Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 236
  • 66 888

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kuvitelkaa Suomi - Ruotsi MM-finaali, missä Suomi johtaa 2-1 viimeisellä minuutilla. Ruotsi yrittää tasoitusta ilman maalivahtia, kunnes Aaltonen riistää kiekon ja tekee Patrick Stefanit. Ruotsi tietenkin tulee tasoihin ja voittaa jatkoajalla. Viitsisiköhän Aaltonen tai viitsisitkö sinä näyttäytyä tällaisen tilanteen jälkeen suomessa julkisella paikalla, sanotaanko vaikkapa seuraavan 10 vuoden aikana?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ MM-kisoja tulee ja menee, mutta kuvittelepa vastaavanlainen tilanne olympialaisten tai World Cupin finaalissa. Silloin voisi hyvinkin kuvitella, että Aaltosella ei olisi kovin paljon haluja näyttäytyä julkisesti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vieläköhän Liituraita Leo on hengissä? Kuitenkin lipevien huijareiden aatelia.

Tutkin asiaa muttei selväksi tullut. Ylermiä ja Auervaaraa kyllä hehkutetaan niin kuin ei olisi muitakin lipeviä huijareita. Eikö Panu Rajala voisi puuttua tähän epäkohtaan, lipevä huijari kun on itsekin?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt kun tämä "20 vuotta ensimmäisestä jääkiekon MM-kullasta"-huuma on kaikkein kovimmillaan, niin täytyy paljastaa, että minulle selvisi asia vasta vuoden 1995 lopulla, kun Guinnesin ennätystenkirja ilmestyi. Käsittääkseni kaikki luokkatoverini olivat katsoneet kyseisen ottelun, mutta meidän huushollissa kyseinen päivä oli enimmäkseen lekotteluun tarkoitettu. Telkkaa kyllä tuli katsottua, mutta koska taloudessa oli naisvalta (äiti + systeri), urheilu oli pitkälti pannassa. Tosin tuohon aikaan en itse perustanut yhtään lätkästä ja futiksestakin ymmärsin vain sen, että siinä oli kaksi puoliaikaa, tuplasti enemmän pelaajia, Englannin liiga oli kuulemma maailman paras sekä sen, että kotimaisessa liigassa pelasi ainakin HJK sekä Haka. Jari Litmasesta olin kyllä kuullut, mutta vain muutamia hajapuheita. Vasta muutama vuosi myöhemmin pääsin aluksi telkan välityksellä ja myöhemmin livenä näkemään hänen taitojaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tutkin asiaa muttei selväksi tullut. Ylermiä ja Auervaaraa kyllä hehkutetaan niin kuin ei olisi muitakin lipeviä huijareita. Eikö Panu Rajala voisi puuttua tähän epäkohtaan, lipevä huijari kun on itsekin?

Panu Rajala on vaan pyrkyri, jonka lipevät seikkailut eivät ole tuottaneet mitään muuta kuin pari terapiakirjaa tuhon raunioilta. Se on kyllä ihme kun aina jauhetaan Ylermistä ja Auervaarasta, vaikka kummatkin on ihan puuhastelijoita Leoon verrattuna. Auervaara jäi kiinni ja Ylermi sekosi kihlasormuksiin, mutta Leo otti rahat ja juoksi jättäen virkavallan nuolemaan näppejään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Panu Rajala on vaan pyrkyri, jonka lipevät seikkailut eivät ole tuottaneet mitään muuta kuin pari terapiakirjaa tuhon raunioilta. Se on kyllä ihme kun aina jauhetaan Ylermistä ja Auervaarasta, vaikka kummatkin on ihan puuhastelijoita Leoon verrattuna. Auervaara jäi kiinni ja Ylermi sekosi kihlasormuksiin, mutta Leo otti rahat ja juoksi jättäen virkavallan nuolemaan näppejään.

Leosta ei ole edes Wikipedia-artikkelia! Tämä epäkohta on hirvittävä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Leosta ei ole edes Wikipedia-artikkelia! Tämä epäkohta on hirvittävä.
Mutta, onko Auervaara ja Ylermi olleet Alibissa?

Liituraita-Leosta oli aikoinaan muistaakseni aika suurikin juttu Alibissa, eli onko tilanne nyt 1-1?
 

Ralph

Jäsen
Tein Polittinenkartta.comin sivuilma testin ja minulle läheisimmät kolme puoletta ovat kaikki nuo hallituspuoleet. Ehkä nyt minusta on kivaa olla suomalainen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mutta, onko Auervaara ja Ylermi olleet Alibissa?

Liituraita-Leosta oli aikoinaan muistaakseni aika suurikin juttu Alibissa, eli onko tilanne nyt 1-1?

Ei ole. Leoa silti jostain kumman syystä syrjitään yleisissä lipevien huijareiden keskusteluissa. Esimerkiksi Englannissa ei ikinä unohdettu junanryöstäjiä, mutta Suomi hylkäsi Leon kuin porvarit demarin. On toki hienoa, että Alibi on tehnyt Leolle kunniaa, mutta kun samaan aikaan jotain toinen jalka haudassa lyllertävää Ylermiä haastatellaan hesariin, alkaa koko hommassa olla jotain feelua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juuri niin tyypillistä, Leksa on underdog, aliarvostettu lipevä huijari.

Englannissa junanryöstäjiä muistetaan mitä hienoimmin tavoin, samoin Yhdysvalloissa sarjamurhaajia, mutta Suomipa on unohtanut Leksan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aika miehekäs nimi Slovenian kakosketjun keskarilta: Rok Ticar
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pinstripe Leo 1% Support Crew Finland
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein Polittinenkartta.comin sivuilma testin ja minulle läheisimmät kolme puoletta ovat kaikki nuo hallituspuoleet. Ehkä nyt minusta on kivaa olla suomalainen.
Samat kolme tuli mullekin. Kokkarit, Persut ja Keskusta. Pienoinen yllätys. Tossa kartassa täplä on kuitenkin hitusen keskiviivan vasemmalla puolella ja vähän selvemmin tonne liberaalimpaan suuntaan...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yhen kaverin gimma oli serkkujen lapsi, mutta se gimma oli ihan jees ulkonäöllisesti (itse asiassa tosi jees ulkonäöllisesti) ja aivotkin sillä oli. Mut sekoshan se sitten, kun olivat saaneet lapsen, tahto "elää vapaata elämää". Omituista ettei äitiys kiinnosta paitsi lähtötilanteessa. Tai en mä tiedä kiinnostiko. Mut silti jotenkin vastuutonta menoa. Sitä vaan, että onko isänne ja äitinne sukulaisia keskenään muutenkin kuin avioliiton kautta (sis. muutakin kuin isän ja äidin oman liitoksen, esim. molempien sukulaiset ovat voineet liittoutua).
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sitä vaan, että onko isänne ja äitinne sukulaisia keskenään muutenkin kuin avioliiton kautta (sis. muutakin kuin isän ja äidin oman liitoksen, esim. molempien sukulaiset ovat voineet liittoutua).
No ei tuolla tavalla, mutta äitini ja hänen siskonsa tapasivat samasta perheestä (eivät omasta) poikakaverit. Sitten nuo siskokset lisääntyivät tuon saman perheen poikain kanssa. On se kätevää, kun minulla on kaksi serkkua, joilla on minun kanssa samat isovanhemmat molemmilta puolin sukua. Ne on siis serkkuja minulle sekä isän että äidin puolelta. Kuinka monta serkkua minulla siis onkaan. Jos laskee isän puolen serkut, niin saadaan lukemaksi (en nyt jaksa laskea) 10 ja jos lasken äitini puolelta serkut, niin saan luvuksi 10. Kuitenkin jos lasken serkkujeni määrän, niin saan lukemaksi 18. Mitä lie Schrödingerin serkkuja nuo kaksi, kun sekä ovat, että eivät ole.

PS. Tästä varmasti saa väännettyä paljon itsestäänselvyyshuumoria. Lestat/Kepu/nyt ymmärrän jne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedän kans yhden tapauksen jossa veljekset ja siskokset ovat naineet. Onhan se vähän irstasta, mutta elämä on irstasta. Suorastaan saastaista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aikoinaan useamman vuoden ajan minä ja pikkuveli elelimme kumpikin tahoillaan avoliitoissa sisarusten kanssa. Sisaruksia oli vielä kolmaskin ja minä kävin senkin testaamassa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedän kans yhden tapauksen jossa veljekset ja siskokset ovat naineet. Onhan se vähän irstasta, mutta elämä on irstasta. Suorastaan saastaista.

Mun parhaan ystävän miehen äiti ja isä on molemmat kaksosia. Ne on naimisissa keskenään, siis kaikki neljä toistensa kanssa. Siis mies naisen jne.. Molemmat pariskunnat on saanut kaksoset ja ne kaikki on ihan samannäkösiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Missä kohtaa kukakin putosi kärryiltä?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä kohtaa kukakin putosi kärryiltä?
En tiedä, mutta kun klikkasin tuota viimeisimpään viestiin siirtävää nuolta, ensimmäisenä tekstinä hyppäsi silmille Turha Kaukalon kommentti naivista veljeksistä ja siskoksista. Asiayhteydestä irrotettuna kohtalaisen perverssiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös