Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 791
  • 66 888
Kaj Kunnas pitäisi palkata eduskuntaan valtion viralliseksi hovinarriksi, joka säntäilisi pitkin istuntosalia kurkkimaan milloin kenenkin korvan takaa mikrofoni kourassaan. Tiukan paikan tullen voisi halata kärsiviä ja lohduttaa: "Paavo, mäkin itken."

E: Kai on kai Kaj
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Kaj Kunnas on hämmentävä hahmo. En ymmärrä häntä. Jos joku kysyisi että mitä mieltä olen Kaj Kunnaksesta niin en voisi vastata oikein mitään. En tiedä mitä mieltä olen hänestä.
 
Kaj Kunnas on hämmentävä hahmo. En ymmärrä häntä. Jos joku kysyisi että mitä mieltä olen Kaj Kunnaksesta niin en voisi vastata oikein mitään. En tiedä mitä mieltä olen hänestä.
Kunnas oli niin liekeissä SM-liigafinaalien radiolähetyksissä Yle Puheella, että pakkohan miestä on arvostaa. Ei kuulu selostamoon missään tapauksessa, mutta kun tarvitaan hämmentäjää niin Kaitsun pokka ei petä.
 

Snagari

Jäsen
Kunnas oli niin liekeissä SM-liigafinaalien radiolähetyksissä Yle Puheella, että pakkohan miestä on arvostaa. Ei kuulu selostamoon missään tapauksessa, mutta kun tarvitaan hämmentäjää niin Kaitsun pokka ei petä.
Joo paljon on kehuttu, en itse kuunnellut radiosta vaan katsoin televisiosta matsit. Ilmeisesti oli hyvä trio ollut Kunnas, Kuhta ja se yksi silmälasipäinen kaveri.
 
Joo paljon on kehuttu, en itse kuunnellut radiosta vaan katsoin televisiosta matsit. Ilmeisesti oli hyvä trio ollut Kunnas, Kuhta ja se yksi silmälasipäinen kaveri.
Käsittääkseni klippejä löytyy Yle Areenasta edelleen, en ole ihan varma.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kaj Kunnas on hämmentävä hahmo. En ymmärrä häntä. Jos joku kysyisi että mitä mieltä olen Kaj Kunnaksesta niin en voisi vastata oikein mitään. En tiedä mitä mieltä olen hänestä.
Lievästi samat sanat. Tai no. En mä nyt tiedä, ei selostajana aiheuta oikeen viboja suuntaan tai toiseen, mutta se taas aiheuttaa hymyilyä että Kunnas saa aina mielipiteitä aikaan, ja ne mielipiteet kun on useimmiten tasoa "ei vittu.. taas tuo hörökorva.. pitääs heivata veke selostuskopista". Kunnas on siis tehnyt jotain oikein sillä että aiheuttaa noin paljon pahaa oloa aikaan.

Jeffreyn sanat paria viestiä ylempänä on kyllä niin totta. Virtuaalinen hatunnosto. Ainiin mutta eihän mulla oo hattuakaan päässä.
 

Snagari

Jäsen
Lievästi samat sanat. Tai no. En mä nyt tiedä, ei selostajana aiheuta oikeen viboja suuntaan tai toiseen, mutta se taas aiheuttaa hymyilyä että Kunnas saa aina mielipiteitä aikaan, ja ne mielipiteet kun on useimmiten tasoa "ei vittu.. taas tuo hörökorva.. pitääs heivata veke selostuskopista". Kunnas on siis tehnyt jotain oikein sillä että aiheuttaa noin paljon pahaa oloa aikaan.
Nimenomaan siis Kunnas herättää paljon mielipiteitä. Siksi ihmettelenkin että miksi minulla hänestä ei sitä ole vaikka olen kuullut ja nähnyt kaveria siitä lähtien kun pikkupoikana aloin katsoa Sportmagasinetia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minkä helvetin takia ihmisen pitää rakastaa? Eikö kaikki voi vaan olla tunteettomia, eikä kukaan välittäisi kenestäkään? Tai miks mun pitää olla tällänen, että en osaa päästää toisesta irti? Tulkaa repimään mun sydän rinnasta kiitos, johan tässä on jo neljä kuukautta kärsitty. Alkaa riittämään...
Ihaninta ja hirvittävintä mitä ihminen voi tehdä itselleen ja muille on rakastua. Oli kohteena toinen ihminen tai ideologia.
 

Snagari

Jäsen
Vittu pitäisin kesätauon jos ei töissä olisi niin tylsää. Joka ketju on joko jostain tuloista vänkäystä ja koulutuksesta vittuilua tai pienen piirin ristiinrunkkaamista ja ihkuttelua. Kaikki nämä jutut rönsyilevät ketjusta toiseen.

Tähän on tultu. Mitä vittua on se suurin ajatus omassakin päässä. Enkä väitä itseäni miksikään keskustelupalstojen messiaaksi, en todellakaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Toisaalta aika pieni osa kirjoittajista on vastuussa palstan degeneroitumisesta ja nämä mädät omenat suodattamalla saadaan (hirveän makuisen siiderin ohella) palstasta täysin lukukelpoinen, joskin melko hiljainen paikka.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
3kk ja esikoiseni näkee päivänvalon mikäli laskettu aika pitää noin suurinpiirtein kutinsa ja kuinka sopivasti tämä muutto omakotitaloon (vuokralle) tulikaan! Nyt on tilaa missä hengata, saadaan kihlattuni aikaisemmat kaksi lasta vuoroviikko systeemillä meille joka toiseksi viikoksi ja oma tuleva tytär saa asuinympäristön, minkä pitäisi olla oikein passeli. Mutta oli kyllä savotta muuttaa kolmannesta kerroksesta jossa ei hissiä, tänne vajaan 30km päähän entisestä. Nyt on rauhallinen ympäristö, sellainen maalaismeininki eikä ole kaupungin tuomia meluja enää juurikaan. Emme kuitenkaan muuttaneet minnekään metsän keskelle, vaan varsin lähelle peruspalveluja. Eikä tuonne kaupunkiin ole kauhea matka edes, parikymmentä minuuttia autolla. Hieman toki ikävä jäi, kun kuitenkin 80160 alueella asunut kolmanneksen koko iästäni ja olen aina pitänyt itseäni enemmän kaupunki- kuin landeihmisenä. Silti tämä toimii. OKT jossa tilaa, oma kohtuu iso piha, hakkaa kaikkine isompine kuluineen silti kerrostalo elämän 100-0. Eikä tässä vuokra juurikaan isompi ole, kuin mitä entisessä asunnossa. Vesi- ja sähkölasku etenkin toki huomattavasti isompi, mutta eiköhän tästä selviä.

Hyvää kesää kaikille palstalaisille! (Pientä positiivisuutta kaiken negan keskelle mitä ilmeisesti täällä nyt on aika paljon)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
@Jeffrey, vastaan nyt vähän SeQuinsin puolesta, mutta hänen tapauksessaan ero on tapahtunut toisesta ihmisestä pakon sanelemana. Molemmat pitivät toisistaan, mutta työpaikka toiselta paikkakunnalta pakotti eroamaan. Ero siis ei ollut riitaisa, joten kyllähän sen ymmärtää, että mieli on yhä puolisen vuotta eron jälkeenkin matalana. Kyllä minäkin varmasti kaihoa tuntisin, kamala juttu kaikkinensa.

Palasin eilisiltana Jyväskylästä ja palautin itseni kartalle palstan meiningistä. Retalejengistä keskustellaan tuolla yhä, moni asia ei muutenkaan ole muuttunut. Kiva sää ulkona, nyt ei kauempaa jaksaisi sisällä istuskella.
 

Jeffrey

Jäsen
@Jeffrey, vastaan nyt vähän SeQuinsin puolesta, mutta hänen tapauksessaan ero on tapahtunut toisesta ihmisestä pakon sanelemana. Molemmat pitivät toisistaan, mutta työpaikka toiselta paikkakunnalta pakotti eroamaan. Ero siis ei ollut riitaisa, joten kyllähän sen ymmärtää, että mieli on yhä puolisen vuotta eron jälkeenkin matalana. Kyllä minäkin varmasti kaihoa tuntisin, kamala juttu kaikkinensa.

Ei tietenkään ollut tarkoitus ns. laittaa sanoja suuhun, ja tuon yhden lainauksen alle tuli sitten vähän omaakin purkautumista kun ns. vuosipäivä oli itsellänikin kyseessä.

Pääpointti on kuitenkin edelleen sama, turha roikkua niissä tunteissa. Se tuntuu hirveän lopulliselta luopua niistä, eikä niistä nopeasti edes saa luovuttua, mutta sen prosessin aloittaminen on ainoa keino parempaan huomiseen.

Enkä halua kyseenalaistaa, ja yritän olla hellävarainen koska SeQuins palstalla pyörii. En kuitenkaan halua uskoa, että tuo toinen työ toiselta paikkakunnalta olisi se perimmäinen syy eroon, vaan se tuntuu enemmän tai vähemmän itsensä kusettamiselta, joka taas pahentaa tilannetta. Okei, oma etäsuhteeni oli vuosia n. 500km päässä, eli varmasti kauemmaksikin pääsee. Lisäksi olin opiskelija ja omien lomien ottaminen oli helpompaa kuin työelämässä. Pidän siis portin auki sille, että voin olla väärässäkin, en vain millään koe itselleni mahdollisena vaihtoehtona sitä, että se oikea rakkaus päätettäisiin siihen, että toinen siirtyy työskentelemään toisaalle.

Minusta vain kuullostaa siltä, että faktoja ei haluta myöntää itselleen. Tämä syynä eroon on vähän sama kuin sanoisi, että erottiin kun toinen lähti vaihto-opintoihin. Se on silloin itselleen syy erota, ei sen eron syy.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Päätä on särkenyt joka päivä tällä viikolla, oikea silmä tuntuu siltä kuin joku painaisi sitä jatkuvasti kallon sisään ja myös nenään sekä poskiin sattuu kiitettävästi. Tuntuu kuin olisi saanut kunnolla turpaan. Noh, sää on sentään perseestä joten ehkä tästä toivutaan helteisiin mennessä. Pitäisi varmaan antibiootit hakea tai jotain, jos ei maanantaihin mennessä helpota.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli vaihteeksi muutettua tuossa menneenä viikonloppuna. Ainakin sen verran, että kannoin kamat entisestä osoitteesta tänne ja siivosin (=muija) edellisen asumuksen. Tänään pääsin ensimmäistä kertaa miettimään tämän uuden asunnon järjestystä ja purkamaan kamoja. Onhan se nyt sitten perkele selvä, että tänne pitääkin sitten hankkia about sänkyä ja pesukonetta lukuunottamatta kaikki uusiksi. Meinasi kevyesti ahdistaa pelkkä ajatus.

Tänne on nyt kuitenkin muutettu asuakseen, joten teinkin oloni välittömästi kotoiseksi. Nyt on oluet kylmiä, sauna oli todella erinomainen, tietokone on käytössä ja nuuskaakin on pitkästä aikaa. Kyllä tässä asuu, jos ei muuta niin ainakin tämän illan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli vaihteeksi muutettua tuossa menneenä viikonloppuna. Ainakin sen verran, että kannoin kamat entisestä osoitteesta tänne ja siivosin (=muija) edellisen asumuksen. Tänään pääsin ensimmäistä kertaa miettimään tämän uuden asunnon järjestystä ja purkamaan kamoja. Onhan se nyt sitten perkele selvä, että tänne pitääkin sitten hankkia about sänkyä ja pesukonetta lukuunottamatta kaikki uusiksi. Meinasi kevyesti ahdistaa pelkkä ajatus.

Tänne on nyt kuitenkin muutettu asuakseen, joten teinkin oloni välittömästi kotoiseksi. Nyt on oluet kylmiä, sauna oli todella erinomainen, tietokone on käytössä ja nuuskaakin on pitkästä aikaa. Kyllä tässä asuu, jos ei muuta niin ainakin tämän illan.

Mitäs noinninku muuten kuuluu?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Lintsillä kävin kuuntelemassa Mikko Alataloa, sellainen Tammerkosken sillalla -tyylinen yhteislauluilta. Hitto ne suomalaiset ikivihreät on kovia biisejä.
 
Jatkoajan keskustelupalstan vapaan keskustelun 10 ensimmäistä ketjua juuri äsken:
  1. Demarit tiensä päässä
  2. Perussuomalaiset
  3. Vihreä Liitto
  4. Kokoomus - puhkeaako kupla
  5. Yhteiskuntarauha järkkyy
  6. Jatkoajan virallinen homoketju
  7. TV-sarja: Game of Thrones (ensiesityksen tahtiin, ei sanaakaan kirjoista)
  8. Hallitus 2015–? Kolme ässää, sinivalkoinen hätätilahallitus?
  9. Prostituutio – ammateista vanhin
  10. Länsimainen ajattelu ja ideologia – kirkas totuus vai auringonlaskun kulttuuri?
Nuo kun kahlaa laskevassa järjestyksessä, niin kymmenenteen ketjuun on luultavasti itselläkin jo kirjoitettavaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jatkoajan keskustelupalstan vapaan keskustelun 10 ensimmäistä ketjua juuri äsken:
  1. Demarit tiensä päässä
  2. Perussuomalaiset
  3. Vihreä Liitto
  4. Kokoomus - puhkeaako kupla
  5. Yhteiskuntarauha järkkyy
  6. Jatkoajan virallinen homoketju
  7. TV-sarja: Game of Thrones (ensiesityksen tahtiin, ei sanaakaan kirjoista)
  8. Hallitus 2015–? Kolme ässää, sinivalkoinen hätätilahallitus?
  9. Prostituutio – ammateista vanhin
  10. Länsimainen ajattelu ja ideologia – kirkas totuus vai auringonlaskun kulttuuri?
Nuo kun kahlaa laskevassa järjestyksessä, niin kymmenenteen ketjuun on luultavasti itselläkin jo kirjoitettavaa.

Kyllä on ankeita aiheita. Toista se on Testialueella.

  1. Jatkoaika-chat v. 9000.0 - mikään ei ole pyhää (vai miten se otsikko meni, copypaste ei toiminut tässä?)
  2. Mikä on hirveintä paskaa?
  3. testiketju
  4. Parhaat fonttipelaajat

  5. Kakkaravatulointimekaniikan koriprosessikaavioluonnosprojektin duaalisymmetriadynamiikka-analyysi

  6. 1 kaks vai kolme

  7. Spoilerin testausketju

  8. Транслиттероинти

  9. III Maailmansota

  10. otsikko


    En jaksa nyt muotoilla paremmin, tollaiset antoi tabletti kopioimalla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Länsirannikolle kuului hyvää, vähän tosin tuulista. Muutaman päivän siellä vietin. Kotiin Espooseen kiiruhdin eilen pariin asuntonäyttöön. Ja kuume senkun kasvaa..

Kannattaa panna villasukat jalkaan ja juoda kuumaa mustikkamehua ;)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös