Mulla on käynyt tällä viikolla sitä että herään n. puolitoista tuntia ennen herätystä, sen jälkeen käännän kylkeä ja uudestaan herään tuntia myöhemmin. Sen jälkeen sitten vielä rötvään ehkä n. 20-25 minuuttia ja nousen sitten ylös ennen kellon soittoa.Mikä siinä on että aina herää n. puoli tuntia ennen herätystä. Siinä jo heti vituttaa, mutta samalla voi kääntää kylkeä.
Eli playoffit alkaa. Tällä kertaa ketään ei ole etukäteen otettu pois.
Mikä on mielestänne Suomen ahdistavin/pelottavin kaupunki? Melkein sanoisin, että Kotka, jossa on jotain ihan omanlaistaan piilotettua uhkaavuutta. En muistaakseni ole koskaan käynyt Kotkassa, mutta mielikuvissani ko. paikkakunta on sellainen 1930-luvun hämyinen, hämäräperäinen ja väkivaltainen kansainvälinen satamakaupunki ahtaine sivukujineen. Paikkakunnan nimessäkin on jotain kummallista.
Kotkan tunnelma on tavallaan vastakohta eräälle toiselle rannikkokaupungille, Naantalille, joka on todella kaunis, luonnonläheinen, aurinkoinen, seesteinen, valoisa, vehreä ja idyllinen paikka. Vallis Gratiae on hyvin kuvaava nimi.
En tiedä mutta yksi ahdistavimmista tienviitoista löytyy kehä kolmosen päästä. Siinä on Kotka, Kouvola ja Pietari. Siihen suuntaan meneminen ei tunnu hyvältä ikinä.Mikä on mielestänne Suomen ahdistavin/pelottavin kaupunki? Melkein sanoisin, että Kotka, jossa on jotain ihan omanlaistaan piilotettua uhkaavuutta. En muistaakseni ole koskaan käynyt Kotkassa, mutta mielikuvissani ko. paikkakunta on sellainen 1930-luvun hämyinen, hämäräperäinen ja väkivaltainen kansainvälinen satamakaupunki ahtaine sivukujineen. Paikkakunnan nimessäkin on jotain kummallista.
Kotkan tunnelma on tavallaan vastakohta eräälle toiselle rannikkokaupungille, Naantalille, joka on todella kaunis, luonnonläheinen, aurinkoinen, seesteinen, valoisa, vehreä ja idyllinen paikka. Vallis Gratiae on hyvin kuvaava nimi.
Voi herra paratkoon. Night visionit ja kaikki. Tämän avulla voisi huijata ikivanhassa luolamiesten pelissä, nimeltään pimeä tyrmä. Säkkipimeä kellari, neljä nurkkaa, kolmessa nurkassa on mies perse pystyssä, ja yhdessä nainen. "Kokelaan", eli pelaajan tehtävä on kulkea keppi ojossa tyrmässä, ja tunnustella ja tunnistaa huoneen ainoa nainen pelkällä peniksellä. Jos menee väärin, tämä kokelas joutuu itse tyrmään perse pystyssä. Jos menee oikein, kokelas saa arvonimen "hujab". Se tarkoittaa myös immuniteettia tuleviin peleihin ja poispääsyä tyrmästä.The Cock Camera (linkki vie cockcamera.com sivuille)
Ping @sämpylä89 - uskoisin, että saat tästä hyviä ajatuksia?
No tämähän on melkein yhtä hyvä kuin saunaklonkku. Eli joku on saunanlauteiden alla ja tökkii sieltä sormellaan muiden saunojien perseitä. Jos reagoi sormeen perseessään joutuu itse klonkuksi.Voi herra paratkoon. Night visionit ja kaikki. Tämän avulla voisi huijata ikivanhassa luolamiesten pelissä, nimeltään pimeä tyrmä. Säkkipimeä kellari, neljä nurkkaa, kolmessa nurkassa on mies perse pystyssä, ja yhdessä nainen. "Kokelaan", eli pelaajan tehtävä on kulkea keppi ojossa tyrmässä, ja tunnustella ja tunnistaa huoneen ainoa nainen pelkällä peniksellä. Jos menee väärin, tämä kokelas joutuu itse tyrmään perse pystyssä. Jos menee oikein, kokelas saa arvonimen "hujab". Se tarkoittaa myös immuniteettia tuleviin peleihin ja poispääsyä tyrmästä.
Mikä on mielestänne Suomen ahdistavin/pelottavin kaupunki? Melkein sanoisin, että Kotka, jossa on jotain ihan omanlaistaan piilotettua uhkaavuutta. En muistaakseni ole koskaan käynyt Kotkassa, mutta mielikuvissani ko. paikkakunta on sellainen 1930-luvun hämyinen, hämäräperäinen ja väkivaltainen kansainvälinen satamakaupunki ahtaine sivukujineen. Paikkakunnan nimessäkin on jotain kummallista.
Niin, tämähän on vähän että mistä tykkää. Toiselle on auvo olla klonkku, toiselle klonkutettava. Itse olen vaihtelumyönteinen sielu. Yleensä kolme ekaa sormellista otan hiljaa naattien kuin kunnon karhun kuuluukin, neljännellä laukean karjuen kuin ensimmäisen maailmanpalon aikainen haupitsi. Klonkkuna tehtävää suorittaessani äidyn joskus hassuttelemaan ja kujeilemaan. Tällöin saatan dipata sormeni esim. ice powerissa, leivittää sen heroiinissa tai kääriä sen ultrakarkeaan hiekkapaperiin. Se on muuten ens viikonloppuna saunailta rajaportilla. Perjantaina arvotaan alkuklonkku. Kais tiärätte ketä äänestetään?No tämähän on melkein yhtä hyvä kuin saunaklonkku. Eli joku on saunanlauteiden alla ja tökkii sieltä sormellaan muiden saunojien perseitä. Jos reagoi sormeen perseessään joutuu itse klonkuksi.
Sä oot sisimmästäs tamperelainen. Tervetuloo tänne vaan. Täälä on jotain tziljoona siipimestaa. En ite oo niinkään innostunu. Joskus käynyt ottaan korillisen kun siihen saa sitten tekosyyllä otettua kannun jääkylmää biisonia kylkeen. Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.Olen koukussa liekkisiipiin. En pysty ajattelemaan muuta syötävää. Olen syönyt tällä viikolla jo 4 kertaa ruuaksi liekkisiipiä. Kohta uuni päälle ja siivet taas sisään. Kylmä kokis, yrttipatonki ja liekkisiivet. Onko parempaa ruokaa olemassakaan?
Mustaa makkaraa oon kerran maistanu, enkä maista toista kertaa. Maistui aivan mädäntyneen rotan kiveksille, jotka on uitettu spermassa. Hyhhyh. Mieluummin ottasin selkääni, ku söisin. Muuten voin tulla oppimaan tamperelaisuutta. Tosin mihinkään "tieräksää" puheisiin en lähre. Joskus näin tamperelaisen miehen juovan margaritaa. Siihenkään en lähde, jos se on joku teidän oma sairas perverssio.Jos tykkäät mustasta makkarasta niin saat tulla meille norkoileen sitten kun mujjas suuttuu sulle. Tehdään semmonen tamperelaisuuden initaatioriitti sulle.
Missä tuota maistoit? Että osaan tuota paikkaa välttää....Maistui aivan mädäntyneen rotan kiveksille, jotka on uitettu spermassa.
Se on se nepalialainen rafla vallilassa. Sen kyllä voi välttää, kun ei vaan valitse ruokalistalta kohtaa "Mädäntyneen rotan kivekset, spermakastikkeella."Missä tuota maistoit? Että osaan tuota paikkaa välttää....