Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 992
  • 66 863

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen taidettiin nähdä kunnolla näitä es-jonneja ja vittumarkoja, kun samaan aikaan yle1-kanavalta tuli ohjelma erityisluokan oppilaista ja kakkoselta kakola-sarja. Olipa muuten pari uskomattoman rasittavaa tapausta joukossa...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Naiset! Herätään hyvällä tuulella. Sitten alkaa se perus urheiluvitsailu, joka muuttuu nopeasti provosoinniksi ja vittuiluksi. Minä nielen sen paskan, koska muuton takia ei ole aikaa eikä halua riidellä, niin sitten mökötetään.

Käsittämätöntä, miten järkevästi ajattelemalla ja provosoitumatta itsestä tulee se bad guy. Todennäköisesti odottelee anteeksipyyntöjä, mutta mitäpä minä anteeksi pyytelemään. Mököttäköön...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Naiset! Herätään hyvällä tuulella. Sitten alkaa se perus urheiluvitsailu, joka muuttuu nopeasti provosoinniksi ja vittuiluksi. Minä nielen sen paskan, koska muuton takia ei ole aikaa eikä halua riidellä, niin sitten mökötetään.

Käsittämätöntä, miten järkevästi ajattelemalla ja provosoitumatta itsestä tulee se bad guy. Todennäköisesti odottelee anteeksipyyntöjä, mutta mitäpä minä anteeksi pyytelemään. Mököttäköön...

Nainen on kokenu tappion, se on aina paha paikka. Siihen auttaa vain anteeksi pyytäminen ei mistään tai myöntää virheensä, jota ei ole edes tapahtunut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eilen taidettiin nähdä kunnolla näitä es-jonneja ja vittumarkoja, kun samaan aikaan yle1-kanavalta tuli ohjelma erityisluokan oppilaista ja kakkoselta kakola-sarja. Olipa muuten pari uskomattoman rasittavaa tapausta joukossa...
Katselin Yleltä sitä ohjelmaa, jossa se opettajamummo yritti takoa järkeä tarkkislaisten päähän. Oli kyllä melkoisen epävakaita nuorukaisia. Täytyy todella arvostaa ihmisiä, jotka jaksavat työskennellä tuollaisten "isänmaan toivojen" kouluttajina. Eikös Jatkoajassakin keskustele jotaikin erityisopettajia?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Usein käy mielessä, että suomen kieli on joidenkin ihmisten mielestä täysin toisarvoinen kieli verrattuna englantiin, joka olisi se "oikea kieli", ja muut kielet olisivat vain englannin alamaisia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kiekkokausi pyörähti käyntiin, mikä on vallan hieno homma.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Hienoa että Welho on avannut nyt HD-kanavia pariksi viikoksi, Canal + saisi tosin hankkia Canal + Premierin tilalle jonkilaisen La Liga kanavan..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Taisi olla mies aikoinaan ainakin valkoihoinen, nykyväristä ei tietoa.
Nyyh. Se pätkä onkin siis ilmeisesti dokumentti, vähän kuten Tuntematon sotilas?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoa että Welho on avannut nyt HD-kanavia pariksi viikoksi, Canal + saisi tosin hankkia Canal + Premierin tilalle jonkilaisen La Liga kanavan..

Näkyykö La Liga edes Canal+:lla ensi kaudella?
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei historia meitä opeta

Minä haluan tämän asian pois pää(i;)stäni NYT. Mutta sehän tuli jo hoidetuksi parillakin tavalla ja toisella, joten nyt selvä peli ja that's it, eikö niin? Hah hah haa, niin varmaan ja näköjään. Hevonpaskaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mistähän johtuu ettei mua kiinnosta pätkääkään toi Mannerheim-"kohu"? Lähinnä vaan ihmetyttää kuinka tolaltaan jotkut voivat olla jostain tv-ohjelmasta. Ihan sama.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistähän johtuu ettei mua kiinnosta pätkääkään toi Mannerheim-"kohu"? Lähinnä vaan ihmetyttää kuinka tolaltaan jotkut voivat olla jostain tv-ohjelmasta. Ihan sama.

Vahva sama tähän. Mulle yksi vitun hailee onko sielä joku wazzupnigu esittämässä Mannerheimiä. Ei kiinnosta edes vähää alusta. Näkemättä paskaa -ohjelma ihan varmasti.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Onko Kotkassa rasisteja?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kun tämänhetkiselle työnantajalle ilmoitin, etten aio sopimuksen päätyttyä kauaa vanheta Oulussa niin eiköpähän tuolla tullut jo valmiiksi ikävä. "Entä jos me tarjotaan sinulle vakituista työsuhdetta?"

Ei kait siinä sitten, vaikka IT-/ITC-alalla en tahtoisi enää päivääkään töitä tehdä...
 

Ralph

Jäsen
Kylläpä tuli pelästyttyä pari kertaa viiden minuutin sisään hämähäkkiä. Ensin vessassa paskalla oltuani aloin paperia ottamaan niin eiköhän sieltä paperin mukana kätöseen tule myös lukki. Sitten menen ulos laittamaan pihakeinuun pehmusteita, niin pehmusteen päälläkin on lukki. Pitäiai kieltää tuollainen pelästyttäminen laissa, perkele.
 

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ketään ei tietenkään kiinnosta, mutta sain itseäni nyt vihdoin niskasta kiinni ja menin lääkärille. Hyvä, että menin. Antibioottikuuri kainaloon ja baanalle.

Josko vihdoin saataisiin selätettyä tämä tauti.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
olipas pommi työmaalta... vituttaa näin lomalla asiaa pohtia. Ei pitäisi, mutta minkäs teet, mieli on heikko
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onko Kotkassa rasisteja?

En tiedä, mutta tällä viikolla työreissulla huomasin, että ei siellä ainakaan ihmisiä ole. Oli kaunis aurinkoinen iltapäivä ja kaupunki ja merenranta oli melkein tyhjiä, en tiedä sitten olinko oikeassa paikassakaan, mutta vähän yllätti ihmisten vähyys. Toki pitää ymmärtää, että eihän siellä asukkaan kovin paljon ihmisiä. Hienoja veneitä siellä rannassa kyllä oli!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kahdeksalta alkaa kotimainen Master Chef-kakarat. Kiinnostaa näin kokkiohjelmien suurkuluttajana nähdä miten nuoriso-osasto osaa hommat hoitaa. Luulisin, että osa kilpailijoista on ärsyttävän pikkuvanhoja tyyppejä. Jonkin median mukaan kisailijat ovat jo kärsineet kovista stressioireista ja unettomista öistä.

Tää voi olla loppujen lopuksi siis ihan hyvää viihdettä. Voi niitä selityksiä ja väpättäviä alahuulia. Muksut ovat ainakin yllättäneet positiivisesti tuomarit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös