Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Raivostuttavan paskan Paul Frank -apinakuosin idea avautuu, kun käännätte sitä 90 astetta.
Kirjoitan nyt tänne tämän.
Eli onko täällä olemassa mitään tiettyä ketjua mihin voisi postata esimerkiksi itse kirjoittamia lyhyitä tarinoita tjsp? Voisin muutaman lyhyen setin uhrata kritiikin kohteeksi, kiinnosti ketään tai ei.
Kirjoitan nyt tänne tämän.
Eli onko täällä olemassa mitään tiettyä ketjua mihin voisi postata esimerkiksi itse kirjoittamia lyhyitä tarinoita tjsp? Voisin muutaman lyhyen setin uhrata kritiikin kohteeksi, kiinnosti ketään tai ei.
Raivostuttavan paskan Paul Frank -apinakuosin idea avautuu, kun käännätte sitä 90 astetta.
Ilmeisesti se suu näyttää yläastesilmin pimpiltä, tai jotain.Avaappas se minullekin, stana. Meni taas yöunet, mennyt jo kolmena vuorokautena....
Ilmeisesti se suu näyttää yläastesilmin pimpiltä, tai jotain.
Musiikkia voisin kuunnella, mutta siinä samassa olisi mukava puuhata jotain muutakin.
Mutta mitä? Kyllä, nyt on tylsää.
Nyt on taas sellainen hetki, että istuskelen vain ja mietin, mitä tekisin...
...Mutta mitä? Kyllä, nyt on tylsää.
Maalaa taulu, kirjoita kirja, bongaa rekisterinumeroita, lue Trivial Pursuitin kysymykset ja vastaukset läpi ja siirry Turhan tiedon ketjuun, värjää munakarvat blondiksi, opettele kontinkieli, käännä Slovakian kansallislaulu klingoniksi
tai sitten vaan väsäät linnunpöntön.
Kesäloman joutoaika tuo mukanaan tyhjiä hetkiä, jolloin ei yhtään tiedä, mitä tekisi. Huomispäivä on täysin buukattu erinäisiin hommiin, eikä silloin liene aikaa tehdä yhtään mitään.
Nyt on taas sellainen hetki, että istuskelen vain ja mietin, mitä tekisin. Ruoat syöty, jäätelöt syöty, televisiosta ei tule tietääkseni mitään tähdellistä, mitään pelejä en jaksa pelata enkä tahdo nyt urheilla, kun tiedän huomenissa urheilevani. Musiikkia voisin kuunnella, mutta siinä samassa olisi mukava puuhata jotain muutakin.
Mutta mitä? Kyllä, nyt on tylsää.
Huh, taisi olla maailmanennätys lukiolaisen kesälomaan kyllästymisessä. Reilu yksi vuorokausi, eilenhän päättyi lukuvuosi.
Tulet rakastamaan armeijaa.Koulupäivien ja kiireisten päivien hyvät puolet ovat siinä, ettei tarvitse jatkuvasti miettiä tekemisiään, kun muut käytännössä päättävät mitä teet.
Kuuntelen musiikkia ja luen toisen ilmiselvästi tylsistyneen ihmisen viestiä Jatkoajan keskustelupalstalle. Tai jos et ole tylsistynyt, niin ihmettelen kyllä, että mitenkä jaksat minulle noin pitkää viestiä sepustaa minun viihdykkeekseni.
Onhan tässä toisaalta mukava istuskella, naputella näppäimistöä ja kuunnella musiikkia. Tosiaan, miksi minun tarvitsisi tehdä mitään? Tyhmä minä!
Hyvä hyvä! Pidä tätä tahtia vain yllä! Joku kylmä juotava vielä viereen ja jotain suolatikkuja lämmön aiheuttaman nestevajeen ja suolan puutoksen kompensoimiseksi, niin muuta ei tarvita.
Tulet rakastamaan armeijaa.
Mutta mitä?
Jos kirjoitat jo syksyllä jotain, niin yo-kokeisiin lukiessa ei pitäisi tekemisen puutteen heti yllättää.
Sitten on myös Travian.
Yhteiskuntaopin aion syksyllä kirjoittaa, mutta en aloita lukemista vielä. Onneksi on muuten jonkin verran kiintoisa oppiaine, uskon että jaksan itseäni tuolla kesänkin aikana perehdyttää.