Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 837
  • 66 880
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nää on aina yhtä hellyttäviä nää iItkupotkuraivarit. "Nyt olen saanut iSyövän, en voi enää elää!"

Ilman sen kummempaa fanaattisuutta sanonpahan vaan, että iPadin hankinnan jälkeen elämäni helpottui monelta osin suuresti, enkä tartu perusPuuCeehen enää kuin pakon edessä, kuten töissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulle on ihan taivahan sama millä vehkeellä ne vähäiset nettijuttuni hoidan. Mieluiten jollain helppokäyttöisellä jossa on kookkaat näppäimet. Musat kuuntelen kuitenkin stereoista ja puhelut soitan mummomallin kännykällä - pitkin hampain, lankapuhelimia kaivaten.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ilman sen kummempaa fanaattisuutta sanonpahan vaan, että iPadin hankinnan jälkeen elämäni helpottui monelta osin suuresti, enkä tartu perusPuuCeehen enää kuin pakon edessä, kuten töissä.
Hommasin lähinnä kotikäyttöön iPadin kesällä. Voisin käyttää tuota paljon monipuolisemminkin, mutta padissa on kieltämättä paljon etuja. Riippuu tietysti käyttötarkoituksesta ja itse applikaatiosta onko iPad johonkin fiksu vaiko ei. Määrätyissä asioissa elämä on jopa helpottunut.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Sakaristo, hääyöaie, saippuakauppias, vuonna 1323, K.J. Ståhlberg, Nasaret, tuossa on vastauksia muutamiin tietokilpailukysymyksiin.
 

Ralph

Jäsen
Nyt puhuu Pistorius: Rakastimme toisiamme syvästi

Mitä tällä haetaan, pienentääkö oikeus tästä syystä tuomiota, vai?
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Erikoista miten porukka jaksaa valittaa provoilijoista. Ainut syy niiden olemassaoloon on provosoitujat. En minä ainakaan jaksa provosoitua mistään.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Sakaristo, hääyöaie, saippuakauppias, vuonna 1323, K.J. Ståhlberg, Nasaret, tuossa on vastauksia muutamiin tietokilpailukysymyksiin.
1. -
2. eniten vokaaleja peräkkäin suomalaisessa sanassa
3. maailman pisin palindromi (joka se ei ole, mutta en keksi järkevämpää)
4. Pähkinäsaaren rauha
5. ensimmäinen presidentti
6. Jeesuksen kotikaupunki

Osuiko yksikään?

---

Mun suosikkipalindromi on ylivoimaisesti saippuakullipillukauppias.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pahoittelen avautumistani iPhonesta. Mitäpä se minulle kuuluu, millä vehkeellä ihmiset yhteydenpitonsa hoitavat. Silti en varmasti koskaan hanki iPhonea. Haluaisin vielä korostaa, että en maininnut viestissäni iPadia, jota kohtaan minulla ei ole yhtä voimallisia antipatioita.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voimaannuttavan strategiatyöpajailtapäivän jälkeen tahtotilani oli vihdoin linjassa matriisiorganisaation yhteisen fokuksen kanssa. Vaikka somessa jalkautettavien kehittämisen kärkien operatiiviset speksit olivat haasteellisia, niissä kristallisoituivat ennen kaikkea kasvua korostavat, elinvoimaa lisäävät ja syrjäytymistä ehkäisevät näkökulmat.

Toteemieläimeni on arobiisoni.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tulisuontiellä on jo ainakin neljän päivän ajan ollut romu parkkeerattuna bussipysäkille. Joko muut asiat painavat päälle tai sitten kaupungin virkamiehiä ei vaan jaksa kiinnostaa kyseisen romun siirtäminen muualle. Ihmeellisintä tuossa paikassa on nimenomaan se, että kyseessä on Roihuvuoren halkaiseva ns. päätie, jota muun muassa bussit käyttävät koko ajan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Toisin kuin monet muut jääkiekkoilijat, Jarkko Ruutu ei käy hyväntekeväisyys-/mediatempauksella vierailulla lastensairaalassa, se vaan passittaa porukkaa sinne.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ihmettelin kun Jalkapallon liveseurantaketjuun tulee jatkuvalla syötöllä uusia viestejä, että mikähän ihmeen matsi tähän aikaan on käynnissä. Noh, matsihan siellä on käynnissä kyllä.. :)
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelin kun Jalkapallon liveseurantaketjuun tulee jatkuvalla syötöllä uusia viestejä, että mikähän ihmeen matsi tähän aikaan on käynnissä. Noh, matsihan siellä on käynnissä kyllä.. :)

Arvatenkin Nurmisaha vs. muut? En jaksa tarkistaa, mutta uskoisin, että olen oikeassa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kiusallisuuden multihuipennus Puoli seitsemän -ohjelmassa TV1:ssä juuri nyt. Sekä katsojille että tekijöille.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kiusallisuuden multihuipennus Puoli seitsemän -ohjelmassa TV1:ssä juuri nyt. Sekä katsojille että tekijöille.

Lisätietoa tästä kiusallisuudesta? Lothar oli ainakin ihan vekkuli haastateltava vaikka kysymykset olivatkin vähän ennalta-arvattavia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lisätietoa tästä kiusallisuudesta? Lothar oli ainakin ihan vekkuli haastateltava vaikka kysymykset olivatkin vähän ennalta-arvattavia.

Arvasin, että tämä kysymys esitetään. Alkujäykkyydestä toivuttuaan miespuolinenkin juontaja rentoutui. Mutta alussa oli havaittavissa nieleskelyä ja teeskentelevää innostumista.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Nyt puhuu Pistorius: Rakastimme toisiamme syvästi

Mitä tällä haetaan, pienentääkö oikeus tästä syystä tuomiota, vai?

Pistorius yrittää vakuuttaa tekonsa olleen vahinko (=ja näin ollen saada tuomio vain kuolemantuottamuksesta).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Yksikään SM-Liigan seura ei putoa Mestikseen. Joko liiga suljetaan tai otetaan yksi jengi Mestiksestä mukaan jota en usko tuotakaan. Turha on Ilveksen kannattajien panikoida.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Mistähän mahtaisi löytyä osaavia muusikoita toteuttamaan laulu joka on soinut päässäni tällä viikolla. Sanoitus ei ole vielä kokonaan valmis, mutta melodia on sama kuin "mustan kissan tango" kappaleessa. Tuossa kappaleessa kertosäe menee näin:

Hei, tanssi kissa tango, tango, tango,
nyt mustan kissan tanssi sen ikioma on!
Soi mustan kissan tango, tango, tango,
se japanista lensi tänne meillekin.
La-la-la-la-la-la, lal-la!

Tämän verran olen itse saanut sanoitettua.

Voi, vitun vitun vittu, vittu, vittu
voi vitun vitun vittu kun vitutaa niin!
Hei, vitun vitun vittu, vittu, vittu
vitun vitun vittu se vituttaa aina vain
La-la-la-la-la-la. lal-la!

Tämän mestariteoksen kun saisi youtupeen niin voisin kuunnella sitä päivät pitkät silloin kun vituttaa. Sanoitus saattaa tarvita jotain hienosäätöä, mutta aika tyytyväinen olen. Vielä pitäisi sanoittaa loput kappaleesta, mutta näkisin, että se menisi aikalailla samalla teemalla.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Osui silmiin taas tuo Blegin wanha logo, enkä mä enää lue sitä Bluesia siitä ensimmäisenä. Hassua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mistähän mahtaisi löytyä osaavia muusikoita toteuttamaan laulu joka on soinut päässäni tällä viikolla - -

Tämän verran olen itse saanut sanoitettua.

Voi, vitun vitun vittu, vittu, vittu
voi vitun vitun vittu kun vitutaa niin!
Hei, vitun vitun vittu, vittu, vittu
vitun vitun vittu se vituttaa aina vain
La-la-la-la-la-la. lal-la!

Tämän mestariteoksen kun saisi youtupeen niin voisin kuunnella sitä päivät pitkät silloin kun vituttaa. Sanoitus saattaa tarvita jotain hienosäätöä, mutta aika tyytyväinen olen. Vielä pitäisi sanoittaa loput kappaleesta, mutta näkisin, että se menisi aikalailla samalla teemalla.

Hyvät sanat, mutta sovituksessa voisi olla vielä tehtävää. Tietenkin lauleskelen täällä kämpillä tuota rallia sinun sanoillasi. Esimerkiksi kohdassa "vitun vitun vittu se vituttaa aina vain" on se-sana liikaa. Muuten aivan toteuttamiskelpoinen aatos, minä voin tulla laulajaksi hankkeeseen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voi, vitun vitun vittu, vittu, vittu
voi vitun vitun vittu kun vitutaa niin!
Hei, vitun vitun vittu, vittu, vittu
vitun vitun vittu se vituttaa aina vain
La-la-la-la-la-la. lal-la!
Uleåborgirin kommenttiin vielä jatkaisin kehitysehdotuksena, että muutaman vitun voi halutessaan korvata laittamalla tilalle hevon. Esimerkiksi hei hevon vitun vittu, vittu, vittu. Viimeisen rivin lallatuksen kaksi viimeistä tavua voivat kuulua nekin muodossa vit-tu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus vuosia sitten, sen ollessa ajankohtainen ilmiö, sanoitin tuon Mustan kissan tangon nimellä Hullun lehmän tauti. Se alkoi jotenkin Jos hullun lehmän saisin, sen heti teurastaisin, ja sitten sitä söisin, ja muisti menisi. Kertosäkeessä laulettiin Hullun lehmän tauti, se hermotauti on... se musta tehnyt on jo hermoraunion.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Joskus vuosia sitten, sen ollessa ajankohtainen ilmiö, sanoitin tuon Mustan kissan tangon nimellä Hullun lehmän tauti. Se alkoi jotenkin Jos hullun lehmän saisin, sen heti teurastaisin, ja sitten sitä söisin, ja muisti menisi. Kertosäkeessä laulettiin Hullun lehmän tauti, se hermotauti on... se musta tehnyt on jo hermoraunion.

Hilpeää. Poikasina tuota Mustan kissan tangoa meilläpäin taidettiin vetää samaan aiheeeen liittyen seuraavanlaisella sanoituksella:

Jos hullun lehmän saisin, sen heti lopettaisin, lihat pakastaisin ja oisin turpa kii. Mä eduskunnan pelleille pihvit paistaisin, vaan itse niitä tuskin edes maistaisin. Trallalallallala, la-la

Tosin useimmat meistä taisi tuolloin pitää eduskuntaa paikkana, josa presidentti käy töissä tai jotain vastaavaa. Mistä lie alun perin opittukin moinen kapinalaulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös