Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 570
  • 66 756

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hakaristitorttuja ihmeteltiin Ruotsissa. Lapin yliopiston kirjaston lukupisteet ovat myös hakaristin mallisia. IL.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Odotan innolla, että milloin tulee hitler kuulee schollin kenkimisestä video.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Nyt kun Jatkoajassa on noin tsiljoonan viestin tyhjiö, niin esimerkiksi nimimerkki Nahkajake voisi ottaa enemmän roolia jatkossa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hyvä Sylvi ja pari muuta muijaa sentään.

Haha.. Ollaan taas kaksikielisiä vitsi miekkoja.. Koko perheen kylpy hetki.
jani istuu kissan päällä. (lelu)
Ja ankka oli kuiva ollut hetken mutta silti heitti mun naamalle .. (kimmo leikki kumi ankalla jossa reikä)


Tällaista tarjotaan minun Facebook-kaverin toimesta.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilves katkaisi Bluesin lennon. Bluesin Lennon. Vähän niin kuin Eagles Of Death Metal.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Jos schollin kirjoitusoikeuksia ei palauteta nyt heti, niin mä muutun hurjaksi. Puhkun ja puhisen. Ja puhallan niin että toi seinä kaatuu, niin että menikö jakeluun. Vittu mä kusen vessanpöntön reunoille, niin että siitäs saatte. Ei kun mä kusen suoraan tästä sängystä tohon lattialle. Lälläslää. Eikä kun mä kusenkin suoraan housuun, ja paskannan myös, niin että alkaako tapahtua. Kohta tulee...

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Itiksestä ostin jäätelöannoksen. 4.95 maksoi ja vieressä luki että tarjous. Hitto joka ikisellä haukulla laskeskelin montako Nobelaneria olisin Lidlistä saanut. Ainakin kuusi, jos pantit olisin vienyt takaisin, ja vielä rahaakin olis tullut käteen. Ikinä en enää tuollaisia osta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli todella hauskat pienen porukan pikkujoulut meillä eilen. Jatkot oli tosin vielä paremmat.

Onko muuten kaikki suomalaiset huippurumpalit helvetin hyviä tyyppejä, ovatko vaimonsakin aina helvetin mukavia, ja ennen kaikkea, onko vaimoillaan poikkeuksetta hyvät tissit? Eilen oli noitta kaikkia.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kuullut luotettavista lähteistä, että lemmikit samaistuvat omistajaansa. Ja kun mulla on kaksi kissaa, toinen ollut 5v ja toinen reilut 4v niin asia on toki huomattu ilman lähteitäkin. Kovin suoritus ehdottomasti on tuolla esikoiskissallani, juuri äsken jälleen tsiigasi Boston - Carolina ottelua naama kiinni telkkarissa. Sitä vissiin kiinnostaa toi kiekko käytännössä yhtä paljon kuin mua, niiden emoa. Ja olen mies, mutta silti emo. Miettikääpä sitä.
 

Teloch

Jäsen
Onko muuten kaikki suomalaiset huippurumpalit helvetin hyviä tyyppejä, ovatko vaimonsakin aina helvetin mukavia, ja ennen kaikkea, onko vaimoillaan poikkeuksetta hyvät tissit?

Millään suurella otannalla en voi sanoa asiaa tarkastelevani, mutta ainakin tuolla ns. omassa skenessä, eli kummallista mölyä pitävien pitkätukkien maassa, tähän mennessä aika pitkälti jokainen jannu on ollut varsin mukava, rumpali tai ei. Ei ole kauheasti vaakakupissa painanut vaikka olisi millainen menestyjä (tai "menestyjä") maailmalla, kusi ei ole päässä hölskynyt. Niiden vaimoista ja vaimojen tisseistä en sitten osaakaan sanoa juuri mitään. Mukavia tissikkäitä ainakin ne harvat joiden kanssa on ollut tekemisissä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Millään suurella otannalla en voi sanoa asiaa tarkastelevani, mutta ainakin tuolla ns. omassa skenessä, eli kummallista mölyä pitävien pitkätukkien maassa, tähän mennessä aika pitkälti jokainen jannu on ollut varsin mukava, rumpali tai ei. Ei ole kauheasti vaakakupissa painanut vaikka olisi millainen menestyjä (tai "menestyjä") maailmalla, kusi ei ole päässä hölskynyt. Niiden vaimoista ja vaimojen tisseistä en sitten osaakaan sanoa juuri mitään. Mukavia tissikkäitä ainakin ne harvat joiden kanssa on ollut tekemisissä.

Kyllä se kokolailla näin on. Harvoilla tyypeillä suomenmaassa nousee kusi päähän soittotaidoista puhuttaessa, varsinkin metallimusiikissa. Nöyryys on kuitenkin meihin juurrutettu. Osaamista myös jaetaan paljon bändien kesken varsinkin äänimaailmassa ja tekniikassa, mikään ei ole pois toisilta, ei ole sellaista kilpailuasetelmaa verraten urheiluun. Tosi hyvää pataa on yleisesti ottaen kaikki kaikkien kanssa, toki kusipäitä mahtuu joukkoon, mutta missäpä niihin ei törmäisi. Sanotaanko näin, että ruotsalaisista löytyy top 3-vittumaisimmat muusikot, joita olen ikinä kohdannut. Sekin tosin johtui vain juuri niiden kyseisten ruotsalaisten mielikuvittomuden ja huumorintajun puutteesta. Ja kyvyttömyydestään laskeutua sieltä suurimman astian päältä alas.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mutta miksi niin monen ulkomaisen bändin rumpali on aina se läskein ja partaisin? Jos pitää tuntemattoman bändin potretista veikata rumpalia, niin jos valitsee lihavimman partasuun osuu lähes aina oikeaan. Rumpali on myös muita todennäköisemmin kalju tai lyhythiuksisempi.

Tässä arkkityyppinen lihava karvainen rumpali esimerkin vuoksi eli Vinnie Paul.

Suomalaisissa rumpaleissa ei tätä ilmiötä ole, he ovat timmissä kunnossa olevia ja yleensä vähemmän karvaisia. Esimerkiksi vaikkapa Tuomo Latvala, Suomen yksi kaikkien aikojen kovimmista rumpaleista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jauheliha-makaroni-sipuli -mössöä. Nam. Ja ketsuppia päälle. Tällä mätöllä mä elin ensimmäiset viis vuotta kun yksin muutin. Tai no ekat kaks vuotta vedin pitsaa, sitten tätä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hämmentävän paljon katkeria tuntemuksia herättää Liiga tai ainakin näin olen päätellyt, kun olen vuosien ajan katsellut, että ketkä milloinkin ja erityisesti mistä ovat saaneet Jatkoajassa pelirangaistuksia. On niin vaikea suhtautua esimerkiksi HIFKin tai Tapparan tappioihin samanlaisella intensiteetillä kuin valtaosa noiden joukkueiden faneista. Luen kyllä toisinaan, miten sarjakierroksella on käynyt, mutta ei se mitään suuria tunteen purkauksia aiheuta.
NHL-ketjuissa ollaan hivenen sivistyneempiä, sillä en muista, että sieltä olisi kovinkaan pelirangaistusta jaettu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ainakin opiskelijapiireissä tunnetaan myös nimellä "teräsmies".

Asuin viimeisen opiskeluvuoteni irakilaisen papan yläkerrassa. Eli aina välillä keittiössä törmättiin. Hän sitten joskus kysyi syötkö tuota samaa joka päivä. Mitäs siihen valehtelemaankaan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
NHL-ketjuissa ollaan hivenen sivistyneempiä, sillä en muista, että sieltä olisi kovinkaan pelirangaistusta jaettu.
NHL-ketjuissa on ensinnäkin paljon vähemmän kirjoittajia ja toiseksi suhteet joukkueisiin eivät ole päässeet muodostumaan (keskimäärin) yhtä henkilökohtaisiksi kuin liigakirjoittajilla. En halua tehdä tästä uutta oikeinkannatusväitteyä, mutta näin mä asian näen.

Se on sitten taivaan tosi, että NHL-puolen keskustelu on noin kolme valovuotta edellä melko surullisessa tilassa elävää Liigan osiota. Paljolta vitutukselta säästyisi, jos ykkössuosikki olisi Jokereiden sijasta vaikka Nashville.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanovat, että muurahainen on Telluksen vahvin otus. Pystyy kantamaan kuulemma 1400 -kertaisesti oman painonsa. Tuo ei paljoa hätkähdytä, sillä pystyn kantamaan 1400 muurahaista. Muutaman oluen jälkeen paljon enemmän, mutta silloin yleensä menen sekaisin laskuissa.

Siis kuka tässä on vahva?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös