Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 537
  • 66 802

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kiva taas kokata ihan ajan kanssa, suikaloida, maustaa, paistaa, kuullottaa. Nyt on burgundin pata uunissa hautumassa. Kohta pitäisi lähteä laittamaan lisukkeita (perunaa, vihanneksia, salaattia). Kyllähän tässä kohta alkaa olla nälkäkin. Kovin on suttuinen ilma tuolla ulkona, vähän vettä tihuttaa. Kävin aamupäivällä kävelyllä, tie oli kyllä aika sohjoinen. Olisi ehkä pitänyt mennä hiihtämään, se olisi voinut olla mukavampaa kuin tuossa sohjossa vaeltelu.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen koukussa liekkisiipiin. En pysty ajattelemaan muuta syötävää. Olen syönyt tällä viikolla jo 4 kertaa ruuaksi liekkisiipiä. Kohta uuni päälle ja siivet taas sisään. Kylmä kokis, yrttipatonki ja liekkisiivet. Onko parempaa ruokaa olemassakaan?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen koukussa liekkisiipiin. En pysty ajattelemaan muuta syötävää. Olen syönyt tällä viikolla jo 4 kertaa ruuaksi liekkisiipiä. Kohta uuni päälle ja siivet taas sisään. Kylmä kokis, yrttipatonki ja liekkisiivet. Onko parempaa ruokaa olemassakaan?
Sä oot sisimmästäs tamperelainen. Tervetuloo tänne vaan. Täälä on jotain tziljoona siipimestaa. En ite oo niinkään innostunu. Joskus käynyt ottaan korillisen kun siihen saa sitten tekosyyllä otettua kannun jääkylmää biisonia kylkeen. Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.
Mustaa makkaraa oon kerran maistanu, enkä maista toista kertaa. Maistui aivan mädäntyneen rotan kiveksille, jotka on uitettu spermassa. Hyhhyh. Mieluummin ottasin selkääni, ku söisin. Muuten voin tulla oppimaan tamperelaisuutta. Tosin mihinkään "tieräksää" puheisiin en lähre. Joskus näin tamperelaisen miehen juovan margaritaa. Siihenkään en lähde, jos se on joku teidän oma sairas perverssio.
 

redpecka

Jäsen
Oottekste 69 asennon vankeja? Mua tuo kiehtoo valtavasti. Muutenkin eläimellinen seksi kiehtoo hyvin paljon. Doggy-stylet, wolf-stylet, owl-stylet jne jne. Naisen nuoleminen takaapäin kun se on kontillaan, on aivan jumalattoman kiihottavaa ja aistikasta.
Sitten jos joskus vapaudut kyseisestä asennosta niin voin vinkata sellaista kuin perus anaali. Onko tuttu? Vai kenties ihan lempiasentojasi?

Vastaavasti sinä voisit valistaa minua ja kertoa mikä on pöllötyyli. Silmät pyöreinä tuijotetaan kolmen sentin päästä persereikää?
 

teppana

Jäsen
Joskus varmaan 4 vuotta sitten saatiin lahjaksi sellainen Bosen SoundLink mini. On jäänyt vähälle käytölle ja oikeastaan se on tuossa yhden piirongin päällä seisonut jo jonnin aikaa. Ainoa kontakti on ollut kun pölyjä pyyhkii.

Nyt kun aloin isänmaallisuutta lisäämään niin heitin huvikseni yhteyden tietokoneen kanssa ja vein kaiuttimen keittiöön. Aika hemmetin hyvin tuo tuolta toistaa. Varsinkin betonisen seinän lähellä tulee hyvin ääntä. Saakeli kun ei tällaiselle anti-hifi miehelle eroa mitenkään jostain kalliista systeemistä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätätteks te koskaan mielenosoituksia väliin? Onneks kesällä on harva se päivä. Hitto eilen lähdin lätkimään kun lapset hyppi silmille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isäukko vetelee viimesiään. Voi perkele. Rakastan sitä ukkoo ihan pirusti. Tähän ei tuu nyt hassua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Playoffsit ne nyt sitten käynnistyivät tänään. Täällä pakko hieman pohtia mitä pelejä sitä käy paikan päällä katselemassa ja kuinka monta peliä. Äkkiä kun tulee lipuille hintaa per kuukausi jos HPK pelaa pitkiäkin sarjoja ja menee pitkälle pleijareissa.

Kun maksan kuitenkin jo tällä hetkellä melkein 50 euroa kuukaudessa Viasatin urheilutarjonnasta, Telian liigapassista ja Ruudusta. Ei siihen paljoa jää varaa käyttää rahaa enää ottelulippuihin. Ja kun maksaa kuitenkin jo Teliasta että näkee Kerhonkin pelit, onko sitä varaa maksaa peleistä tavallaan kahteen kertaan?

HPK lahjoitti tälle mielenterveyskuntoutujien asuinkeskukselle kausikortit runkosarjan peleihin mutta en tiedä lahjoittaako enää playoffseihin? En tiedä sitäkään onko tuota koskaan edes Kerholta kysytty vai onko vain tyydytty siihen tietoon että runkosarjan kausarit eivät käy enää pleijareissa.

No minun lauantaini kulunut jälleen vähemmän yllättäen penkkiurheilun parissa mutta siitähän minä kyllä tykkäänkin. Mieletön määrä tulee urheilua nyt viikonloppuna. Mutta mielelläni maksankin melkein sen viiskymppiä kuukaudessa näistä maksukanavista. Suurella mielenkiinnolla kun urheilua seuraan.

Ja rahaa on kuitenkin jonkun verran säästössä pahan päivän varalle jos käy ahtaaksi talous näiden maksukanavien kanssa, ja kanavatilaukset saa suht helposti poikkastua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Isäukko vetelee viimesiään. Voi perkele. Rakastan sitä ukkoo ihan pirusti. Tähän ei tuu nyt hassua.

Tsemppiä minultakin. Minullakin yhä tuoreessa muistissa ne ajat kun äitini veteli viimeisiään. Veli nyt kuoli täysin yllättäen ja oli ehkä siten "helpompi" tapaus käsitellä mutta äiti oli ennen menehtymistään pitkiä aikoja sairaalassa ja se oli raskasta. Koko aikaa minä en tiennyt että kaikki tulee päättymään äidin menehtymiseen mutta kyllä sitä loppuaikoina äidin kohtalon osasi jo ennustaa. Alkoi olemaan jo niin heikossa kunnossa ja omissa maailmoissaan.

Ja sitten ne äidin aivan viimeiset hetket oli karmeita. Kun lääkäri ilmoitti että nyt hän lopettaa äidin dialyysihoidot ja se on enää korkeintaan muutama päivä elinaikaa. Viimeinen päivä oli raskas. Äiti makasi vain silmät auki terveyskeskuksen sängyssä ja ei enää reagoinut mihinkään. Seuraavana aamuna äiti sitten menehtyi.

Isä ja äiti kyllä tiesivät etukäteen mihin kaikki tulee päättymään kun lääkäri oli sanonut että se on joko jalkojen amputoiminen tai menehtyminen. Sain tuon vasta sitten äidin kuoltua tietää. Mutta ei tiedon pimittäminen ole onneksi vaikuttanut millään tavalla minun ja isän väleihin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Isäukko vetelee viimesiään. Voi perkele. Rakastan sitä ukkoo ihan pirusti. Tähän ei tuu nyt hassua.
Toivon Johnny sulle kaikkea hyvää. Näin muutaman ottaneena tekis mieli sanoa vaan kaikille hyviä asioita. Sulle kans. Sano isälles eytä rakastat. Se merkkaa varmasti. Ikinä ei oo liian myöhästä
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voimia ja jaksamista, @Johnny B. Goode!

Sharon Den Adelin My Indigo -sooloprojektin kappaleiden aitoudessa, eteerisyydessä ja lohdullisuudessa on jotain suunnattoman läheistä, esimerkkinä "Out Of The Darkness".
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Siskon pojan ristiäiset oli lauantaina. Minulle osui se sylikummin rasti. Hirveesti ei ollut aikaisemmin kokemusta tuosta vauvan sylissäpidosta.

Kyllä tuo 7.5 kilonen möykky sai hien pintaan, kun jännitti perkeleesti että alkaako se heilumaan, itkemään vai paskomaan mun sylissä. Kun en mä sen irvistelyjä ja väntelyjä osaa tulkita. Onneks mun kirjekuoressa oli tarpeeks rahaa ja päivän stara oli kiltisti koko päivän.

Oli kyllä melkosia ilmeitä, kun pappi hiero sitä vettä sen päähän. :D

Mutta ääntäkään se ei päästäny. Oli hieno päivä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tässä kun tänään heräsi formuloiden vuoksi kuudelta aamulla niin huomaa että koneisto ja ennenkaikkea pää vaatii ihan eri tavalla kahvia kuin normaalisti. Yleensä sitä tulee herättyä siinä 8-9 aikaan ja kahvia menee sellaiset neljä kuppia päivässä. Nyt oli pakko keittää vielä kaksi kuppia ns. ylimääräistä että ei mene ihan pää jumiin.

Moccamasterilla kun kahvia keitän niin laitan aina sen mittayksikön mukaan "neljä" kupillista kahvia ja siitä saa kaksi tuollaista hieman isompaa kupillista kahvia. Näitä siis tulee juotua siten että aamulla kaksi kuppia ja sitten iltapäivällä siinä kolmen-neljän välillä toiset kaksi kuppia. Nyt kun on herännyt kuudelta niin siinä tuli aamulla juotua ennen seitsemää kaksi kuppia, toiset kaksi kuppia puolenpäivän jälkeen hieman ennen yhtä ja joten nyt oli pakko vielä pari kuppia keittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös