Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 467
  • 66 863
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Rammsteinin "Seemann"-kappaleen syksyn tunne on miltei käsinkosketeltavaa luokkaa: mielikuvana tulee sellainen tihkusateisenharmaa iltapäivä jossain nimettömässä rannikkokaupungissa, tummina lyövät aallot, raikas mutta kylmä merituuli läpi laivastotakin, sekä aallonmurtajan reunakivetykselle pudonneet oranssinpunaiset vaahteranlehdet.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikähän on Telian oma luotto että kahden viikon päästä näkyy täysi kierros lätkää kotisohville. Kävin juuri hakemassa lipun SaiPa KooKoo matsiin lauantaille, kovin suurta luottoa ei nää menneet viikot ole enää herättäneet.

Saatana että on myös polvi kipeä. En ymmärrä mitä oon tehnyt. Rappuset pitää kiivetä askelma kerrallaan. Meinaa myös vähän muljuta kun kävelee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ilta-lehden nimen vois vaihtaa Trump-lehdeksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onks pakko jos ei tahdo?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No ei tietenkään ole, siirrä maanantaille.
Pitäis siirtää viikolla. Maanantaiksi on vaikea löytää lentoja (no kohtuulliseen hintaan siis). Kaippa se on sitten pakko. Vaikka ei tahdo.

E: Ja ke pitää olla Frankfurtissa. Varmaan pitää tstollakin käydä ennen sitä.
 
Viimeksi muokattu:

JKyykka

Jäsen
Meni äsken sähköt n. 15 minuutiksi pois. Ensimmäinen reaktio oli, että onko sähkölasku jäänyt maksamatta. No, ikkunasta ulos katsoessani huomasin, että viereinenkin kerrostalo näytti olevan pimeänä. Menin käymään parvekkeella ja kuulin kuinka joku puhui maailmanlopusta. Palasin sisälle ja pimeässä olohuoneessa istuessani ajattelin, että onhan tässä kyllä omanlaisensa jännä tunnelma.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on lojunut varastossa jo pian kymmenen vuotta Xbox, en ole koskaan sitä pelannut, ei se oikeastaan ole edes minun. Nyt jostain minulle tuntemattomasta syystä innostuin softmodaamaan sen. Tiättekö muistitikulla ja Splinter Cellillä. Latasin siihen XBMC:n ja emulaattoreita. Esimerkiksi 8-bit Nintendon pelejä on nyt monta sataa. Samoin Super Nintendo ja Sega Megadrive, niitä tosin pitää vähän harkita mitä tarvitsee ja FTP:llä lähetellä Xboxiin kun vievät jonkin verran tilaa. Kokeilin myös Playstation-emulaattoria, näytti sekin toimivan mutta pelit täyttää kovalevyn aika nopeasti.
Blades of Steeliä oli pakko kokeilla ja sehän oli ihan toimivaa edelleen, tapella en muistanut. Konsolipelaaminen tai retropelaaminen ei minua oikeastaan edes kiinnosta, mutta voisi tämän kai viritellä videotykkiin kiinni ja vähän pellailla.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Konsolipelaaminen tai retropelaaminen ei minua oikeastaan edes kiinnosta, mutta voisi tämän kai viritellä videotykkiin kiinni ja vähän pellailla.

Kannattaa kokeilla, mutta pitää myös varautua pettymykseen, kun ei se jaksakaan niin kauan kiinnostaa kuin kymmenvuotiaana.

Aika pitkä tauko on ollut C-64:sta, mutta vähän oli mielessä, jos siitä saisi talveen projektin ja virittelisi tulille. Leisure Suit Larry muuten tekee paluun, ehkä siitä taas vähän innostuisi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@pettter missä sä oot? Nyt ei enää naurata. Esiin sieltä kolosta. Nim:huolestunut87
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaoin erittäin inhimillisen hetken kauniin tytön kanssa junassa matkalla Helsingin keskustasta lähiöön. Sitten soitti äiti.
Soittiko viereiseltä penkkiriviltä ja sano että nyt vittu Maukka, hyppyset pois siskon stringeistä tai vaari vie taas perillä kellariin...?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei, mutta vaikutus suhteen inhimillisyyden syntymiseen oli sama. Hetki ei johtanut intii.. inhimilliseen suhteeseen. Vaarilla toki uhkaili, kuten aina.
Hyvä asiahan tuo nyt on. En ole koskaan joutunut maksamaan siskoille seksistä, Vaikkakin huonompiakin suorituksia on välillä ollut...
*grin*
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Alkoholi ei hylkää, ei arvostele ja häivyttää pahaa oloa.
Tavallaan totta, mutta toisaalta. Se myös tuo pahaa oloa, vie rahat, erkaannuttaa ystävistä ja ajaa lopulta mielenterveysongelmiin. Voinemme siis kaikki yhdessä tehdä johtopäätöksen että Viinapiru on nainen?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tavallaan totta, mutta toisaalta. Se myös tuo pahaa oloa, vie rahat, erkaannuttaa ystävistä ja ajaa lopulta mielenterveysongelmiin. Voinemme siis kaikki yhdessä tehdä johtopäätöksen että Viinapiru on nainen?

Aivan loistava huomio ja näinhän se taitaa olla. Ja tekee kaiken tuon mitä kirjoitit, niinkuin naiset yleensäkin, hyvin salakavalasti mieheltä salaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Noloa, että tyyppi lukee palstaa omien sanojensa mukaan 10 vuotta ja sitten yrittää olla "kaltaistensa" joukossa omine yhtä huonoine vitseineen kuin esikuvansakin. Seura todella tekee kaltaisekseen, Tai sitten yritetään mukaan runkkurinkiin. Mitä ikinä. Säälittävää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä minä katselen Ruotsi-ottelua. Ei ole suuria odotuksia Suomelta. No olihan tuo Raitasen juoksu kiva... Oli mukavaa kun Liipola heitti vikalla ruottalaisten ohi ja tuli kolmoisvoitto. Ja se nuori Mattila oli vakuuttava miesten korkeudessa. Olihan se hyvä kun Kämäräinen heitti kiekon Roosin tuloksen yli ja voitti. Saa muuten korjata jos olen jotain väärin kirjoittanut, olen vetänyt ulkomuistista.

Täällä alkaa olla kaikki valmista huomisia häitä varten. Teltta on koottu ja pöydät katettu. Ruokaa on oma ja veljeltä lainattu jääkaappi täynnä. Huomenna tulee lisää. Juomat on kellarissa. Vaatteet on kuosissa ja korut tallessa. Sisko meni veljen luokse yötä, mies nukkuu lapsensa kanssa huoneessamme. Minä katselen telkkaa ns. huoneessani. Miesten viesti alkaa...

Edit. Korjasin pari epätarkkuutta maaottelu osuudessa.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päivystin tänään Malmilla baarin terassilla. En nähnyt pettteriä mutta olut oli halpaa ja fiilis jees.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös