Nää puhuu naisten perseistä tääl.
Voimakkaat, naiselliset sormetki on kivat.
Itseasiassa en tiedä voidaanko me olla varmoja asiasta?
@pettter, @Lomppi, @Kari Runk!? Miesten vai naisten, HÄ!??!
Perhana se Oras Tynkkynen on outo jätkä. Vai onko se Sebastian? Ei näistä ikinä tiedä.
Huomenna juntteilemaan laivalle. Ja saatana soikoon tämä edellinen yö kuluu töissä, niin ei pääse edes harjoittelemaan huomista varten. Hohhoijaa. Se viinahan noussee siis päähän, ja se ei ole hyvä juttu se.
Jos kohta Hietsussa saattaakin tällä kelillä rantapalloillessa tulla holotna, niin onneksi kuitenkin tapahtuma on viihdyttävä, peli tasokasta, ja syöttöjen laatu huippuluokkaa.
Oon tässä kaljan lipittelyn lomassa miettinyt että kumpi on ärsyttävämpi, se Jounin Kaupan kauppias vai Roope Salminen?
Kumpi?
En tiedä. Ehkä joo toi pilkkujuttu oli vähän huono idea pojilta eikä siinä kunnioitettu vastustajaa, mutta pienempi pahahan se on verrattuna Tonaldoon, joka haukkuu julkisesti joukkuekaverinsa eikä näin kunnioita edes omaa joukkuettaan. Mutta nyt olen ymmälläni kun olit laittanut viestin eilen noin 21.20 ja sanoit alkavasi katsomaan maailman parhaan jalkapallojoukkueen edesottamuksia ja Barcan peli oli eilen jo klo 17. Siksi luulin että olet nauhoittanut pelin. Eikun hetkinen Viasatilta on tullut siis Barcan peli uusintana ja sinä katsoit sen uusinnan. Tsori mun moka.