Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 355 630
  • 66 888

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ensimmäinen kouluviikko takana lähes viiteen vuoteen. Tasan yhtä oppiainetta viitenä päivänä viikossa. Vaikka tuo ei nyt vaikeaa ole, niin kyllä se vaan puuduttavaa välillä, kun tekee samaa hommaa koko ajan. Mielummin olisin oppisopimuksella töissä, mutta minkäs teet. Ei tämä tosin hirveää ole, mutta puuduttaa vähän. En yhtään ihmettele, että jotkut luokkatoverit puhuvat juovansa kovasti viikonloppuna/tänään/huomenna. Taidan itsekin ottaa iltasella pari A. Le Coqia ja pari lasia viiniä, ehkä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mistä Espooseen eksynyt vierasfani voi olla varma siitä, että Espoo on vitun rikkaiden kaupunki? Koska hallin taksitolpalla jono on monikymmenkertainen verrattuna muihin kiekkokaupunkeihin.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olen tullut siihen tulokseen, että mun ja Olivia Munnin pitäisi panna. Ulkonäkö on ehkä vähän liian high class hooker, mutta kun persoonassa on jotain yhdistettynä lookseihin, saattaa olla parasta jos asetan penikseni hänen sisäänsä.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mitä hittoo on tapatunut Fantan normaalille Appelsiini limsalle. Tulee noita Fantan limsoja jonkun verran juotua ja muut maut kyllä menee. Tuo appelsiini limsa on kyllä nykään aivan kamalaa. Maistuu joku outo maku. Appelsiini siinä ei maistu enään yhtään. Tuollaista ei pitäisi edes saada myydä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mitä hittoo on tapatunut Fantan normaalille Appelsiini limsalle. Tulee noita Fantan limsoja jonkun verran juotua ja muut maut kyllä menee. Tuo appelsiini limsa on kyllä nykään aivan kamalaa. Maistuu joku outo maku. Appelsiini siinä ei maistu enään yhtään. Tuollaista ei pitäisi edes saada myydä.

No kun Fanta ei ole tavallinen Jaffa. Eikä Pepsi tavallinen Coca-Cola. Tai kalja tavallinen siideri, maito mikään normaali appelsiinimehu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Se grillauksesta tältä erää. No ei se mitn, vuolin juuri lohdukkeeksi poropaistista käristysemmeet sisätiloissa tapahtuvaa ruoanlaittoa varten.

Olen joskus miettinyt, että pitäisi vaihtaa nimimerkiksi Mehmet Ilgim ja seurata, saako kukaan juonesta kiinni. Mitenkö tämä liittyi mihinkään? No ei mitenkään.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Paintilla piirtäminen on hauskaa. Pitäisikö tällaiselle avata oma ketjunsa? Siis ketju, johon kaikki voivat piirtää mitä mieleen juolahtaa. Tämä piirrokseni ei ole tarkoitettu provoksi kellekään, sain vain inspiraation viime päivien kiekkopuheenaiheesta. Oli pakko saada piirtää se.

nimetön.png

Kysyn uudestaan: pitäisikö näille saada oma ketjunsa?

PS. Nyt vasta muistin, että toinen noista pelaa nykyään eri numerolla. Noh, menköön.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
katso liitettä 3777


PS. Nyt vasta muistin, että toinen noista pelaa nykyään eri numerolla. Noh, menköön.

Pelaavat molemmat eri numerolla, kuin mitä paidassaan kantavat tuossa sinänsä ihan hienossa kuvassa.

Tuli muuten varsinkin aikanaan joskus 1990-luvun puolenvälin aikoihin piirreltyä aika paljon Paintilla. Oli siistiä hommaa, bravuurina ja suosikkiaiheena mulla oli futis- ja jääkiekkopaitojen ts. pelipaitojen "suunnittelu" ja piirtäminen. Joko olemassaolevien jäljentäminen, tai sitten seuroille vähän uudistettujen kuosien laatiminen paintin pikselihommilla.

Tyhjä, paintilla piirtämäni paidan aihio niin edestä kuin takaakin kuvattuna oli valmiina molemmille lajeille, ja kivahan se oli esim. jollekin Umbrolla pelaavalle Unitedille Sharpin mainoksineen piirrellä uusi, Adidaksen paita esim. Coca-Colan logolla. Jääkiekkoaiheiset paidat liittyivät yleensä johonkin päässäkeksittyihin jengeihin, muistan esim. kuvitteellisen NHL-joukkue Manitoba Northstarsin, jonka paidassa pihapeleissä kuvittelin pelaavani jo joskus vuosina 1993-94. Isäni vaatturitaitoinen silloinen naisystävä teki minulle jopa seuran pelipaidan tuon piirrokseni perusteella, selässä sukunimeni ja # 81 tietenkin.

Varsinkin futisjengien osalta sponsorin logoa sai välillä hioa ihan tosissaan, että jostain Carlsbergistakin sai paintilla käsinpiirrettynä riittävän hyvän näköisen.

Oli siinä ranne ja sormi iltaisin joskus kipeä, kun parikin paitaa putkeen tuli piirtää naputeltua ja viimeisteltyä. Vielä faijan työkannettava oli siihen aikaan käytössä talon ainoana tietokoneena, siinä oli sellainen pieni nypylä vaan hiirenä näppisrivien keskellä ja käyttö ei ollut mitään mukavinta. Kumipäällyste meni puhki ja sormi kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Suloinen suvi takana ja taas voi alkaa keskittymään jääkiekkoon. Vähäiselle on jäänyt kiekkouutisten seuraaminen kesällä. Näköjään HIFK hankkinut jonkun kulttimörön, mutta kuka ajattelee lapsia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kaverista tuli isä viikonloppuna. Monilla vanhemmilla tuntuu nykyään olevan trendinä raportoida aivan kaikki omaan vauvaan/lapseen liittyvät asiat facebookkiin, eikä kaverini näytä olevan poikkeus. Lapsen syntymästä on noin vuorokausi aikaa ja kaveri näytti olevan ihan hyvässä vauhdissa jo nyt. Toivottavasti osaa pitää homman kuitenkin hyvän maun rajoissa. Ei tuo minua haittaa, kun en facebookkia juurikaan käytä, mutta kaverin tuntien vähän huvittaa tämä ilmiö.

Asiasta toiseen. Tänään on ollut mukava huomata, että syksy tekee tuloaan. Vielä vähän aikaa, niin maisemat kaunistuvat entisestään. Tästä vuodenajasta minä pidän.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Osaa taas kyllä olla niin tylsää, että ei mitään rajaa. Rupee olemaan vähän sellainen tilanne, että aikansa kutakin oman kotipaikan suhteen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Pitäisi emäntä hakea kotiin linja-autoasemalta tai mihin ikinä päätyykin laivamatkan jäljiltä. Hienoa tosin, että hänellä on kännykästä näköjään akku loppu. Täytyy sitten vissiin kouluta matkatoimiston sivut läpi ja ettiä, että koska mahdollisesti tuo bussi on Porin linja-autoasemalla.

Joka helvetin kerta joku asia kusee, kun joku naishenkilö pitäisi hakea ihan mistä vaan / viedä johonkin. Taidan lopettaa koko hyvämies toiminnan ja saa akat jäädä jatkossa ilman autokyytiä. Jos toi perseily vaikka joskus vastapainoksi sitten loppuisi!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Asiasta toiseen. Tänään on ollut mukava huomata, että syksy tekee tuloaan. Vielä vähän aikaa, niin maisemat kaunistuvat entisestään. Tästä vuodenajasta minä pidän.

Toistaiseksi lämpötilat ovat olleet sellaisia, että nuoret ja nuorehko naiset pukeutuvat kesäisen niukkoihin kuteisiin, mutta pian koittaa se aika, jolloin nuo samaiset naiset pukeutuvat kaiken peittäviin kuteisiin. Pitää nauttia näistä viimeisistä hetkistä ennen pitkää ja pimeää kautta, joiksi syksyä ja talvea kutsutaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mistä Espooseen eksynyt vierasfani voi olla varma siitä, että Espoo on vitun rikkaiden kaupunki? Koska hallin taksitolpalla jono on monikymmenkertainen verrattuna muihin kiekkokaupunkeihin.

Paskat. Asia johtuu siintä, että Espoossa on paskat joukkoliikenneyhteydet hallille, hallin läheisyydessä ei ole eikä tapahdu mitään ja Espoossa autoon ei mahdu kuin yksi ihminen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen huono ihminen. Naureskelen ihmisille, joiden suullinen ulosanti on kuin olisi kaktus hanurissa. Yhtä helvetin kärsimystä kuunnella moisia esityksiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitkästä aikaa oon kaurapuuroa keitellyt aamupalaksi. Ennen sitä aina meni mäkkäriin tai subwayhin kun tuli nälkä. Illallakin aion syödä kotiruokaa, ellei sitten käy kuten eilen. Nyt päivällä ei tarvitse syödä mitään kun juon viinaa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Huh huh, jätkät käy ihan kuumina. Yövuoro menee muuten vitun hitaasti kun ei ole peliä mitä voisi katsella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Löysin tontin minkä ostan, kunhan ensiksi voitan joko Eurojackpotissa tai Lotossa päävoiton yksinäni.
Menee todella rivakasti nämä 76 tuntiset yövuorot...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Hienosti virittäydyttiin television ääreen ja 18.15 piti tulla Viasat Finland kanavan ensi lähetykseksi pienoinen videon pätkä, mutta kappas vaan, niin ei tullut. Kanava junnasi paikallaan ja sitten menikin suoraan peliin. Hitusen pepun raosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös