Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 384 624
  • 66 970
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joko saa sanoa, että Kerkko Koskinen säveltäjänä alkaa olla nähty ja kuultu? Samat 90-luvulla alkaneet temaattiset kehittelyt ovat jatkuneet liki 20 vuotta ilman mainittavia uusia oivalluksia.

Ollakseen tässä maassa valtakunnan virallinen kalju säveltäjänero pitäisi pystyä myös muuttamaan suuntaa ja luomaan jotakin aivan uutta, Kerkko hyvä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Joko saa sanoa, että Kerkko Koskinen säveltäjänä alkaa olla nähty ja kuultu? Samat 90-luvulla alkaneet temaattiset kehittelyt ovat jatkuneet liki 20 vuotta ilman mainittavia uusia oivalluksia.

Ollakseen tässä maassa valtakunnan virallinen kalju säveltäjänero pitäisi pystyä myös muuttamaan suuntaa ja luomaan jotakin aivan uutta, Kerkko hyvä.

Ei saa, koska tuo ei pidä paikkaansa. Sitäpaitsi Kerkko ei ole ollut kalju kuin vasta muutaman vuoden. Säveltäjänerona Kerkko on toki viihtynyt pitempään.
Viimeiset kaksi sanaa viestissäsi sentään ovat faktaa.
Minä Kaulasuoja. Sinä Freddie. Kerkko hyvä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kierrätyskeskus on nykyään täynnä mitä ihmeellisempiä ketjuja ja äänestyksiä. Teillä on ihmiset liikaa aikaa elämässä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kierrätyskeskus on nykyään täynnä mitä ihmeellisempiä ketjuja ja äänestyksiä. Teillä on ihmiset liikaa aikaa elämässä.


Näin on.

Pitäisi, epäilemättä, tehdä äänestys "Millainen mielestäsi on Kierrätyskeskuksen äänestystilanne juuri nyt". Tämä vain ehdotuksena.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kierrätyskeskus on nykyään täynnä mitä ihmeellisempiä ketjuja ja äänestyksiä. Teillä on ihmiset liikaa aikaa elämässä.

Samaa mieltä- voisikohan noille äänestyksille avata jonkun oman osionsa? Jos äänestyksiä alkaa tulla 5-6 äänestyksen viikkovauhdilla, alkaa kierrätyskeskuksen muu arvokas materiaali peittymään näiden äänestysten alle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kuuntelen radio Nostalgiaa ja haastattelussa oli äsken Suomen kullanhuuhdonnan joukkueen joukkueenjohtaja Tuija Tunturi. Hän valitteli, että menestys oli vaihtelevaa, koska maaperä on Italiassa, jossa MM-kisat järjestettiin, erilaista kuin Suomessa. Esimerkiksi paras suomalainen nainen oli neljäs. Maailmanmestaruus meni kauas täältä, nimittäin Ruotsiin. Kuulostaa jonkin verran selittelyltä, mutta senhän me suomalaiset osaamme.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällä Tallinnassa oon vielä. Tänään lähdin ulos joskus klo 12. Väike-Öismäkeen päätin suunnistaa katselemaan arkkitehtuuria ja etsimään jonkun ruokapaikan. Jonkin aikaa joo käppäilin ja istuskelin sen tekojärven rannalla, mutta en mä mitään kivaa kuppilaa keksinyt. Rimistä hain kaks slaissia siellä paistettua pizzaa. Johdinautolla sitten takaisin keskustaan, jostä lähdin ratikalla Kopliin. Mulla on sellainen tapa, että meen sinne ihan niemen kärkeen ja tullessa takaisin pysähdyn joka ratikkapysäkillä läheiseen baariin kaljalle. Mutta nyt mä mietiskelin siellä päättärillä baarin edessä ettei vielä oikein kalja maistukaan, joten palasin keskustaan. Tai no matkalla keksin kääntyä Solelle katsomaan ilotyttötilanteen. Nihkeää oli. Sielläkin joo hieman käppäilin ja siitä yhdeltä huoltoasemalta hain kaks hodaria. Sitten takaisin keskustaan, josta keksin lähteä bussilla Piritaan. Sen nunnaluostarin raunioilla päällistelin jonkin aikaa ja jatkoin bussilla tv-tornin juureen. En mä sinne ylös mennyt, mutta alhaalla ihmettelin. Tullessa takaisin keksin jäädä siinä sen jonkin hautausmaan luona, metsäkalmisto vai mikä se oli. Jännä paikka. Lennart Meri, Georg Ots ja Konstantin Päts löytyi. Parit fotot räpsin. Taas bussilla pari kilsaa Piritan rannalle käppäilemaan. Sitten vasta keskustaan. Kaupasta hain jokusen Sakun ja puistossa join pari. Nyt täällä majapaikassa istuskelen, mutta saatan vielä lähteä baariin.

Joo harvinaisen paljon tuli tänään kierreltyä. Tähän paikalliseen bussikorttiin oon ladannut aikaa. Eilen illalla kiertelin jokusen tunnin Lasnamäellä, päivällä kun olin saapunut Saarenmaan kupeesta.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mikäs parempaa tapaa viettää maanantai-iltaa kuin ManU - Chelsea. Bokserit jalassa, pari bisseä ja jalat levällään sohvalla. Kunpa tämä ilta ei päättyisi koskaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikäs parempaa tapaa viettää maanantai-iltaa kuin ManU - Chelsea. Bokserit jalassa, pari bisseä ja jalat levällään sohvalla. Kunpa tämä ilta ei päättyisi koskaan.

Esimerkiksi ilman kalsareita kokonaisen olutlaatikon kanssa ja nainen jalat levällään sohvalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Valli baarissakin tempasin kolme tuoppia, mutta takas tänne puistoon tulin kittaamaan repusta kaljaa. Hitto että on hyvä fiilis. Jotenkin mahtava. No ei mulla enää edes seisoiskaan, mutta mitä sitten. Ootko sä muka joku John Holmes tai Vanha Len vai mitä häh? No vittu kahdenkin normimuijan kanssa olis tänään ollut treffit, mutta ei mua enää kassit tyhjänä kiinnostanutkaan ne. Joo en ole kehdannut käydä siellä foorumilla. Mitä sitten häh?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Joo Valli baarissakin tempasin kolme tuoppia..

Oliko Valli baarissa ovimiehenä Iso Vaalee? (oma keksimä nimi) Muistan kun kaveri kertoi sotajuttuja Afganistanista ja palveli omien sanojensa mukaan spetsnaz-joukoissa. Ryssät ja Somalit eivät olleet tervetulleita baariin ja jos yrittivät:"Somali, suihkulähde. Ryssä, suihkulähde."
Sinne ulkona olevaan suihkulähteeseen oli kuulemma useampi kymmenen somppuakin löytäneet tiensä. Saman aikaisesti. Kova ukko.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli nyt luettua tuo Vasemmistoliitto-ketju Arhispaavon letkautusten jäljiltä, ja olipa Paavosta tai räpistä mitä mieltä tahansa, minulle jäi päällimmäisenä käteen se, että jos pitäisi jakaa palkinto taiteellisista ansioista jommalle kummalle seuraavista,
Cheek kirjoitti:
"Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin.
Buum buum pau! Mä vedän sokan irti. Rohkeut ku Rokan silmis, paukkuu ku sotafilmis.
Boom shakalaka, tulta saatana!
Ruuti on kuivaa, mukis on märkää."

"Mee kirkkoon meditoimaan jos haluut pysyy hiljaa, mut jos oot messissä, ryypyt ilmaan.
Viisasten juomaa, mut ei tee pahaa tyhmällekään. Ja sit ku lähtee hyväl ryhmäl vetään.
Sellanen pikkuvika mus on kai, ku maistuu ni sit tilataan pulloittain.
Lasken estot alas ku oisin ulkomail. Vedän shotin päähän, Kurt Cobain.
sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin.
Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin."
Steeni vai mikä helvetin Seppo onkaan kirjoitti:
"Steen Christensen, voiks sitä syyttää?
Sehän vaan pisti kylmäks pari kyttää.
Tommonen tapa pitäis idäs säilyttää ja aina ku kyttä nähä,
niin sitä turpaan mättää.
Christensen on itäpuolen sankari,
sille pitäis antaa kytäntappomitali.
Jos sun henkiriepu on sulle edes vähän rakas,
älä ota turpaan, anna vittu takas.
Tekis mieli ajaa kytät vuokin telakan päähän,
ottaa niitten glockit ja ampuu niitä päähän.
Ja heittää ruumiit mereen vuokin telakalta,
keväällä raadot sais löytyy jäiden alta.
Mä en pysty virkavaltaa kunnioittamaan
enkä syyttömänä turpaan ottamaan.
Mä voin myöntää etten oo ihan viaton,
mutten läpeensä paha niinku ne vitun siat on.
"
niin vaikea se olisi tälle Cheekille antaa. Nuo sepon riimittelythän ovat ihan näppärät, en olisi itse välttämättä selvinpäin edes samaan pystynyt. Cheek taas, no, buum buum pau ja silleen. Kyllä kansa tietää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tuli nyt luettua tuo Vasemmistoliitto-ketju Arhispaavon letkautusten jäljiltä, ja olipa Paavosta tai räpistä mitä mieltä tahansa, minulle jäi päällimmäisenä käteen se, että jos pitäisi jakaa palkinto taiteellisista ansioista jommalle kummalle seuraavista...
Cheekin vertaaminen Steen 1:een tai Palefaceen on kuin vertaisi Pekka ja Pätkä -elokuvia sekä muita Spider-Man- tai Iron Man -komediatuotoksia Cristopher Nolanin Batman-saagaan sekä Alan Mooren kirjoihin perustuviin mestariteoksiin (mm. Watchmen, V for Vendetta) sillä perusteella, että kaikki mainitut ovat sarjakuvafilmatisointeja.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Sportti.com jatkaa hienoa otsikointia. Valioliigaseuran maalivahti kolmeksi viikoksi sivuun. Tuttuahan tää on, mutta tuo kyllä taas aika pohjanoteeraus.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vielä joskus mä perustan yhtyeen, joka soittaa pelkästään duurissa ja on nimeltään Päivä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Törmäsin äsken kadulla sattumalta entiseen naispuoliseen koulukaveriini.

Huomasin heti ettei hänellä ollut hiuksia huivin peittämässä päässään eikä kulmakarvoja tai silmäripsiä. Syöpä.

Seuraavaksi huomasin että hän on aika monennella kuukaudella raskaana. Sydäntäni kylmäsi.

Sitten hän heittää että mennäänkö kaljalle tuohon terassille?

Mitä vittua täällä tapahtuu-kokemus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Põltsamaa kange sinep on parasta sinappia, kuulemma, sanoi eräs nainen. Kerran hän erehtyi maistamaan suomalaista Meiran sinappia, eikä tykännyt siitä yhtään. Ärähti oikein: "Se ei ole sinappia. Se on hilloa."
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Joo Valli baarissakin tempasin kolme tuoppia
Jumankauta, toi paikka on kyllä yksi upeimmista juottoloista missä oon elämässäni käynyt. Viime itsenäisyyspäivänä olin Tallinnassa perheen kanssa, ja kun kaikki muut meni nukkumaan, niin ajattelin lähteä vielä parille. Siinä luksushotellia vastapäätä oli joku geneerinen irkkubaari, josta neuvoivat mut pilkun tullen kulman taa. Valli baar. Uskomaton luukku. Pelkkä baaritiski. Ei juuri muita turisteja, mutta paikallisia ihan terävässä kunnossa.. Bisse pari euroa, viinat kolme. Silti ne saatanan hullut joi siellä millimallikasta, 4,5€ siivu. Aion käydä seuraavalla reissulla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä on mun sisäpelikengät?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, nyt on päästy autotallin viimeistelyssä niin pitkälle, että levynhävittäjät saivat hommansa tehdyksi ja seuraavaksi tarvitaan paikalle Mikkelin kittaajat levittämään pakkelia kiloittain. Sokkelin kivitys jää ensi kesään, mutta eipä tuo rakennustarkastaja onneksi siihen puuttunutkaan.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
On jotenkin ärsyttävää lukea automyynti ilmoituksia, joihin on peräti viitsitty laittaa yksi rivi tekstiä. Eipä ole kiinnostusta ruveta hieromaan kauppoja tuollaisten kanssa jos ei edes viitsi nähdä sen vertaa vaivaa, että kirjoittaisi kunnon ilmoituksen. Se minkä takia tuo ärsyttää on se, että näitä on yllättävän paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös