Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 358 308
  • 66 893

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Viidakontähtösistä olen kuullut On the Rocksin stand up-illoissa mutta tuulitunneli on täysin uusi juttu minulle. Joku tositv-sarja?

-Tinke
Mä oon tavallaan ylpeä siitä ettet tiedä. Ohjelma jossa on bbhomojulkimo ja kaksi silikoonipissistä jauhamassa politiikasta ja muista ajankohtaisista asioista.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Laitoin pitkästä aikaa telkkarin päälle kun kokeilimme kaverini kanssa toimiiko vielä vanhempieni muutossa löytynyt pleikkari ykkönen. Kyllä toimi ja Gran Turismo -pelin mutkien ajolinjat muistu vielä mieleen jostain mielen syöväreistä. Hauska laite joka toi paljon muistoja mieleen nuoruudesta.

-Tinke
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin (tänään) aasialaisen näköisen jannun (Intian niemimaata veikkailisin), joka kantoi muassaan 24-päckiä Karhun kolmosolutta. Sanoisin, että hän oli kotoutunut tänne Suomenmaahan varsin hyvin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin (tänään) aasialaisen näköisen jannun (Intian niemimaata veikkailisin), joka kantoi muassaan 24-päckiä Karhun kolmosolutta. Sanoisin, että hän oli kotoutunut tänne Suomenmaahan varsin hyvin.

No eihän esimerkiksi intialaisista ole muslimeja kuin reilu 10% ja muslimimiehistä ainakin noin kolmannes ryyppää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juhannuksen aaton aatto ja asteita yksitoista. Olusasteita. Kirjoitusvirhe mutta kuvaannollinen.

Viime juhannuksena mittari näytti +7 ja istuttiin toppatakit päällä peittojen alla nuotiolla. Sitä edellisenä roudattiin kalusteet, Trivial Pursuitit ja vehkeet autotalliin kun tuuli niin maan pirusti, kesäkalusteet ja grilli kaatuili tuulen mukana. Silloin taidettiin olla ihan mukavasti juovuksissa. Katsellaan mitä tänä vuonna, emäntä hommannut kuulemma jonkun jättiteltan. :) Sisällähän me ei olla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon tänään siivonnut eli imuroinnut, pessyt lattiat ja pyyhkinyt pölytkin. Vielä ois keittiön siivous edessä eli tiskaaminen ja tasojen siivous.

Voi vittu, että mä vihaan tiskaamista. Olis edes tiskauskaljaa, mutta ajattelin vasta huomenna tissutella tuolla ulkona pakkasessa grillatessa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jatkoa noihin heilatesteihin. Nyt testasin IS:n sivuilla (vai oliko IL, sama se), että mikä pilaa juhannukseni. Vastaukseksi tuli "urpo juhannusheila". Eli mikäli kesäheilatestini tulos, Maria Veitola (tai miestestistä tullut Juha Sipilä) onnistuu pilaamaan juhannukseni jollakin mielipuolisella tavalla, niin tämä ei tosiaankaan jää tähän.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jatkoa noihin heilatesteihin. Nyt testasin IS:n sivuilla (vai oliko IL, sama se), että mikä pilaa juhannukseni. Vastaukseksi tuli "urpo juhannusheila". Eli mikäli kesäheilatestini tulos, Maria Veitola (tai miestestistä tullut Juha Sipilä) onnistuu pilaamaan juhannukseni jollakin mielipuolisella tavalla, niin tämä ei tosiaankaan jää tähän.
Kännissä otettu tatuointi.

Nyt menee perkeleen hyvin. Ainut vaan että kun ei oo sitä kaveriporukkaakaan. Nooh, eipähän oo riskiä että aamulla ois perseposkessa musteella kirjoitettu Kempin / Valtran logoa ja otsassa lukisi jotain tyyliin "Äiti/se random blondi festarialueella <3 för evöh".
 

Ralph

Jäsen
Minun juhannuksen pilaa näemmä itikat ja muut verenimijät. Aika paljon saa niitä olla, että pilaavat yhtään mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko Markkasen Eero kertonut twiiteitse terävää mielipidettään "Huuhkajien" viimeaikaisista esityksistä? Oikeastaan ei kiinnosta vittujakaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiitän tarkistuksesta, itse en A) viitsinyt tarkistaa, B) viitsinyt tarkistaa.

Markkas-Eero on kieltämättä hyvä sketsihahmo. Eli silleen ihan jees.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Muutenkin vähän ketuttaa tämä saatanan juhannus kun mökissä on kykitty koko päivä. Huomenna tulee vielä intialainen ystäväperhe vähän ihmettelemään suomalaista keskikesän juhlaa kanssamme. Mahtaa jäädä vähän paskan makua suuhun, mutta toisaalta ei ainakaan safkojen puolesta. Vituttaa vaan se, että olen jo nyt ihan valmis lähtemään himaan mutta toisaalta ehkä huomenna helpottaa kun pääsee löysäämään Stolischnayan korkkia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottaen huomioon sään ja isomman porukan mökkijuhannuksen järjestelyiden tuoman vaivan kauppareissuineen, olen tyytyväinen tämän vuotiseen ratkaisuumme, johon tyydyimme myös jo viime vuonna.

Kaveri perheineen asuu tässä saman kadun päässä ja ovat myös kotona, eli sinne mennään syömään ja istuskelemaan. Hieman erilainen määrä hoidettavia asioita, kuin sitä edeltäneessä vuosikausien perinteessä viettää juhannus isolla porukalla muutaman sadan kilometrin päässä mökillä isännän roolia toimittaen. Nyt voi aamulla käydä rauhassa lenkillä ja kaupassa ostamassa pienet viemiset ruoka- ja juomapuoleen liittyen ja kävellä iltapäivällä tuohon naapuritontille. Kävely kotiin ja juhannus ohi, lauantaina taas kotona ja normirutiinit pyörii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös