Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 267
  • 66 855

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Soinut koko päivän päässä se Viemäri-TV:n Bidee Specialin puuhabiisi. Jäin miettimään, että mikäköhän biisi se noin viralliselta nimeltään ja saako sitä mistään äänitteenä. Kävi häiritsemään niin paljon, että soitin jo selväsellekin asian tiimoilta, mutta se oli jo sillon päivällä ihan selvänen, niin eihän siitä puhelusta mitään tullut kun kumpikin puhui ihan eri asiaa.

Kuka on tämä selvänen?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kuka on tämä selvänen?

Kulttuurimieihiä on selvänen. Oli mm.Viemäri-TV:ssä suuressa roolissa ja monessa muussa jutussa. Myöhemmin se katosi susirajalle ja sen vuoksi joutuu pitämään yhteyttä puhelimitse, kun sitä näkee vaan pari kertaa vuodessa nykyään.
 

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Meinasin saada kohtauksen, kun luin Shardin hyppineen Tappara kaulahuivin päällä. Onneksi nosti sen sentään kunnioittavasti ylös, ja reaktion syy on ymmärrettävissä. Mutta silti... huhhuh... itse en pystyisi tekemään tuota Ilveksenkään huiville.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Meinasin saada kohtauksen, kun luin Shardin hyppineen Tappara kaulahuivin päällä. Onneksi nosti sen sentään kunnioittavasti ylös, ja reaktion syy on ymmärrettävissä. Mutta silti... huhhuh... itse en pystyisi tekemään tuota Ilveksenkään huiville.
Kyllähän se kadutti heti kun olin sen tehnyt, mutta tehty mikä tehty.

Olen huomannut, että kun purkaa raivoaan johonkin kohteeseen, se auttaa oikeasti. Esimerkiksi joskus olen mennyt raivoissani hakkaamaan halkoja. Yleensä vain paiskon jotain pientä rojua, pihalla ollessa voi heittää isompaakin tavaraa. Tästä saa kuvan että olen jonkin sortin kuumakalle jonka seurassa saa varoa, mutta en ikinä purkaudu muiden ihmisten läsnäollessa vaan olen itse tyyneys. Kaikki tapaukset ovat sattuneet yksinollessa. Yleensä suutun vielä pikkuasioista. Esimerkiksi vanhempien pihassa yritin työntää peräkärryä taaksepäin saadakseni autolle tilaa, mutta renkaan takana oli jotain eikä kärry liikkunut. Ähkin muutaman sekunnin kunnes poistin tukkeen paiskaamalla sen jonnekin. Tyhjästä parissa sekunnissa noussut raivo vaati vielä suurempaa purkamisen kohdetta, ja silmät sattuivat rikkinäiseen polkupyörään joka makasi muutaman metrin päässä. Tartuin siihen ja heitin menemään tuntien synkkää tyydytystä.

Onpas mukava kirjoittaa jotain turhaa paskaa joka ei kiinnosta ketään.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.
Voi olla, että paha katse johtuu siitä kun päällä on ollut farkkurotsi. Tehdä nyt housuista takki..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ite sain kerran stripparilta pitkän ja syyttävän tuijotuksen tissibaarissa, kun löin sen kalsareihin farkkurotsin rintataskusta löytyneet kolikot.

Eiväthän ne mitään kolikoita olleet yhden ja kahden kroonin setelit. Pitkä ja syyttävä tuijotus niiden käyttämisestä silti tuli, kun ne kalsareihin löi. Mitä helvettiä siihen tullaan pyörimään, jos ei sitten kelpaa.
 

Snagari

Jäsen
Alkaa vähän jurppimaan kun joutuu hyräilemään päivittäin kymmenia kertoja Breaking the law -kappaleen kertosäettä lueskellessaan NHL-osiota. Joskus jatkuu koko biisin ajan.

Olen yrittänyt lopettaa mutta en voi sille mitään.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Päätettiin tänään kotimatkalla Helsingistä poiketa perheen kanssa Puuhamaassa. Portilla sitten ihmeteltiin useamman muun kanssa, kun eilen oli ollut viimeisen päivän auki tänä kesänä. No olisihan tuo selvinnyt netistä, mutta kovin aikaisin oli paikka laitettu kiinni.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätettiin tänään kotimatkalla Helsingistä poiketa perheen kanssa Puuhamaassa. Portilla sitten ihmeteltiin useamman muun kanssa, kun eilen oli ollut viimeisen päivän auki tänä kesänä. No olisihan tuo selvinnyt netistä, mutta kovin aikaisin oli paikka laitettu kiinni.
On taas niitä paikkoja, jossa sesonki katsotaan kalenterista eikä taivaalta. Mutta monet työntekijät taitaa olla opiskelijoita, joilla koulut alkaa tällä tai tulevalla viikolla, eli minkäs teet. Paljon menee euroja ohi.

Puuhamaassa tuli paljon käytyä junnuna. Sitten heti perään ei niin junnuna. Eihän se paikka tuntunut enää yhtään samalta, kun köysiradassa polvet laahaa maassa ja mönkijät kulkee kävelyvauhtia. Hienoa se silti oli silloin lapsena.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Suomen MM-ryhmän etujoukko näyttää nyt ohittavan Kazanin kaupungin, tiedä sitten ovatko Utriainen ja kumppanit jo nukkumassa tähän aikaan, tuo lento saapuu Hong Kongiin näillä näkymin kello 14.11 paikallista aikaa.
 

Ralph

Jäsen
Artur Gavrus kävi Vaasassa yhdessä fanitapaamisessa, jossa huomasi saman kuin Jatkoajan väki tällä palstalla. Sport-fanit ovat sekopäistä porukkaa, joten Gavrus päätti lähteä jengistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Artur Gavrus kävi Vaasassa yhdessä fanitapaamisessa, jossa huomasi saman kuin Jatkoajan väki tällä palstalla. Sport-fanit ovat sekopäistä porukkaa, joten Gavrus päätti lähteä jengistä.
Liittyyköhän se Klamydian maalilaulu tähän jotenkin?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel

Ihan näin uteliaisuudesta kysyn, mutta käytetäänköhän jossakin Keniassa oikeasti todella mustia laastareita? Tummia sukkahousuja löytyy joka paikasta, kuten vaatteita ylipäätään. Mutta laastarit... hohhoijaa. Tämä on taas sitä repimällä revittyä rasismia, joka ei ole missään tekemisissä oikean syrjinnän ja epätasa-arvoisuuden kanssa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mikä VITTU räjähti Kiinassa? Tajuton pamahdus?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä VITTU räjähti Kiinassa? Tajuton pamahdus?

Katsoin kiinalaisen jampan kanssa CNN:n raporttia aiheesta. Ruutuun pamahti "17 killed", niin kaveri huudahtaa "pakko olla enemmän tommosessa räjähdyksessä, hallitus taas peittelee." Koitin siinä vähän selittää kuinka taatusti uhreja on enemmän, mutta nämä ovat ensimmäisiä virallisia tietoja.

Ei mennyt ihan jakeluun. Olisi kyllä aika helvetin mielenkiintoista, jos tuo olisi lähelläkään lopullista lukua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä sitä nyt passaa kun on IFK-kaljaa ja tuoppeja, jotka sain vielä ilmaiseksi. Nämä tuopit on kyllä aika ritsan oloisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös