HockeyForLife
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Wild
Mikäs parempaa tapaa viettää maanantai-iltaa kuin ManU - Chelsea. Bokserit jalassa, pari bisseä ja jalat levällään sohvalla. Kunpa tämä ilta ei päättyisi koskaan.
Mikäs parempaa tapaa viettää maanantai-iltaa kuin ManU - Chelsea. Bokserit jalassa, pari bisseä ja jalat levällään sohvalla. Kunpa tämä ilta ei päättyisi koskaan.
Joo Valli baarissakin tempasin kolme tuoppia..
Cheek kirjoitti:"Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin.
Buum buum pau! Mä vedän sokan irti. Rohkeut ku Rokan silmis, paukkuu ku sotafilmis.
Boom shakalaka, tulta saatana!
Ruuti on kuivaa, mukis on märkää."
"Mee kirkkoon meditoimaan jos haluut pysyy hiljaa, mut jos oot messissä, ryypyt ilmaan.
Viisasten juomaa, mut ei tee pahaa tyhmällekään. Ja sit ku lähtee hyväl ryhmäl vetään.
Sellanen pikkuvika mus on kai, ku maistuu ni sit tilataan pulloittain.
Lasken estot alas ku oisin ulkomail. Vedän shotin päähän, Kurt Cobain.
sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin.
Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin."
Steeni vai mikä helvetin Seppo onkaan kirjoitti:"Steen Christensen, voiks sitä syyttää?
Sehän vaan pisti kylmäks pari kyttää.
Tommonen tapa pitäis idäs säilyttää ja aina ku kyttä nähä,
niin sitä turpaan mättää.
Christensen on itäpuolen sankari,
sille pitäis antaa kytäntappomitali.
Jos sun henkiriepu on sulle edes vähän rakas,
älä ota turpaan, anna vittu takas.
Tekis mieli ajaa kytät vuokin telakan päähän,
ottaa niitten glockit ja ampuu niitä päähän.
Ja heittää ruumiit mereen vuokin telakalta,
keväällä raadot sais löytyy jäiden alta.
Mä en pysty virkavaltaa kunnioittamaan
enkä syyttömänä turpaan ottamaan.
Mä voin myöntää etten oo ihan viaton,
mutten läpeensä paha niinku ne vitun siat on.
"
Cheekin vertaaminen Steen 1:een tai Palefaceen on kuin vertaisi Pekka ja Pätkä -elokuvia sekä muita Spider-Man- tai Iron Man -komediatuotoksia Cristopher Nolanin Batman-saagaan sekä Alan Mooren kirjoihin perustuviin mestariteoksiin (mm. Watchmen, V for Vendetta) sillä perusteella, että kaikki mainitut ovat sarjakuvafilmatisointeja.Tuli nyt luettua tuo Vasemmistoliitto-ketju Arhispaavon letkautusten jäljiltä, ja olipa Paavosta tai räpistä mitä mieltä tahansa, minulle jäi päällimmäisenä käteen se, että jos pitäisi jakaa palkinto taiteellisista ansioista jommalle kummalle seuraavista...
Jumankauta, toi paikka on kyllä yksi upeimmista juottoloista missä oon elämässäni käynyt. Viime itsenäisyyspäivänä olin Tallinnassa perheen kanssa, ja kun kaikki muut meni nukkumaan, niin ajattelin lähteä vielä parille. Siinä luksushotellia vastapäätä oli joku geneerinen irkkubaari, josta neuvoivat mut pilkun tullen kulman taa. Valli baar. Uskomaton luukku. Pelkkä baaritiski. Ei juuri muita turisteja, mutta paikallisia ihan terävässä kunnossa.. Bisse pari euroa, viinat kolme. Silti ne saatanan hullut joi siellä millimallikasta, 4,5€ siivu. Aion käydä seuraavalla reissulla.Joo Valli baarissakin tempasin kolme tuoppia
IRTI!Olen tullut siihen tulokseen, että mun ja Olivia Munnin pitäisi panna.
Mitä hittoo on tapatunut Fantan normaalille Appelsiini limsalle. Tulee noita Fantan limsoja jonkun verran juotua ja muut maut kyllä menee. Tuo appelsiini limsa on kyllä nykään aivan kamalaa. Maistuu joku outo maku. Appelsiini siinä ei maistu enään yhtään. Tuollaista ei pitäisi edes saada myydä.