niin surkastunut.Hö. Tylsä veli. Vai olikkonää sisko...?
Aamujaaaa.Armeijan piti olla joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta nyt on kurja nykyisyys ja se alkaa huomenna.
Kutsuntoihin tuli kutsu, "nooo itse intti on sitten joskus ties milloin"
Kutsunnat oli ohi, "nooo alkaa vasta ensi kesänä varmaan joku 10 kuukautta aikaa"
Valmistuin merkonomiksi ja tajusin armeijan alkavan kuukauden päästä.
Voi paska.
En jännitä inttiä, miksi jännittää. En ole millään tavalla erilaisessa asemassa miljooniin suomalaisiin armeijan käyneisiin. Ja hekin kaikki ovat sieltä ehjin nahoin palannut. Minulla ei ole minkäänlaista ongelmaa asian kanssa. Odotan jopa armeijaa. Saan kavereita, tai jos en saa niin sitten on kyllä idiootteja kanssani siellä. Tulen mielestäni todella monen kanssa hyvin toimeen.
Aijai, olisipa jo huominen.
Joo. Aika helppo paikka kuitenkin.Aamujaaaa.
2/20 ei kotiudu koskaan.
Sori oli pakko. Mutta mutta avoivin mielen vaan kaikkeen uuteen. Kyllä se siitä lähtee lutviutumaan hitaasti, mutta varmasti.
No joo. Itsellekin kaikista vaikeinta oli ekat pari päivää, kun oli kaikki niin uutta. Fyysisesti ei oo ollu mitään ongelmia, vaikka kunto oli ehkä jotain keskiluokkaa alussa. Sitä en kyllä usko että musta mies tulisi täällä. Missään muualla ei perseillä niin paljon, kuin täällä :)Joo. Aika helppo paikka kuitenkin.
Mut monet lähtee sivariksi, siitäkin huolimatta. Mukavuustekijät taustalla.
Jalo ajatus sulla. Divareistahan noita kaiketi vois löytää, ja siis ihan iskemättömiäkin, niin halutessasi. Itse meinaan männä vuosina eräässä divarissa pientä remppaa tehdessä tein löydön. Takahuoneessa oli meinaan laatikollinen tahrattomia erotiikan maalimoita vuodelta -92. Ja sellanenhan oli pakko saada ja sain kun pyysin, sillä olinhan kyseisen teoksen aikanaan omistanut. Oli aikas nostalgista.Mistä noita vanhoja lehtiä nykyään saisi? Netistä löytyy kyllä kaikki, mutta meinasin että muutaman vuoden päästä voisi jonnekin ns. piilopaikkaan piilottaa tyttäriä varten kunhan ovat teini-iässä. Itsekin löysin iskäni piilon helposti ja jälkikäteen ajatelleen ehkä tarkoituksella.
Joskus ennenmuinoin oli divarissa runsaasti miestenlehtiä. Tai pitäskö sanoa, miesten käsityölehtiä.. sillä kyllä niitä kiinni liimautuneita sivuja oli useassa lehdessä.Jalo ajatus sulla. Divareistahan noita kaiketi vois löytää, ja siis ihan iskemättömiäkin, niin halutessasi. Itse meinaan männä vuosina eräässä divarissa pientä remppaa tehdessä tein löydön. Takahuoneessa oli meinaan laatikollinen tahrattomia erotiikan maalimoita vuodelta -92. Ja sellanenhan oli pakko saada ja sain kun pyysin, sillä olinhan kyseisen teoksen aikanaan omistanut. Oli aikas nostalgista.
Kyllähän paperiversio on se oikea, mutta harvemmin saatavilla nykyään. Harmi.Joskus ennenmuinoin oli divarissa runsaasti miestenlehtiä. Tai pitäskö sanoa, miesten käsityölehtiä.. sillä kyllä niitä kiinni liimautuneita sivuja oli useassa lehdessä.
Ite tykkään kyllä lukea vaikka sanomalehteä, paperiversiona. Toki netissä aina tuoreet jutut, joten sieltäpä seuraan maailman menoa.
Hei, vieläkö talbot liikkuu?
Kyllähän paperiversio on se oikea, mutta harvemmin saatavilla nykyään. Harmi.
Talbot liikkunu taas viikon päivät, kiitos kysymästä. Pari viikkkoahan tuo sai seisoo juhannuksen molemminpuolin, ku oli ryyppy päällä kuskillansa, Talbotilla vaan satunnaisesti talvisin.
Talbot vois olla niitä versioita, jossa ryyppy oli vaijerikäyttöinen. En tiedä, kun itsellä ei oo semmoista ollut.Kyllähän paperiversio on se oikea, mutta harvemmin saatavilla nykyään. Harmi.
Talbot liikkunu taas viikon päivät, kiitos kysymästä. Pari viikkkoahan tuo sai seisoo juhannuksen molemminpuolin, ku oli ryyppy päällä kuskillansa, Talbotilla vaan satunnaisesti talvisin.
Mä valitan. Menee täyskuun pälyily multa tätä menoa heinäkuun osalta täysin sivu suun, jos tänäänkin on koko yö pilvistä. Muutama tunti sitten jaksoi vielä paistaa vähän, mutta nyt on taas aivan harmaan näköistä. Huonolta näyttää.Kuukauden tauon jälkeen viestiä tännekin. Ilma on kääntynyt jälleen tutumpaan suuntaan suomalaisittain. No en valita, sisälläkin voi olla vihdoin ilman läkähtymistä. Kohta pääsee syömäänkin, eli mikäpä tässä ollessa.
En välttämättä halua tietää sun tarjoamista kielikylvyistä enempää...Ei saatana ole laseja. Kirjoittaa osaan näkemättäkin, mutta semmoisen asian huomasin, että täällä puhutaan perverssioista. Koettakaapa kertoa joku perversio, mitä en ole toteuttanut. Voittaja saa kielikylvyn.
Haluatko ihan oikeesti että vastaan tähän...?Koettakaapa kertoa joku perversio, mitä en ole toteuttanut. Voittaja saa kielikylvyn.