Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 352 502
  • 66 881

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Otteluketjut osoittavat sen, että nimimerkin yhteydessä pitäisi olla ilmoitettuna ikä, eikä suosikkijoukkuetta. Moni provo kuolisi siihen paikkaan, kun sen huomataan tulevan teiniltä. Nyt kaikkia kirjoituksia tulkitaan liian objektiivisesti ja kina on valmis. Miten suhtutuisitte itse, jos hallin käytävällä 17-vuotias kinaisi 37-vuotiaan kanssa yhtä lailla kuin tällä foorumilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Erään nimimerkin lyhytproosaa olisi hauska lukea kansien välistä, niitä sivunmittaisia mietintöjä esim. siitä, miten kerran päivässä on ok käydä Mäkkärillä ja kaljassakin on ravinteita. Miten kannattaa vaihtaa naista, jos se alkaa rääkyä tai käydä Virossa. Kyllä te tiedätte. Niistä tulee hyvä fiilis kun elämä on ankeeta ja vituttaa melkein aina.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken telkkarissa sanottiin että nyt on joku lankalauantai. Kyllä mä tiedän että nyt on pääsiäinen, mutta mistä näitä kaikkia aina tietää. Joo ala-asteella on varmaan opetettu ja viikon päästä sitten unohdettu, mutta kuka sen aikuisena kertoisi milloin Jeesus on tehnyt mitäkin. Ei kukaan. Virpojatkin kuulemma kävi jo. Kuka sen muka tiesi ennakkoon? Ei kukaan. Paitsi himouskovaiset. Joo olin mäkin penskana suviseuroilla. Muutamankin kerran. Mitä sitten häh?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ollaanko me kirkosta eronneet ansainneet viettää näitä uskonnollisia vapaapäiviä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Wille Rydman on vissiin joku ehdokas, sen mainoksia on tuolla. Vähän sen Bat & Ryydin musiikillisen maailman olonen jätkä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Wille Rydman on vissiin joku ehdokas, sen mainoksia on tuolla. Vähän sen Bat & Ryydin musiikillisen maailman olonen jätkä.
Nyt alkoi soimaan päässä, voi ryydanan ryydana. "Nyt loppu sahti, nyt loppu sahti..."

Ollaanko me kirkosta eronneet ansainneet viettää näitä uskonnollisia vapaapäiviä?
Kyllä. Ei vaan myönnetä sitä ääneen. Sitäpaitsi, mites suklaamunien metsästys liittyy ristillä roikkumiseen?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos siltä pääs ulosteet reisille siellä roikkuessa? Kaikki Asterixinsa lukeneet tietävät että roomalaiset eivät olleet sieltä fiksuimmasta päästä.
Niin no. Sekin voi olla hyvä vaihtoehto.

Ja mistäs me tiedämme, jos Jeesus halusikin vaan kouriinsa ja jalkoihinsa "coolit" lävistykset, mutta lävistyksen tekijä vaan sattui vetämään vituiksi koko homman, ja tämän takia vieläkin koko hommaa tulkitaan ihan väärällä tavalla, vaikka aikaa on kulunut jo parituhatta vuotta.

(Liekkö sukua savonmaan sankarille, vituixmänille?)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vai pantiinko Jeesus kiinni ristiin jeesusteipillä? Silleen niinkun selittäs teipin nimen. Vois käyttää mainostuksessakin. Teeveessä pantiin. Nyt ei panna.
 

Ralph

Jäsen
Joku Roope Salminen yritti laulaa telkkarissa Ace of Spades -biisin. Melkoista paskaa se oli, en edes uskalla antaa peukkua siitä että yritti. Toki taustalla bändillä teki aika tiukkaa myös.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku Roope Salminen yritti laulaa telkkarissa Ace of Spades -biisin. Melkoista paskaa se oli, en edes uskalla antaa peukkua siitä että yritti. Toki taustalla bändillä teki aika tiukkaa myös.
Sitä en kuullut, mutta ainakin Metallicaa bändi veti paremmin kuin alkuperäinen. Noh, ainakin rumpali on teknisesti melko paljon lahjakkaampi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku Roope Salminen yritti laulaa telkkarissa Ace of Spades -biisin. Melkoista paskaa se oli, en edes uskalla antaa peukkua siitä että yritti. Toki taustalla bändillä teki aika tiukkaa myös.
Ei sitä paljoa paskemmin voi esittää, miten alkuperäinen menee. Yliarvostettua pashaa koko orkesteri.
 

Ralph

Jäsen
Sitä en kuullut, mutta ainakin Metallicaa bändi veti paremmin kuin alkuperäinen.
Vaikea uskoa, mutta kohta voin kommentoida kun olen tämän jakson katsonut. Juuri nyt soi Krista Sigfrield (mikä lie) ja ei riitä tällä tytöllä tähän genreen. Onneksi ei sentään valinnut mitään tasoa Motörhead.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vaikea uskoa, mutta kohta voin kommentoida kun olen tämän jakson katsonut. Juuri nyt soi Krista Sigfrield (mikä lie) ja ei riitä tällä tytöllä tähän genreen. Onneksi ei sentään valinnut mitään tasoa Motörhead.
ja MTV uutisoi ai, että "Yllätysnimi ulos kisasta!"...

Roope Salminen on alkanut ärsyttää minua aivan helvetisti. Vaikka varmaan ihan hyvä jätkä onkin...
 

Ralph

Jäsen
Sitä en kuullut, mutta ainakin Metallicaa bändi veti paremmin kuin alkuperäinen.
No nyt kun kuulin tämänkin, niin pakko sanoa että aika kauas tämä jäi alkuperäisestä. Johtui ehkä kappalevalinnastakin, kun joku toinen Metallican biisi olisi sopinut paremmin, mutta en ollut yhtään tyytyväinen Jarkko Aholan vetoon. Siis en laulun kuin en myöskään soitin puolesta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Roope Salminen on alkanut ärsyttää minua aivan helvetisti. Vaikka varmaan ihan hyvä jätkä onkin...
Aiheeseen ja sen viereen mennään nyt. Jossain haastattelussa tänä talvena sitten antoi aika ylimielisen kuvan itsestään. Vai oisko ollut jopa joku sellainen juttu takana että oli jossain mennyt länkyttämään sen kuuluisan "eksää tiiä kuka mä olen" - lausahduksen jollekin portsarille. Jotain tälläistä jostain olin lukevinani. Ei tuu nyt vaan mieleen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tänään pitkästä aikaa vanhassa kantakapakassani, missä käymiset ovat muuton jälkeen jääneet vähän vähemmälle. Hieno mesta, vaikka nykyisin siellä käykin vähän oldies-jengiä. Baarissa on viime aikoina järjestetty sunnuntaijameja tmv., mitkä keräävät porukkaa kiitettävästi.
Tänään laahasin itseni työviikonlopun jälkeen paikalle, kun illan artisti oli Erkka Makkonen, pitkän linjan turkulainen muusikko. Hyvää rockia äijä soitti. Mutta ne yleisössä olleet muijat! Oon aina vähän tykännyt rokkaritytöistä ja tuolla oli yleisössä pari sellasta naista, että huoh!

Silti oma vaimo vie tietenkin voiton, vaiks ei rokkari olekaan. On kuitenkin latino ja ihana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Radiossa ja ehkä telkkarissakin pyörii mainos, jossa kehotetaan katsomaan miten Mikko Ilonen vastaa maailman parhaille swingereille. Olenkohan ainoa, joka ei ajattelee sen kahdella tavalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun Aguero ei kyllä oo vielä mitään, kun koripalloilija Bryant sai etunimensä japanilaisen pihvin mukaan. Only in States. Ja onhan siellä Metta World Peace.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Foorumin eetusivun alalaidasta huomasin sattumalta että foorumille on kirjoitettu reilut 5,6 miljoonaa viestiä. Siis hieman yli 1 viesti jokaista suomalaista kohti. Tästä rupesin miettimään, että jos jokaiselle suomalaiselle haettaisiin randomilla viesti, niin mikä minulle osuisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Foorumin eetusivun alalaidasta huomasin sattumalta että foorumille on kirjoitettu reilut 5,6 miljoonaa viestiä. Siis hieman yli 1 viesti jokaista suomalaista kohti. Tästä rupesin miettimään, että jos jokaiselle suomalaiselle haettaisiin randomilla viesti, niin mikä minulle osuisi.
Se oiskin kun tulisi satunnaisena viesti inttikaveriin tai pillukarvaketjuun liittyen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Televiissiosta tuli eilen FedEx-logistiikkayhtiön mainoselokuva Cast Away, ja tänään yhtiö ilmoittaa ostavansa TNT:n. Haistan salaliiton tai ainakin jotain.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Televiissiosta tuli eilen FedEx-logistiikkayhtiön mainoselokuva Cast Away, ja tänään yhtiö ilmoittaa ostavansa TNT:n. Haistan salaliiton tai ainakin jotain.
Laittaisivat vaan tarpeeksi TNT:tä tuon roskaelokuvan kaikkien kopioiden lähelle ja painasivat isoa punaista nappia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös