Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Seven reikä reikä ja krammari pirisee. Missä vitussa LUMIA!!? Duuni kutsuu, viisi buranaa kurkusta alas Jallun jämillä. Back to bed for a couple of minutes. Nain ö klok, TELEPHONE EXPLODED!! Lumia tyynyn alla. Se oli THE BOSS, arvatenkin. Vittuilua vittuilun perään, my ass, monta PELIÄ oot ite pelannu tai koutsannut? Ei noustu, en tule, hoida ite se FAKING RIVERMOUTH. Mä oon sairas. Hinttailkaa kuin veljet keskenään, mä oon leijona, mua oikeesti vois vittu vähempää kiinnostaa joku kuppanen divarijengi. Turun TOVERIT, MY ASS!!!! Muisti palailee pätkittäin ja IT HURTS. Mihin mä jätin Mondeon? Ei JUMALATION ettei vielä paskempaa työsuhdeautoa. Missä Mizukka? Mari lähti anopille kun tultin Mizukan kanssa taksilla himaan. Taisin sammua ennen kuin päästiin TO BUSINESS. Lumia täynnä haistattelua ja vittuilua. Kai sitä leijonakin voi yhden illan ottaa EASYSTI rankan kauden päätteeksi??? WHAT A GREAT DAY! TIME ABOUT KORJAUSSARJA! Kolme siideriä, puolikas valkkari, pari terävää. Pitäiskö tilata pizza THE DENNIKSELTÄ!?! Tästä se taas lähtee. Briljanttinen WAU!! BORN TO BE WILD!! Br
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veli säätimellä on hyvät kamat näköjään, mulle samaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ai niin kuin Gabriel?

Tai Mikael. Tai Uriel. Tai Rafael. Tai tietysti itsensä Lucifer. Hail Satan!

Perusenkelit tuppaavat olemaan kuulemma sukupuolettomia, näin ainakin alan johtava satukirja Raamattu ja vastaavat teokset toteavat. Arkkienkelit taitavat nimestä päätellen olla miespuolisia. Osa voi varmaan olla naispuolisia tai naispuolisen näköisiä, mutta ulkomuoto valehtelee, sillä olennainen kysymys enkeliasiassa on tämä:

Jos enkelisedällä ei ole munia, niin onko kyseessä setä?

Naispuolisilla enkeleillä saattaa olla tissit, mutta ei pillua. Peräaukko sen sijaan saattaa hyvinkin olla, kuten apokryfisiin kirjoituksiin verrattava Impaled Nazarenen kappale Angel Rectums Do Bleed (YouTube) viittaa sanoituksissaan:
Rub it with your own penis if you don't believe me
Golden walls of angel rectum feel like pure goat skin
Joten kaikki toivo ei ole siis menetetty seksuaaliseen kanssakäymiseen naispuolisten enkelien kanssa. Eikä miespuolistenkaan, tosin tämä menisi sitten jo homojen hommaksi, ja sehän taitaa kirkon parissa aiheuttaa närää ellei kyseessä ole katolisen papin ja kirkassilmäisen kuoripojan kypsä ihmissuhde.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Veli säätimellä on hyvät kamat näköjään, mulle samaa.

Veikkaan että kiekkoleijona #79 on jo samoilla lääkkeillä liikkeessä... Voi sieltäkin sitten lääkitystä kysellä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juttu on tyhmä, mutta nuo kirjoittajien pelikiellot aina jollain tapaa huvittavat. Jotenkin päähän aina piirtyy mielikuva miten kiihkeät kirjoittajat siirtyvät kovan vittuilusession jälkeen läppäreittensä, tablettiensa ja jotkut pöytäkonettaan raahaten jäähyaitioon/ulos kaukalosta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pari olutta ja tujaus Suomi-viinaa ja sitten hallille kiakkoo katsomaan.
Kerho!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
59-vuotias isäni tapaa tänään ensimmäistä kertaa kolme veljeään ja yhden siskonsa. Heillä on sama isä mutta eri äidit (en ole varma onko kaikilla eri äiti).

Kyseinen "isä" oli huithapeli joka avioitui milloin kenenkin kanssa ja pani kaikkia kaksijalkaisia kanoista tikapuihin. Hän oli kuollut jo kauan ennen kuin synnyin. Isäni aloitti vuosia sitten soittelemaan saman sukunimen omistaville ja tiedusteli heidän taustojaan ja nyt ollaan vihdoin viimein tässä tilanteessa.

Meillä on muutenkin todella pieni suku, esim. itselläni ei ole setää eikä enoa ja ensimmäisen serkkuni sain 18-vuotiaana. Ainoat tuntemani sukulaiset joilla on sama sukunimi kuin itselläni ovat isäni ja äitini, ja hekin erosivat kun olin parivuotias.
EDIT: ja toki ex-vaimollani on myös sama sukunimi.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jahas, hakemus hyväksyttiin. Tässä siis eka viesti tänne...

Tervetuloa. Mut eiks ole hienoa kun ei tarvitse jännittää tai stressata oman jengin peleistä? Voi rauhallisena seurata kun poffijengien kannattajat vetävät vuoroin ranteitaan auki. Tepsin kannattaminen on mukavaa.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Tervetuloa. Mut eiks ole hienoa kun ei tarvitse jännittää tai stressata oman jengin peleistä? Voi rauhallisena seurata kun poffijengien kannattajat vetävät vuoroin ranteitaan auki. Tepsin kannattaminen on mukavaa.

Tämä, ei ole edes vituttanut pitkään aikaan tuo homma.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kauko Röyhkä on luultavasti Suomen löysäsulkijalihaksisin omaanpesäänpaskantaja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kauko Röyhkä on hieno mies ja Miss Farkku-Suomi on mahottoman hieno elokuva.

Paska kaupunki.

Rakastan sinua, Jukka-Pekka Välimaa!

Kauko Röyhkä on pölijä äijjä. Joutais kävelemmään pahki johonki kovvaan ja nopijasti liikkuvaan.

Kaukon laulu soi myös Suomi on ruotsalainen -ohjelman alussa ja lopussa. Siinä Kauko laulaa, että Suomi on ruotsalainen. Jos Kauko olisi kotoisin esimerkiksi Tukholmasta, ja hänen nimensä olisi Jonas-Petter Medelland, niin Tukholma olisi varmasti Skitligt stan ja Sverige är amerikanska.

Voipi olla että menivät kieliopillisesti väärin nuo.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt alkoi vittu slovakian kielen opiskelu. Muutakaan tekemistä ei tänään ole. Itsenäisesti.

Sme presvedceni = uskomme.
 

Anonymous

Jäsen
Zmrzlina tarkoittaa tsekin kielellä jäätelöä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnukset sain justiinsa ja ajattelin täyttää velvollisuuteni että niinkun tähän pittää kirjottaa. Asialinjalla tästä ja lähin. Ei mulla mitään asiaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tunnus hyväksyttiin muutama päivä sitten.
Ensimmäinen viesti tänään, minneppäs muuallekkaan kuin Salatut Elämät -ketjuun.

FutisFoorumilta saisit tuollaisella hävyttömällä tempulla välittömästi kenkää ja modeilta viestin "eiköhän tänne rekisteröidytä jalkapallon, ei Salattujen Elämien takia."

Ai niin. Eihän sillä foorumilla edes suvaita Salkkari-ketjua edes "yleisellä puolella". Pilaa jalkapallomyllyttäjähuliganistifanien maineen tjsp.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös