Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 357
  • 66 849

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olisin voinut ostaa vaikka kaikki paidat kun helmassa olleen hintalapun mukaan n. puoleen hintaan olivat mutta Intersport Sellolla ei ilmeisesti tällä kertaa ollut tarvetta rahalle. Vittu mitä paskaa!

Intersport Sello tuottaa kauppiaalleen niin hyvin, että on ihan se ja sama ostaako kukaan niitä paitoja.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Iltalehden sivujen urheiluosio huutaa ylimpänä uutisenaan kissankokoisin kirjaimin: Mäkäräinen munasi

Palstamme perversseimmät voisivat jo vetää johtopäätöksiä, elleivät tietäisi että Mäkäräisellä tarkoitetaan hiihtäjää.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iltalehden sivujen urheiluosio huutaa ylimpänä uutisenaan kissankokoisin kirjaimin: Mäkäräinen munasi

Palstamme perversseimmät voisivat jo vetää johtopäätöksiä, elleivät tietäisi että Mäkäräisellä tarkoitetaan hiihtäjää.
Aiheutti muuten suurenmoisen vitutuksen tuo otsikko.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jo on Ile Uusivuorella otsaa!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitäähän sitä nautiskella elämästä. Mihin hittoon sitä oikein säästäisi rahaa? Ihan samalla tavalla mä tässä istuisin ja piereskelisin, oli tilillä yksi euro tai miljoona euroa. Ruokaa tunkisin suuvärkkiin ja paska tulisi peräaukon kautta ulos. Rahan huomaa vain silloin kun sitä käyttää. Ei hitto mä lähden Tallinnaan.

Siis jotkut keräävät kovaa työtä tekemällä ison omaisuuden itselleen ja sitten kuolevat pois ennen kuin ehtivät käyttää sen. Sitähän voisi kutsua vaikka epäonnistuneeksi suoritukseksi. Eikö olisi kannattanut jäädä eläkkeelle aikaisemmin tai jotain? No tietenkin jotkut tykkäävät tehdä työtä, ei siinä mitään, mutta pitää nautiskella elämästä vielä kun kerkeää. Kuka tahansa voi kuollakin ihan minä päivänä tahansa. Kaiken maailman sairauksia on olemassa tai sä voit vaikka jäädä auton alle tai jotain. Etkä sä luultavasti jaksaisi tai sua ei välttämättä kiinnostaisi enää eläkeiässä tehdä niitä samoja juttuja mitä nyt haluaisit tehdä ja jotka siis jää tekemättä kun sä jumitat vaan siinä sun oravanpyörässä. Joo siis tota jotain eläkesäästämistäkin mä oon aina ihmetellyt. Siis pistää rahaa sivuun silloin kun sitä eniten tarvitsisi, jotta sitten olisi rahaa kun sitä ei enää tarvitse, ja sitä ennen voi vielä kuollakin.

Tän illan mä vielä ryyppään himassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Palstalla esiintyvän vihapuheen määrä on kasvanut vuodenvaihteen jälkeen eksponentiaalisesti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olin tänään eräässä nimeltämainitsemattomassa urheiluliikkeessä (Intersport Sello, Espoo) ja huomasin oranssit hintalaput NHL-pelipaidoissa, NHL-t-paidoissa, NHL-huppareissa ja NHL-collegepaidoissa.

Ainoa ongelma vaan että kaikki paidat olivat jossain kolmen metrin korkeudessa. Niitä ei yltänyt mitenkään ottamaan sieltä eikä edes näkemään mitä paitoja ne olivat.

Kysyin myyjältä kohteliaasti että minkä vitun takia nuo paidat on noin ylhäällä niin vastaus oli että tässä on tällänen keppi jolla voi ottaa niitä. Sohin sitten pari minuuttia parimetrisellä alumiinitangolla korkeuksiin jonka jälkeen huusin kovaan ääneen että ei oo vittu todellista, heitin kepin lattialle ja tulin kotiin juomaan viskiä.

Olisin voinut ostaa vaikka kaikki paidat kun helmassa olleen hintalapun mukaan n. puoleen hintaan olivat mutta Intersport Sellolla ei ilmeisesti tällä kertaa ollut tarvetta rahalle. Vittu mitä paskaa!

Intersport Sello tuottaa kauppiaalleen niin hyvin, että on ihan se ja sama ostaako kukaan niitä paitoja.

Ok, ostan tämän. Ilmeisesti ne NHL-paidat on siellä katossa -50% sen takia että kukaan ei niitä ostaisi ja sitten lopulta ne kuvottavat homo/metroseksuaalit myyjät saavat ostaa nuo pilkkahintaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen jotenkin onnistunut missaamaan tämän kauppatieteilijä Kari Narsin. Mahtava sukunimi tuo Nars, narskari. Ismo Nars, narsismo.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaisa Mäkäräisellä oli ensimmäisellä makuulla sormi herkässä. Niin hän sanoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös