Rämekuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Altavastaajat
Maalipallo on varmasti hieno peli. Tuli todettua, että mitään kriittistä siitä ei saa sanoa tai olet todella paha ihminen.
Linkki Wikipediaan
Linkki Wikipediaan
Aina kun käy Tallinnassa, niin tulee pettter mieleen. En tiedä miksi helevetissä näin :-)
Miten ihmeessä.suosikkijoukkueesta voisi matkustaa mihinkään? Ja johan tuon Hml-kohdan pitäisi Kepan kanssa antaa vihjettä sen verran, että ihmettelen ihmettelyä.Nyt pitäisi vielä tietää, että mistä olet Helsinkiin matkustanut. Oletko matkustanut parilla kympillä Helsinkiin Kepasta vai PP:stä?
- Päivä oli onnistunut kaikin puolin. Erittäin onnistunut
Ulos en asunnostani ole siis tänään poistunut lainkaan, vaikka tänään olisi ollut lähes täydellinen keli. Ei vain veto riitä.
Tämä vuorokausi ranskalaisilla viivoilla:
...
Näin se vaan pienistäkin asioista koostuu se isompi onni ja iloisuus. Elämä on ihan kivaa kun sen oikein oivaltaa :)
Niin ja Jerry: tulen mulkoilemaan harvinaisen pitkäksi venähtänyttä rahastusprojektiasi erittäin kriittisellä tavalla.
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?Sotien jälkeen syntynyt kansanosa on täysiä velliperseitä kaikki, minä mukaanlukien. Kaikki on nykyään helppoa ja suorastaan itsestään selvää.
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?
Ihmiskunta ja ihmisten elintaso ei saisi kehittyä? Koska joskus "silloin kun minä olin nuori" oli kaikki huonommin ja silloin syötiin pettuleipää ja velliä ja raadettiin metsässä koko päivä? Kansan olot paranevat koko ajan, pitäisikö tätä kehitystä jotenkin estää vaan koska joskus ennen oli tosi kurjaa?
Sillä tavalla se maailma voi kehittyä kun länsimaalainen oppii arvostamaan jotain uutta. Eli ei opita arvostamaan asioita sen kautta, että verrattaisiin entisiin aikoihin vaan siten, että arvostetaan jotain uutta ja mullistavaa, esimerkiksi uutta syöpälääkettä joka pelastaisi koko maailman. Tämä siis karrikoituna esimerkkinä.Arvasin, ettei tätä ymmärretä oikein. Tottakai saa kehittyä, mutta nykyään länsimaalainen ihminen ei osaa arvostaa oikeastaan mitään ja silti saa kaiken kuin ilmaiseksi eteen. Suurimmalla osalla maailman ihmisistä, kun olot ei ole lähellekään meidän tasoa.
...Soitan pelkästään Ukko Nooaa jatkossakin.
Tämänkaltainen ratkaisu luultavasti pelastaa sekä muusikon että kuulijat suuremmilta kärsimyksiltä.
Tästä olen vahvasti eri mieltä. Hulluksi tulee niin kuulijat ja soittaja, jos kaiket päivää Ukko Nooa soi. No, on ainakin ämyrissä sen verran ääntä, että tullaan nopeammin tarpeeksi hulluiksi, notta saadaan täyshoitopaikka jostain kivasta pehmustetusta huoneesta.
Hyvä(?) diili. Osta Honda - saa Kolppasen pelipaita kaupanpäällisenä.
Jasså, pitäis parturissa käydä. "Oma" 14 euron parturi on kesälomilla ja pitää kai tyytyä M-Roomin 29 euron versioon. On se saatana...
14 euroa parturista? Yhdeltä hengeltä? Hyi zeesus. Kolmihenkinen pesueemme käy yleensä parturissa 20 eurolla.