Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 241
  • 66 806

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ylen Operaatio Alaska on koominen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lähdenkö tänään baariin? Kutsuja tullut jo useammalta taholta, eri seurueista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aku Syrjässä ja Charlie Wattsissa on jotain samaa, hillittyä tarkkuutta josta voi tarvittaessa revitellä rennosti.
 

Ralph

Jäsen
Älä koskaan googlaa oireita netistä. Älä. Koskaan.

No jos sitä ihan vaan vähäsen googlailisi. Jaahas, ja imusolmukesyöpää pukkaa.
Tätähän se on. Mitä tahansa vaivaa googlettaa, saat tietää sinulla olevan syövän.

Minulla on lääkärin sanojen mukaan "talvi-ihottumaa" ja ennen hänen lausuntoaan tutkin asiaa netistä ja Google kirjoitti minulle olevan syöpä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aku Syrjässä ja Charlie Wattsissa on jotain samaa, hillittyä tarkkuutta josta voi tarvittaessa revitellä rennosti.
I'm a roooolling stones. Ei saatana nyt joku neekermuija on tässä. Edellisessä baarissa jo nähtiin Brown sugar ei saatana askel heittää onko jotain mitä sitten. Nyt täällä
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Google yhtäkkiä pyytää minua todistamaan, että en ole robotti? Koskaan aiemmin en ole nähnyt tuollaista. Ehkä tosiaan olen robotti - jos tietäisin olevani robotti, minut olisi ohjelmoitu aika vitun huonosti.

En muuten vittuillaksenikaan klikannut sitä linkkiä. Kyllä hyvä robotti tunnistaa kaupan julkisivut, katukyltit tai muuta. Siitäs saitte. Robotti vakoilee teitä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
I'm a roooolling stones. Ei saatana nyt joku neekermuija on tässä. Edellisessä baarissa jo nähtiin Brown sugar ei saatana askel heittää onko jotain mitä sitten. Nyt täällä

Ou jee. Nyt sitten vain heität askelta rennosti, mutta päämäärätietoisesti, Brown Sugaria hyräillen. Ja sellainen sopivan jatsi-tahti, reggaeta, calypsoa, sitten sambaa ja bossa novaa sekoittaen. Ja tietysti Eppujen standaarit kuulostavat jänskältä kulttuurispecialiteetiltä, yleensä ulkomaalaiset haluavat suomalaiselta mieheltä luotettavaa vakaata menoa. Älä mätki liian kovaa ja jatkuvasti iso kannuja. Helistele välillä hienovaraisesti tingeltangeleita.
Ja muista puhua joskus, mutta ei saa höpöttää: tosi suomalainen hieno mies sanoo välillä jotakin, mutta on pohjimmltaan syvällinen hiljaisuudessaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkä pelikonsolin ostaisin? Mulla ei oo koskaan aikuisiällä ollut mitään pelikonsolia, mutta nyt on sellaisen hankinta vähän alkanut kiinnostamaan.
Pleikkarista on tullut tässä välissä kolmonen ja nelonen.

Mitään nynnyjen pro-räiskintäpelejä en pelaa, mutta konsoli olisi kiva jos pelailisi kavereiden kanssa jotain Änäriä, Mario Kartia, Mortal Kombatia tai vastaavia. Konsolin ei tarvitse olla uusin ja kallein.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas, tuli ihan sellainen tunne että on jälleen aika käyttää kuukauden ilmainen kokeilu Aku Ankka -lataamoon ja lukea kaikki Roope Ankan Elämä ja Teot -opuksen tarinat sieltä. On tämä vaan kova.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Viimeistään tänään avautui syy siihen, miksi niin usein tuomareita moititaan siitä, ettemme ole valmiita keskustelemaan: syy on siinä, että meitä pyydetään kovin usein keskustelemaan tilanteessa, jossa toinen osapuoli ei ole keskustelukunnossa.

Tänään menimme kollegani kanssa "jokaiseen huutoon". Hauskaa, koska toinen joukkue puhui kieltä josta en ymmärtänyt sanaakaan. Luulen, ettei ymmärtänyt tämä protestoijakaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Paavo Nurmi olisi omilla ennätyksillään voittanut viime kesän Kalevan Kisoissa 10 000 metrillä hopeaa, 5000 metrillä pronssia ja 1 500 metrillä kultaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä istun baarissa ja tossa on kalja. Onks teilläkin sellaisia blackoutteja välillä? Tiistaina vähän hellitätte kytkintä ja annatte vaan mennä. Miks joku edes aloittaa ryyppäämään jos ei voi vetää sitä neljää päivää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkä pelikonsolin ostaisin? Mulla ei oo koskaan aikuisiällä ollut mitään pelikonsolia, mutta nyt on sellaisen hankinta vähän alkanut kiinnostamaan.
Pleikkarista on tullut tässä välissä kolmonen ja nelonen.

Mitään nynnyjen pro-räiskintäpelejä en pelaa, mutta konsoli olisi kiva jos pelailisi kavereiden kanssa jotain Änäriä, Mario Kartia, Mortal Kombatia tai vastaavia. Konsolin ei tarvitse olla uusin ja kallein.
Jaa. Mario Kart ja änäri eivät sovi keskenään yhteen. Toisaalta Wii-U:n saa varmaan alle parin sadan.

Mitenköhän sitä ostaa aina välillä vahingossa pannukahvia kun pitäisi ottaa suodatinjauhatusta. Noh menee tämä suodattimenkin läpi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katsoin tänään telkkarista pikaluistelua, EM-kisoja. Siellä oli sellainen laji kuin team sprint. Kolme luistelijaa lähti joukkueesta luistelemaan ja kierroksen jälkeen yksi jättäytyi pois ja kierroksen jälkeen taas yksi eli vikan kierroksen luisteli viimeinen luistelija yksinään. Jonkinlainen viesti siis tai ei viesti oikeastaan, yhteisluistelu tai siis... Vähän outo kilpailumuoto mutta tulihan siitä Suomelle hopeamitali. Joukkueessa luisteli Harri Levo, Pekka Koskela ja Mika Poutala.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä tulee vielä kiire. Pitäisi käydä tänään niinkin eksoottisessa paikassa kuin Ruskeasuolla. Minulle on annettu saapumisohjeet, vaikka tärkeimpiä tietenkin ovat poistumisohjeet. Kuulemma julkinen kulkuväline "tuo ovelle", no, sepä jää nähtäväksi. Mietin myös taksia. Kertokaa tekin eksoottisista matkoistanne! Minähän olen käynyt myös Kulosaaren metroasemalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kertokaa tekin eksoottisista matkoistanne! Minähän olen käynyt myös Kulosaaren metroasemalla.

Pitääkö tähän nyt räjäyttää koko potti. Olen jäänyt pois metrosta Kulosaaressa ja kävellyt siellä ympäriinsä. Tämä tapahtui circa 2008, menen kenties vielä joskus 10-vuotisjuhliin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitääkö tähän nyt räjäyttää koko potti. Olen jäänyt pois metrosta Kulosaaressa ja kävellyt siellä ympäriinsä. Tämä tapahtui circa 2008, menen kenties vielä joskus 10-vuotisjuhliin.

Mä kävin siinä metroaseman kioski-kahviossa. Join kahvin. Ja lähdin kotiin.

Tunnen yhden, joka on käynyt Haagassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos haluaa oikein extremetravellausta niin ei muuta kun Tampereelle ja Kissanmaan Hipposkylään tutustumaan ja tekemään tuttavuutta alkuasukkaiden kanssa. Rion favelatkin muuttuu eliitin alueiksi kun tuonne eksyy.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos haluaa oikein extremetravellausta niin ei muuta kun Tampereelle ja Kissanmaan Hipposkylään tutustumaan ja tekemään tuttavuutta alkuasukkaiden kanssa. Rion favelatkin muuttuu eliitin alueiksi kun tuonne eksyy.

Jyväskylässä, jonka, kuten olen kertonut, sekoitin aiemmin Kuusamoon tai Kemiin, on Pupuhuhta-niminen meininkimesta. Siellä tapahtuu. Olen saanut tietoni luotettavasta mediasta eli Ylen toimittajalta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jyväskylässä, jonka, kuten olen kertonut, sekoitin aiemmin Kuusamoon tai Kemiin, on Pupuhuhta-niminen meininkimesta. Siellä tapahtuu. Olen saanut tietoni luotettavasta mediasta eli Ylen toimittajalta.

Olen käynyt muutaman kerran Jyväskylässä enkä todellakaan tiedä yhtään kaupunginosaa sieltä. Paitsi Pupuhuhdan.

Joku lokaali voisi tulla itse kertomaan millainen meininki siellä oikein on. Rinkeby jäänee kakkoseksi.
 
Jos haluaa oikein extremetravellausta niin ei muuta kun Tampereelle ja Kissanmaan Hipposkylään tutustumaan ja tekemään tuttavuutta alkuasukkaiden kanssa. Rion favelatkin muuttuu eliitin alueiksi kun tuonne eksyy.

Jyväskylässä, jonka, kuten olen kertonut, sekoitin aiemmin Kuusamoon tai Kemiin, on Pupuhuhta-niminen meininkimesta. Siellä tapahtuu. Olen saanut tietoni luotettavasta mediasta eli Ylen toimittajalta.

Hipposkylästäkin on Yle kertonut oikein kahdeksanminuuttisen Perjantai-dokkarin muodossa. Aika rauhalliselta tuo minusta näyttää:
Perjantai-dokkari: Yksinäisten miesten kylä - YouTube
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen käynyt muutaman kerran Jyväskylässä enkä todellakaan tiedä yhtään kaupunginosaa sieltä. Paitsi Pupuhuhdan.

Joku lokaali voisi tulla itse kertomaan millainen meininki siellä oikein on. Rinkeby jäänee kakkoseksi.

Onko täällä Jyväskylän poikia tai mikä ettei neitejäkin? Jyväskylähän on Suomi-neidon vitun yläpäässä, siitä vain räpläämään. Perseessä on Lahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös