Sekavaa jengiä. Koulukaveri kysyi tossa joku aika sitten, mitä vastaisin jos minun tyttöystäväni kysyisi multa, saako hän alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa? Ja sillä tavalla, että olisin itse suhteessa tähän toiseen naiseen.
Koulukaverilta oli hänen tyttöystävänsä tätä kysynyt. Jään odottamaan, miten tämä "kolmen kimppa"-liitto mahtaa toimia.
Ässiin siirtyy Mestiksestä kakkosmaalivahti, siitä saadaan päivässä lähes kaksi sivua tekstiä aikaiseksi. Siihen ei moni pysty.
Kaksi vuotta sitten tammikuun lopussa IFK:hon siirtyi porakone, eikun kolmosveskari Unkarin liigasta. Vuorokaudessa nimikkoketjunsa venyi useamman sivun mittaiseksi.
En saatana koskaan hanki iPhonea. Minä en vain voisi elää itseni kanssa, jos taskussani olisi iPhone. Sellainen pieni lämittävä laite, kuin pieni limainen lisko, kuin palleja lämmittävä vaaleanpunainen pyyhe. No yhhyhhyy. Sellainen kikkeliä lämmittävä pieni vehe. Niin sellainen alumiinikuorinen puhelin. Laite. Laite jota voi räplätä esimerkiksi mökilllä, sillä voi leikitellä. Ihanaa, se kestää rasvaa.
Voi, siellä taas on Viljami-Eero kumarassa laiturilla, kun sillä on se iPhone. Äiföyn. Milloinkahan meidän Viljami-Eero löytää tyttökaverin?
- Ei koskaan, sanoi isä ja löi päänsä järvessä häämöttävään tukkiin ja kuoli.
iPhoneissa on tosin yksi hyvä puoli mitä muissa älypuhelimissa ei ole. Kun näen rikkoutuneen iPhonen, tulen hyvälle mielelle.
Hommasin lähinnä kotikäyttöön iPadin kesällä. Voisin käyttää tuota paljon monipuolisemminkin, mutta padissa on kieltämättä paljon etuja. Riippuu tietysti käyttötarkoituksesta ja itse applikaatiosta onko iPad johonkin fiksu vaiko ei. Määrätyissä asioissa elämä on jopa helpottunut.Ilman sen kummempaa fanaattisuutta sanonpahan vaan, että iPadin hankinnan jälkeen elämäni helpottui monelta osin suuresti, enkä tartu perusPuuCeehen enää kuin pakon edessä, kuten töissä.
1. -Sakaristo, hääyöaie, saippuakauppias, vuonna 1323, K.J. Ståhlberg, Nasaret, tuossa on vastauksia muutamiin tietokilpailukysymyksiin.