Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 554 749
  • 67 992

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohkainen olo kuin hemohes-hiihtäjillä aikoinaan. Leposyke näyttää 43, vintti pimenee kun äkäisesti nousee seisaalleen. Taitaa olla ylirasitustila päällä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ohkainen olo kuin hemohes-hiihtäjillä aikoinaan. Leposyke näyttää 43, vintti pimenee kun äkäisesti nousee seisaalleen. Taitaa olla ylirasitustila päällä.

Vielä viitisen vuotta sitten tuo oli minulle normaali tila. Leposyke noissa lukemissa ja verenpaine alhaalla. Varovasti sai nousta ylös. Nykyään kuntoni on pahasti repsahtanut, ja leposyke on noussut jo 50 pintaan. Verenpainekin luokitellaan nippa nappa normaaliksi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Siinä Suomella uusi taktiikka. Lähettää jotain komeita Vanha Lenin jötiköillä varustettuja miehiä Ruotsiin iskemään maajoukkuepelaajat, niin Suomi ottaa helpon voiton jostain Ruotsin D-maajoukkueesta, kun kaikki parhaat pelaajat ovat raskaana.
Pääseekö miesten maajoukkue jälkiliukkailla edes johonkin arvokisoihin sitä myöten? Jalkapalloyhteiskuntahommat.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Jälleen kerran jappanialainen maastoauto osaaminen näytti ylivertaisuutensa jenkkeihin nähden, kun piti hinata hankeen juuttunut "fullsize" irti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sekavaa jengiä. Koulukaveri kysyi tossa joku aika sitten, mitä vastaisin jos minun tyttöystäväni kysyisi multa, saako hän alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa? Ja sillä tavalla, että olisin itse suhteessa tähän toiseen naiseen.
Koulukaverilta oli hänen tyttöystävänsä tätä kysynyt. Jään odottamaan, miten tämä "kolmen kimppa"-liitto mahtaa toimia.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Olin äskettäin ruotsinlaivalla, katsoin vähän aikaa rulettia, kolme kertaa peräkkäin tuli punainen 25, seitsemän kertaa kahdeksasta tuli punainen luku ja sen jälkeen viisi peräkkäistä mustaa lukua..
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Printtasin juuri nettiliput Crystal Palacen ja Middlesbroughin (vittu miten se kirjoitetaan) matsiiin. Oikeasi avautui, että jopa Lontoon aluella pääsee championchipin matsiin halvemmalla kuin vaikkapa IFK:n peliin S/m-liigassa.

Vaan tuon eron hahmoaanevat movet muut melkolailla erilailla kuin minä. Seuraava ihmetyksen aihe onkin Lontoon route-planning, joka ihan vaan varmuuden vuosi sitten kertoo n. sata eri reittivaihtoehtoa meidän hotellilta Selhurst Parkille.

Vaan eihän tuossa kiire ole. Oikeastaan on ihan hauska mennä tuolla johonkin niiden käsittämättömien reittivalintojen kautta.

t. hanu
 

Jof

Jäsen
Petri Seppä Ilta-Sanomissa lanseerasi uuden termin eli "espoolainen kiitos".

Viittasi tällä Marjamäen potkuihin ja osin myös aiempaan Miettisen ulostamiseen.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sekavaa jengiä. Koulukaveri kysyi tossa joku aika sitten, mitä vastaisin jos minun tyttöystäväni kysyisi multa, saako hän alkaa suhteeseen toisen naisen kanssa? Ja sillä tavalla, että olisin itse suhteessa tähän toiseen naiseen.
Koulukaverilta oli hänen tyttöystävänsä tätä kysynyt. Jään odottamaan, miten tämä "kolmen kimppa"-liitto mahtaa toimia.

Mihin tämä maailma on menossa? Kauheata moraalittomuutta tuollainen toiminta. Ei silloin kun minä olin koulussa, ollut tuollaisia tyttöjä.... Valitettavasti.
Eikös tuo ole jossain määrin lähes jokaisen normaalin nuoren miehen salainen haave? Ei välttämättä nyt ihan kolmistaan asuminen, mutta muunlainen hauskanpito kahden naisen kanssa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Otteluseurantaketjussa on lähtenyt vähän keulimaan ja vasta yksi matsi menossa. Tästä voi kehkeytyä vielä hieno kiekkoilta tuon ketjun suhteen.
 

Ralph

Jäsen
Ässiin siirtyy Mestiksestä kakkosmaalivahti, siitä saadaan päivässä lähes kaksi sivua tekstiä aikaiseksi. Siihen ei moni pysty.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ässiin siirtyy Mestiksestä kakkosmaalivahti, siitä saadaan päivässä lähes kaksi sivua tekstiä aikaiseksi. Siihen ei moni pysty.

Kaksi vuotta sitten tammikuun lopussa IFK:hon siirtyi porakone, eikun kolmosveskari Unkarin liigasta. Vuorokaudessa nimikkoketjunsa venyi useamman sivun mittaiseksi.

Mestaruuteen se kevät toisaalta päättyi, eli Timppa oli jokaisen kommentin arvoinen hankinta ja pelaaja ylipäätänsä.
 

Ralph

Jäsen
Kaksi vuotta sitten tammikuun lopussa IFK:hon siirtyi porakone, eikun kolmosveskari Unkarin liigasta. Vuorokaudessa nimikkoketjunsa venyi useamman sivun mittaiseksi.

Timo Lindström oli vitsi alusta asti ja siitä keskusteltiin vitsaillen, kun Rasmus Rinne on vain melko lupaava Mestis-mies, josta keskustellaan Lindströmiin verrattuna asiallisesti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo söpö Bond-tyttö tossa leffassa. Diana Rigg näköjään nimeltänsä. Näyttää vähän Laura Lepistöltä ja hieman myös siltä tytöltä, johon mä joskus rakastuin. Auuuuu, auuuuu... Nyt meitsi näyttää herkän puolen, lässynlässynlää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En saatana koskaan hanki iPhonea. Minä en vain voisi elää itseni kanssa, jos taskussani olisi iPhone. Sellainen pieni lämittävä laite, kuin pieni limainen lisko, kuin palleja lämmittävä vaaleanpunainen pyyhe. No yhhyhhyy. Sellainen kikkeliä lämmittävä pieni vehe. Niin sellainen alumiinikuorinen puhelin. Laite. Laite jota voi räplätä esimerkiksi mökilllä, sillä voi leikitellä. Ihanaa, se kestää rasvaa.

Voi, siellä taas on Viljami-Eero kumarassa laiturilla, kun sillä on se iPhone. Äiföyn. Milloinkahan meidän Viljami-Eero löytää tyttökaverin?

- Ei koskaan, sanoi isä ja löi päänsä järvessä häämöttävään tukkiin ja kuoli.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En saatana koskaan hanki iPhonea. Minä en vain voisi elää itseni kanssa, jos taskussani olisi iPhone. Sellainen pieni lämittävä laite, kuin pieni limainen lisko, kuin palleja lämmittävä vaaleanpunainen pyyhe. No yhhyhhyy. Sellainen kikkeliä lämmittävä pieni vehe. Niin sellainen alumiinikuorinen puhelin. Laite. Laite jota voi räplätä esimerkiksi mökilllä, sillä voi leikitellä. Ihanaa, se kestää rasvaa.

Voi, siellä taas on Viljami-Eero kumarassa laiturilla, kun sillä on se iPhone. Äiföyn. Milloinkahan meidän Viljami-Eero löytää tyttökaverin?

- Ei koskaan, sanoi isä ja löi päänsä järvessä häämöttävään tukkiin ja kuoli.

iPhoneissa on tosin yksi hyvä puoli mitä muissa älypuhelimissa ei ole. Kun näen rikkoutuneen iPhonen, tulen hyvälle mielelle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joudun myymään sieluni iSaatanalle saadakseni rahaa. Töissä lanseerataan käyttöön eräs systeemi, johon tarvitaan tablettitietokonetta, ja työntekijöiden työkäyttöön tuli iPad, joka pitää ottaa haltuun, vaikka en tuommoiseen koskisi pitkällä tikullakaan muuten.

Sen sai oikein kotilainaan. Otin, ja totesin turhauttavaksi ja turhaksi leluksi. En keksi tuolle mitään järkevää käyttöä, mutta eipä tietysti tarvitsekaan muuta kuin käyttää tuota hyvin harvoin ja hetkittäin töissä joskus.

Perkeleen työtä ovat Applen laitteet, sosiopaatti-Steve Jobsin sairaan mielen syövereistä siinneitä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nää on aina yhtä hellyttäviä nää iItkupotkuraivarit. "Nyt olen saanut iSyövän, en voi enää elää!"

Ilman sen kummempaa fanaattisuutta sanonpahan vaan, että iPadin hankinnan jälkeen elämäni helpottui monelta osin suuresti, enkä tartu perusPuuCeehen enää kuin pakon edessä, kuten töissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös