Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 187
  • 67 882

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mikä siinä on että aina herää n. puoli tuntia ennen herätystä. Siinä jo heti vituttaa, mutta samalla voi kääntää kylkeä.
Mulla on käynyt tällä viikolla sitä että herään n. puolitoista tuntia ennen herätystä, sen jälkeen käännän kylkeä ja uudestaan herään tuntia myöhemmin. Sen jälkeen sitten vielä rötvään ehkä n. 20-25 minuuttia ja nousen sitten ylös ennen kellon soittoa.

Tämä on sinänsä mielenkiintoinen ilmiö itselläni että tuo käy lähes poikkeuksetta riippumatta siitä mihin aikaan olen mennyt nukkumaan. Tällä viikolla pari kertaa valot sammui yhdentoista maissa ja siitä huolimatta herätys noin, ja vastaavasti loppuviikosta uni saattoi tulla lähemmäs 00.30 ja kuitenkin herään aikaisin.

Mielenkiintoisin osuus tulee siinä että jos en ole asettanut itselle herätystä niin silloin tulee melko usein vedettyä jopa 8h pätkä unta niin ettei herää kertaakaan. Tuossa aiemmin mainitussa skenaariossa se yhtäjaksoinen uni on jotain 5-6 tuntia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli playoffit alkaa. Tällä kertaa ketään ei ole etukäteen otettu pois.

Playoffsit tosiaan alkaa, hieno juttu. Pitäisi vaan saada säädettyä maksukanavat katselukuntoon ennen kuin puolivälierät alkavat.

Teliatv:tä pystyy siis katselemaan samoilla tunnuksilla kahdella eri laitteella yhtä aikaa ja olenkin antanut esimerkiksi isänkin katsella lätkää tunnuksillani. Hyvin ovat hommat pelittäneet.

Mutta sitten kun sisko yrittää katsoa minun kanssa samaan aikaan lätkää niin homma ei pelitäkään. Siskoni katselee lähetyksiä chromecastin kanssa. Onko siis päättelyni ja osin tietonikin oikea että Chromecast voi viedä kahden katselijan paikan? Ilman erillisiä asetuksia? Ongelma on siis että kun sisko ja minä katsellaan samaa lähetystä kahdella eri laitteella niin herjaa että samanaikaisia katsojia on liikaa ja heittää toisen ulos vaikka katselijoita on vain se kaksi?

Pitäisi saada tämä ongelma korjatuksi torstaihin mennessä sillä ollaan sovittu siskoni kanssa että menen siskon perheen luo peliä katselemaan ja isällä pitää olla samaan aikaan mahdollisuus katsella samaa peliä toisessa pitäjässä ja luonnollisesti eri laitteella.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikä on mielestänne Suomen ahdistavin/pelottavin kaupunki? Melkein sanoisin, että Kotka, jossa on jotain ihan omanlaistaan piilotettua uhkaavuutta. En muistaakseni ole koskaan käynyt Kotkassa, mutta mielikuvissani ko. paikkakunta on sellainen 1930-luvun hämyinen, hämäräperäinen ja väkivaltainen kansainvälinen satamakaupunki ahtaine sivukujineen. Paikkakunnan nimessäkin on jotain kummallista.

Kotkan tunnelma on tavallaan vastakohta eräälle toiselle rannikkokaupungille, Naantalille, joka on todella kaunis, luonnonläheinen, aurinkoinen, seesteinen, valoisa, vehreä ja idyllinen paikka. Vallis Gratiae on hyvin kuvaava nimi.

Viimeksi muokattu:

A Siente

Jäsen
Mikä on mielestänne Suomen ahdistavin/pelottavin kaupunki? Melkein sanoisin, että Kotka, jossa on jotain ihan omanlaistaan piilotettua uhkaavuutta. En muistaakseni ole koskaan käynyt Kotkassa, mutta mielikuvissani ko. paikkakunta on sellainen 1930-luvun hämyinen, hämäräperäinen ja väkivaltainen kansainvälinen satamakaupunki ahtaine sivukujineen. Paikkakunnan nimessäkin on jotain kummallista.

Kotkan tunnelma on tavallaan vastakohta eräälle toiselle rannikkokaupungille, Naantalille, joka on todella kaunis, luonnonläheinen, aurinkoinen, seesteinen, valoisa, vehreä ja idyllinen paikka. Vallis Gratiae on hyvin kuvaava nimi.

Kotka on kaukana ahdistavasta. Käyppä joskus Kouvolassa, niin huomaat mikä on ahdistava kaupunki,

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pistäkääs logoon yksi 737 MAX, sit vois jo oikeasti pelottaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

En tiedä mutta yksi ahdistavimmista tienviitoista löytyy kehä kolmosen päästä. Siinä on Kotka, Kouvola ja Pietari. Siihen suuntaan meneminen ei tunnu hyvältä ikinä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Cock Camera (linkki vie cockcamera.com sivuille)

Ping @sämpylä89 - uskoisin, että saat tästä hyviä ajatuksia?
Voi herra paratkoon. Night visionit ja kaikki. Tämän avulla voisi huijata ikivanhassa luolamiesten pelissä, nimeltään pimeä tyrmä. Säkkipimeä kellari, neljä nurkkaa, kolmessa nurkassa on mies perse pystyssä, ja yhdessä nainen. "Kokelaan", eli pelaajan tehtävä on kulkea keppi ojossa tyrmässä, ja tunnustella ja tunnistaa huoneen ainoa nainen pelkällä peniksellä. Jos menee väärin, tämä kokelas joutuu itse tyrmään perse pystyssä. Jos menee oikein, kokelas saa arvonimen "hujab". Se tarkoittaa myös immuniteettia tuleviin peleihin ja poispääsyä tyrmästä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi herra paratkoon. Night visionit ja kaikki. Tämän avulla voisi huijata ikivanhassa luolamiesten pelissä, nimeltään pimeä tyrmä. Säkkipimeä kellari, neljä nurkkaa, kolmessa nurkassa on mies perse pystyssä, ja yhdessä nainen. "Kokelaan", eli pelaajan tehtävä on kulkea keppi ojossa tyrmässä, ja tunnustella ja tunnistaa huoneen ainoa nainen pelkällä peniksellä. Jos menee väärin, tämä kokelas joutuu itse tyrmään perse pystyssä. Jos menee oikein, kokelas saa arvonimen "hujab". Se tarkoittaa myös immuniteettia tuleviin peleihin ja poispääsyä tyrmästä.
No tämähän on melkein yhtä hyvä kuin saunaklonkku. Eli joku on saunanlauteiden alla ja tökkii sieltä sormellaan muiden saunojien perseitä. Jos reagoi sormeen perseessään joutuu itse klonkuksi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään kävi lintulaudalla parvi keltasirkkuja. Uusi bongaus tälle talvelle. Ne ruokaili lähinnä maassa. En tiedä mitä hyvää siellä oli tarjolla, tippuneita jyviä varmaan.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

No Kemi tietysti. Vaarallinen satamakaupunki kuten Kotkakin, mutta Lapissa ikijäiden keskellä. Ja kaikki on vasureita.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mervi Kallio kiusaa mua. Ei loppujen lopuksi ole erityisen sexy, mutta toisaalta jotain viehättävää siinä on ja tekisi mieli harrastaa haureutta hänen kanssaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tämähän on melkein yhtä hyvä kuin saunaklonkku. Eli joku on saunanlauteiden alla ja tökkii sieltä sormellaan muiden saunojien perseitä. Jos reagoi sormeen perseessään joutuu itse klonkuksi.
Niin, tämähän on vähän että mistä tykkää. Toiselle on auvo olla klonkku, toiselle klonkutettava. Itse olen vaihtelumyönteinen sielu. Yleensä kolme ekaa sormellista otan hiljaa naattien kuin kunnon karhun kuuluukin, neljännellä laukean karjuen kuin ensimmäisen maailmanpalon aikainen haupitsi. Klonkkuna tehtävää suorittaessani äidyn joskus hassuttelemaan ja kujeilemaan. Tällöin saatan dipata sormeni esim. ice powerissa, leivittää sen heroiinissa tai kääriä sen ultrakarkeaan hiekkapaperiin. Se on muuten ens viikonloppuna saunailta rajaportilla. Perjantaina arvotaan alkuklonkku. Kais tiärätte ketä äänestetään?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kiva taas kokata ihan ajan kanssa, suikaloida, maustaa, paistaa, kuullottaa. Nyt on burgundin pata uunissa hautumassa. Kohta pitäisi lähteä laittamaan lisukkeita (perunaa, vihanneksia, salaattia). Kyllähän tässä kohta alkaa olla nälkäkin. Kovin on suttuinen ilma tuolla ulkona, vähän vettä tihuttaa. Kävin aamupäivällä kävelyllä, tie oli kyllä aika sohjoinen. Olisi ehkä pitänyt mennä hiihtämään, se olisi voinut olla mukavampaa kuin tuossa sohjossa vaeltelu.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen koukussa liekkisiipiin. En pysty ajattelemaan muuta syötävää. Olen syönyt tällä viikolla jo 4 kertaa ruuaksi liekkisiipiä. Kohta uuni päälle ja siivet taas sisään. Kylmä kokis, yrttipatonki ja liekkisiivet. Onko parempaa ruokaa olemassakaan?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen koukussa liekkisiipiin. En pysty ajattelemaan muuta syötävää. Olen syönyt tällä viikolla jo 4 kertaa ruuaksi liekkisiipiä. Kohta uuni päälle ja siivet taas sisään. Kylmä kokis, yrttipatonki ja liekkisiivet. Onko parempaa ruokaa olemassakaan?
Sä oot sisimmästäs tamperelainen. Tervetuloo tänne vaan. Täälä on jotain tziljoona siipimestaa. En ite oo niinkään innostunu. Joskus käynyt ottaan korillisen kun siihen saa sitten tekosyyllä otettua kannun jääkylmää biisonia kylkeen. Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.
Mustaa makkaraa oon kerran maistanu, enkä maista toista kertaa. Maistui aivan mädäntyneen rotan kiveksille, jotka on uitettu spermassa. Hyhhyh. Mieluummin ottasin selkääni, ku söisin. Muuten voin tulla oppimaan tamperelaisuutta. Tosin mihinkään "tieräksää" puheisiin en lähre. Joskus näin tamperelaisen miehen juovan margaritaa. Siihenkään en lähde, jos se on joku teidän oma sairas perverssio.

teppana

Jäsen
Joskus varmaan 4 vuotta sitten saatiin lahjaksi sellainen Bosen SoundLink mini. On jäänyt vähälle käytölle ja oikeastaan se on tuossa yhden piirongin päällä seisonut jo jonnin aikaa. Ainoa kontakti on ollut kun pölyjä pyyhkii.

Nyt kun aloin isänmaallisuutta lisäämään niin heitin huvikseni yhteyden tietokoneen kanssa ja vein kaiuttimen keittiöön. Aika hemmetin hyvin tuo tuolta toistaa. Varsinkin betonisen seinän lähellä tulee hyvin ääntä. Saakeli kun ei tällaiselle anti-hifi miehelle eroa mitenkään jostain kalliista systeemistä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätätteks te koskaan mielenosoituksia väliin? Onneks kesällä on harva se päivä. Hitto eilen lähdin lätkimään kun lapset hyppi silmille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isäukko vetelee viimesiään. Voi perkele. Rakastan sitä ukkoo ihan pirusti. Tähän ei tuu nyt hassua.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Playoffsit ne nyt sitten käynnistyivät tänään. Täällä pakko hieman pohtia mitä pelejä sitä käy paikan päällä katselemassa ja kuinka monta peliä. Äkkiä kun tulee lipuille hintaa per kuukausi jos HPK pelaa pitkiäkin sarjoja ja menee pitkälle pleijareissa.

Kun maksan kuitenkin jo tällä hetkellä melkein 50 euroa kuukaudessa Viasatin urheilutarjonnasta, Telian liigapassista ja Ruudusta. Ei siihen paljoa jää varaa käyttää rahaa enää ottelulippuihin. Ja kun maksaa kuitenkin jo Teliasta että näkee Kerhonkin pelit, onko sitä varaa maksaa peleistä tavallaan kahteen kertaan?

HPK lahjoitti tälle mielenterveyskuntoutujien asuinkeskukselle kausikortit runkosarjan peleihin mutta en tiedä lahjoittaako enää playoffseihin? En tiedä sitäkään onko tuota koskaan edes Kerholta kysytty vai onko vain tyydytty siihen tietoon että runkosarjan kausarit eivät käy enää pleijareissa.

No minun lauantaini kulunut jälleen vähemmän yllättäen penkkiurheilun parissa mutta siitähän minä kyllä tykkäänkin. Mieletön määrä tulee urheilua nyt viikonloppuna. Mutta mielelläni maksankin melkein sen viiskymppiä kuukaudessa näistä maksukanavista. Suurella mielenkiinnolla kun urheilua seuraan.

Ja rahaa on kuitenkin jonkun verran säästössä pahan päivän varalle jos käy ahtaaksi talous näiden maksukanavien kanssa, ja kanavatilaukset saa suht helposti poikkastua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy