Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 865
  • 66 802

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onkohan kukaan ostanut tuolta Urheiluaiheisten tavaroiden ost- ja myyntiketjusta noita GameWorn -paitoja? Meinaan, ketä kiinnosta jonkun Nico Maneliuksen GameWorn, jos maksaa yli 100e?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasin sitten laatulehden pariksi kuukaudeksi. Urheilulehti kyseessä ja se miksi sen tilasin ei ollut itse lehti syynä vaan mukana tuleva urheilukassi. Tarvetta on moiselle kun salillakin alkanut kulkemaan.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Suomen henkirikollisuutta voidaan kuvata syrjäytyneiden ja alkoholisoituneiden miesten keskinäiseksi väkivallaksi. Rikokset liittyvät kiinteästi alkoholinkäyttötilanteisiin. Tyypillinen suomalainen henkirikos on ryyppyriitatappo. Aseena on puukko tai keittiöveitsi, ja tekoajankohta on viikonloppu. Uhri ja tekijä ovat vanhoja tuttuja ja tekohetkellä 2–3 promillen humalassa. Tyypillinen henkirikollinen on keski-ikäinen, yksin asuva, työelämästä syrjäytynyt miesalkoholisti, jolla on takanaan useita vankeustuomioita niin väkivalta- kuin muistakin rikoksista."
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jassoo jassoo, tänään pitäisi urheilla, ostella tavaraa ja mahdollisesti nauttia muutama alkoholiannos.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Päivää piristää tieto siitä, että on maksettu liian alhaista tuntipalkkaa yli vuoden ajalta. Korvaussumma on sitä luokkaa, että ihan turha kuvitella lähiaikoina saavansa menetettyä palkkahyötyä tilille tai muutenkaan asiaan mitään tolkku ilman liittoa, joka ei ole työkavereidenkaan palkkasaatavia saanut vielä hoidettua. Aurinkoista päivänjatkoa kaikille palstan lukijoille.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noin 2 vuotta sitten myin eräällä palstalla kaiuttimet. Ostaja vaikutti olevan ihan ok. Tänään huomasin, että samaiset kaiuttimet ovat ilmestyneet myyntiin samalle palstalle ja hinta melkein tuplaantunut. Kaveri kuvailee kaiuttimia vähän käytetyiksi. No itse ainakin käytin niitä reippaasti ja niin teki ystävänikin, jolta olin ne jo käytettynä ostanut. Ei se ole tyhmä, joka pyytää. Hivenen epärehellinen kuva nyt kuitenkin muodostui kaverista.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tämä ralli kuvastaa aika hyvin omia tuntemuksia koko helvetin Vatikaanipelleilystä. Tuosta vielä lyriikat, jos joku haluaa tarkemmin seurata mukana tahi on huono kuullunymmärtämisessä.

I'll be a religious apologist on other fucking days.

Tulkaa uskonnot ulos, teidät on nähty.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olin tänään Taloussanomien järjestämässä seminaarissa, jossa esiintyjinä oli porukkaa sekä Liikennevirastosta että HSL:stä. Sana "tahtotila" esiintyi ainakin kolmen esiintyjän esityksissä, vaikka valinnanvaraa olisi ollut vaikka kuinka paljon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olin tänään Taloussanomien järjestämässä seminaarissa, jossa esiintyjinä oli porukkaa sekä Liikennevirastosta että HSL:stä. Sana "tahtotila" esiintyi ainakin kolmen esiintyjän esityksissä, vaikka valinnanvaraa olisi ollut vaikka kuinka paljon.
Tahtotila on jo menneen talven speksejä. Konsulttijargonin kuuminta kärkeä on nykyään tavoitetila.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Nyt alkoi vittu slovakian kielen opiskelu. Muutakaan tekemistä ei tänään ole. Itsenäisesti.

Sme presvedceni = uskomme.

Strč prst skrz krk!

Kyseinen lause on siis tuosta konsonanttien luvatusta kielestä lainattu. Suuripiirteinen käännös on "tunge sormesi kurkkusi läpi". Vastaanvanlaista mongerrusta on nyt tullut kuunneltua puolisentoista kuukautta, eikä ole ihan täysin vielä avautunut ainakaan minulle. Jännä kieli jokatapauksessa ja onnea opiskeluun.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olen tässä vasta viime aikoina löytänyt itselleni uuden suosikin sarjakuvasankareista. Aku Ankkaahan ei kukaan ylitä, mutta hyvänä kakkosena tulee tästä lähtien Deadpool. Se mikä Deadpoolin erottaa muista sarjakuvahahmoista on se fakta, että Deadpool tietää olevansa sarjakuvahahmo. Deadpool luuli pitkään olevansa nainen ja jopa sen jälkeen, kun totuus valkeni hän jatkoi naisten alushousujen käyttämistä, koska ne ovat "miehekkäät". Lisäksi Deadpool tietää, että sarjakuvahahmot ajattelevat ajatuskuplillaan, joten joskus parhaimmat läpät tulevat siitä miten Deadpool oikeasti ajattelee eikä välttämättä siitä mitä Deadpool sanoo. Hahmo on myös humoristinen ja vaikka se huumori onkin sellaista alapäähuumoria pääasiassa, se ainakin toimii minulle.

Deadpool on nyt nousemassa todella suosituksi hahmoksi, sillä hahmosta ollaan tekemässä elokuvaa ja peliä. Traileri pelistä löytyy Youtubesta.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mestareiden liigan arvonta alkaa nyt, laittakaa äkkiä Eurosport päälle jos teillä on sellainen.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Alkossa tänään nähtyä: Mies tulee kaupasta ruokassin ja olutlaatikon kanssa ja menee alkoon ostamaan pientä pullo kossua. Kassan Martta huikkaa miespuolisen työntekijän paikalle ja asiakkaan läsnäollessa käskee sanoa tälle, ettei tänään ole myyntiä. Miehet katsovat toisiaan ja kaveri antaa pullon miesmyyjälle ja tokaisee "voi minulle asiat suoraan sanoa" ja lampsi ulos. Pisti vähän naurattamaan, koska oli kuitenkin oluet saanut ostettua, eikä ollut silmin nähden jurrissa. Takki oli ehkä likainen ja parta ajamatta. Tiukka linja tänään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se tapahtui?!

Eilen:
Onko minut asetettu ketjukohtaiseen pelikieltoon?
Mikäli haluat voimme ottaa nimimerkkisi omaan käyttöömme ja kokeilla sillä kirjoittaa viestejä eri ketjuihin.
Tuo visio kuulostaa herkulliselta. Panette heti alkuun suosikkijoukkueeksi Rauman Lukon ja Petteri Sihvosen. Sitten menette capslock-nappula pohjassa kertomaan maahanmuuttoketjuun kuinka kaikki maaham muuttajat pitää deletoida ja lähettää Titanic II:lla kuuhun. Toisaalta, jos kirjoittasitte järkeviä kirjoituksia, niin olisi sitä kyllä jo siinäkin...
Tänään:
Eilen aivan sattumalta satuin tuon keskustelun katsomaan ja täytyy sanoa, että kyllähän Halla-Aho vei ja muut vikisivät.
Täysin samaa mieltä.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tässä parin päivän ajan seurannut jalkapallon liveseurantaketjussa sekä jalkapallon yleisessä ketjussa käytyjä väittelyitä, ja olen tullut siihen tulokseen, että Nurmisaha ja heinäsirkka saattavat hyvinkin olla yksi ja sama henkilö. Molemmat ainakin provoavat hieman samaan tyylin, jos ei muuta.
 

tirppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves, HIFK
Ylimmässä kerroksessa asuessa on se(kin) kiva puoli, että ei tarvitse kuunnella muiden asukkaiden mölinöitä, mutta ei ole myöskään mitään hajua kuinka hyvin omat mölinät kuuluvat tuonne alapuolella asuville. Eli jatkan laulamista Adelen tahtiin erittäin kovalla äänellä keskellä yötä (yleensä n. 01-04) hyvällä omallatunnolla jatkossakin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elämä on ihmeellinen juttu. Vitun evoluutio. Ihan oikeastihan millään ei ole mitään väliä, mutta silti minäkin olen niin helvetin tärkeä. Olen organismi maailmankaikkeudessa.

Ei avaruutta, ei nestettä, ei bakteeria, ei elämää... Ei esi-ihmistä, ei Ötziä, ei Jeesusta, ei Paavo Väyrystä, ei Neil Armstrongia, ei Jimi Hendrixiä, ei Sauli Niinistöä. Pelkkä avaruus - ei mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös