Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 662
  • 66 798
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämänkaltainen ratkaisu luultavasti pelastaa sekä muusikon että kuulijat suuremmilta kärsimyksiltä.

Tästä olen vahvasti eri mieltä. Hulluksi tulee niin kuulijat ja soittaja, jos kaiket päivää Ukko Nooa soi. No, on ainakin ämyrissä sen verran ääntä, että tullaan nopeammin tarpeeksi hulluiksi, notta saadaan täyshoitopaikka jostain kivasta pehmustetusta huoneesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tästä olen vahvasti eri mieltä. Hulluksi tulee niin kuulijat ja soittaja, jos kaiket päivää Ukko Nooa soi. No, on ainakin ämyrissä sen verran ääntä, että tullaan nopeammin tarpeeksi hulluiksi, notta saadaan täyshoitopaikka jostain kivasta pehmustetusta huoneesta.

Myönnän tappioni. Tämä lienee enimmäistään sinun ammattiosaamiseen liittyvää, nimittäin tämä hulluihen huoneisiin laitto.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
14 euroa parturista? Yhdeltä hengeltä? Hyi zeesus. Kolmihenkinen pesueemme käy yleensä parturissa 20 eurolla.

Kolmehenkisen pesueen parturointi kahdella kympillä? Hyhhyh. Minä leikkaan vitosella kaksi päätä ja kolmannen saatte kaupan päälle, jos osutte kulmille siihen aikaan kun omat hiukseni ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kohta joku rientää paikalle ja kertoo, että vakiparturinsa tekee hiustenleikkuun ilmaiseksi, ja antaa lisäksi asiakkaalle vielä vitosen tippiä kärsivällisyydestä.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole armeijan jälkeen(II/94) parturissa käynyt. Ja lapsetkaan eivät ikinä ole parturissa/kampaajalla käyneet. Stanan takkutukat.

Ei vaan tämän perheen vaimo-ihminen on ammatiltaan kähertäjäliiton hyväksymän koulutuksen käynyt, joten kotona on tukat leikelty, minulta tosin vain latvoja. Nykyisillä parturin hinnoilla verraten on siis säästynyt pitkänlainen sentti(ennen penni).
 

Ralph

Jäsen
En tiedä kuuluuko tämä sinne kehuskeluketjuun, mutta minä käyn aina M-Roomissa enkä koe sen hintaa mitenkään suureksi. Ilman ajanvarausta voi sinne mennä kun jaksaa, se on iso plussa.
 

dorka

Jäsen
Juu, taisin unohtaa mainita, että parturimme käy lisäksi pesemässä automme viikottain ja maksaa myös asuntolainamme lyhennykset.

Hä? Oletko sä jätkä tosissasi? Kannattaisi varmaan suunnitella parturin vaihtoa. Minun vakkariparturini tulee kaiken tuon lisäksi vielä pesemään selkäni, hoitaa audiolaitteeni kuntoon, petaa petinini ja kaiken lopuksi työntää vielä kaksi kirsikkkaa sekä yhden golfpallon persereikäänsä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
BILLY CARSON!

Olinkin unohtanut koko jätkän. Asui Raumalla sillon back in the 70's. Mahtoi olla rankkaa olla kaupunkin ainoa
rumpali, joka oli soittanut Grace Jonesin kanssa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kaikenlainen niljakas läski tai jänne tai muu sitkeä rasvanpala possunpihveissä. Edesmennyt mummoni piti vielä oikein herkkuna, joten ehkä pitäisi elää pulavuodet oikein kunnolla niin ymmärtäisi olla aikuisiksi. Vaan tästä epämiellyttävyydestä en ole päässyt ikääntyessänikään irti. Aivan jatkuva painajainen. Tuon vitun hirvittävän lihan irvikuvaliejun pyörittäminen suussa on jo iljettävää, mutta vasta kun koitat alkaa sitä nielemään, niin vähintään näkyvä yökkäysreaktio on selviö. Ei toimi muutoin, kuin koittaa juomalla alas. Siinähän istut pöydässä jokaista saatanan sitkeää liejua niellen ja kokoajan juoden, peläten yökkäystä. Yökkäsin. Muut vetävät kun simo hilloa eikä näy missään. Itse kökit siinä kun ei viitsisi yökkäillä pöydässä ja se pihvi on iso. Tarkoituksella leveämmäksi nuijittu runkku, mutta ei ole murea kuin varsinaisen lihan osalta, ei vaikka kuinka olisi hakattu. Puolet tuota sitkeää epämääräistä moskaa. Ei vain onnistu, yökkäyksiä olisi edessä vähintään 10 tai puoli lasillista maitoa kutakin kohti. Kaikkien katseiden alla. Alkoi tuntua vähän Mr. Bean -sketsiltä tartar-pihvin kanssa, mutta sai luovutettua kun sanoi että ottaa loput mukaan.

Onneksi nämä ovat nykyään harvinaisia tilanteita.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, taisin unohtaa mainita, että parturimme käy lisäksi pesemässä automme viikottain ja maksaa myös asuntolainamme lyhennykset.

Hä? Oletko sä jätkä tosissasi? Kannattaisi varmaan suunnitella parturin vaihtoa. Minun vakkariparturini tulee kaiken tuon lisäksi vielä pesemään selkäni, hoitaa audiolaitteeni kuntoon, petaa petinini ja kaiken lopuksi työntää vielä kaksi kirsikkkaa sekä yhden golfpallon persereikäänsä.

Ei taida olla varaa vaihtaa, kun joutuu asumaankin velaksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nousin ylös tänään tuossa vaille kuusi... Itseasiassa kävin röökillä jo 2h ennen tuota ja itseasiassa tuon kahden tunnin aikana poltin kolme röökiä. Näköjään jännittää kuin pikku lasta kun reissuun lähtö tänään. Lähdetään muijan kustantamalle vkl lomalle sinne missä ihmiset on kieroja kuin korkkiruuvit.

Ja sitten se ongelma...

Mulla on 6 Koffin kolmosta jääkaapissa ja pulma on se, otanko jo nyt vai vasta myöhemmin. Dösä lähtee kolmen jälkeen eli jos nyt alan tintata niin nehän loppuu ennen matkan alkua! Niin, lisäähän saa ja hevosella pääsee, mutta mitähän muija lie mieltä jos oon jo täysissä hulinoissa kun keskustaan saavun, jossa se työpäivän päätteeksi odottaa mua... Toki sekin meinas irrotella, mutta ei aloittele sentään niin aikaseen kun minä.

Ps. Älkää yllyttäkö :)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihan aidosti vituttaa olla lomalla juuri nyt. Kelit ovat ok ja kaikkea, mutta joku tässä nyt ei vaan natsaa. Pitäisi tehdä sitä ja tätä, mutta kun ei vaan kerta kaikkiaan kykene kiinnostumaan yhtikäs mistään.

Lomastressi?

Jospa kävisin ilmakiväärin ostamassa ja harventaisin tuota lähimetsän harakkapopulaatiota parvekkeelta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös