Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 039
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
180 mk maksoin festareista ja näin Red Hot Chili Pepperssin soittamassa asuinaan pelkät urheilusukat (siis yksi / mies) ja samana vuonna sain vielä kympillä! askin tupakkia ja purkkapaketin. En kyllä muista enää mikä vuosi... 88?

En oo jaksana enää käydä minäkään sen jälkeen, aaattelin ettei se tuosta paremmaksi muutu (aurinkokin oli pilvessä, eiku...). Eikä muuttunutkaan.

En ollut paikalla, mutta 88 oli vuosi, jolloin pippurit keikisteli Provinssin lavalla. Samana vuona niiden kekkereiden jälkeen aloin kuuntelemaan ko. orkesteria, koska kaverini isoveli oli tuolla paikalla ja osti äidinmaitolevyn ja siitä se sitten alkoi ja päättyi californiacationin jälkeen.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
En ollut paikalla, mutta 88 oli vuosi, jolloin pippurit keikisteli Provinssin lavalla. Samana vuona niiden kekkereiden jälkeen aloin kuuntelemaan ko. orkesteria, koska kaverini isoveli oli tuolla paikalla ja osti äidinmaitolevyn ja siitä se sitten alkoi ja päättyi californiacationin jälkeen.

Mjoo Pepperssit kyllä iski, ei ollut ollenkaan "oman tyylistä" musiikkia (oon enempi 70-luku jytärock miehiä), mutta jumaleisshön mikä meininki. Saman suuntaiset ostokokemukset. Seuraavalla viikolla menin ja ostin levyn ja sillä tiellä olen.
Ramoneskin tuli nähtyä livenä 80-luvun loppupuolella, ei tuu enää tuommoisia kokoonpanoja... (voi aikoja, voi tapoja).
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pääsin töistä, menin kaupan kautta kotiin ja nyt olen taas työpaikalla. Kohta laitan kellarissa saunan lämpenemään, ja sitten me saunomme siellä.

The Arska ei päässyt paikalle ja Erkkikin twistaa etelässä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olen toki aina tiennyt, että noissa ketjuravintoloissa on moukkia tarjoilijoita ja paskaa ruokaa. Enpä olisi arvannut, että joskus samaan paskaan törmää ns."arvostetussa" ravintolassa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Cristiano Ronaldos on osoittanut olevansa suuri ajattelija: "Jos minulla olisi matkalaukku täynnä rahaa, laittaisin ne likoon Espanjan ja Portugalin puolesta".

Eikö Real Madrid maksakaan hyvää palkkaa vai eikö Crisu ole löytänyt vaan sopivaa matkalaukkua?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen toki aina tiennyt, että noissa ketjuravintoloissa on moukkia tarjoilijoita ja paskaa ruokaa. Enpä olisi arvannut, että joskus samaan paskaan törmää ns."arvostetussa" ravintolassa.

Eikös paska ruoka ja moukkamainen palvelu nimen omaan ole "arvostettujen" ravintoloiden linja? Mitä kuuluisampi ravintola/kokki, niin sitä enemmän voi asiakasta tylyttää, eikä sen ateriankaan tarvitse aina niin kaksisen makuinen olla, jos sen on kerran omin kätösin joku Rautakokki työntänyt uuniin.

Ketjuravintoloissa on monesti ihan hyvä, iloinen palvelu, eikä ruokakaan ole mitenkään huonoa. Se ei ehkä ole ns. gourmet-tavaraa tai Michelin-tähtioppaiden ylistämää, mutta hinta/laatusuhteeltaan ihan hyvää. Yleensäkin jos aterioidessa maksaa ekstrahintaa "ainutlaatuisesta miljööstä", niin silloin miljöön vastapainoksi ruoka ja palvelu voi olla mitä sattuu.

Sitten on tietenkin vähän eri, jos ketjuravintoloilla tarkoitat jotain KFC-ketjua tai Pizza Hutia, niissä ruoka on mitä on ja palvelu liukuhihnapalvelua.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Narinajuusto eli leipäjuusto vai mikä lie on todella hyvää.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Narinajuusto eli leipäjuusto vai mikä lie on todella hyvää.

Maitojuusto on myös hyvää, eikä pinnassa ole yhtään turhanpäiväistä rakkulaa. Muuten lähes samanlaista. Leipäjuustokin on toki hyvää, mutta ne "luomet" vähän häiritsee.(siis enhän mä oo ronkeli?)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sinä olet niin väärässä. Se on leipäjuusto. Piste.

Juuri näin. Leipäjuusto mikä leipäjuusto. Sitten jos puhutaan jostain juustosämpylästä tai juustoleivästä, niin tarkoitetaan leipää jonka välissä on juusto tai jonka kuoressa on juustoa.

Tämä on vähän sama kuin jos puhutaan silmälaseista ja lasisilmistä. Lasia kummassakin, mutta muuten ero on melkoinen.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Juustoleipä on pohjoissuomalainen perinneruoka, joten etelän pöljien mielipiteitä ei lasketa. Kainuussa kukaan ei voisi uneksiakaan puhuvansa leipäjuustosta muutoin kuin voileivän päällä. Pohjanmaan suunnalla murreraja taitaa olla hieman hämärä? Lappilaiset sitten taitaa käyttää kokonaan omaa sanaansa tälle, mutta nehän puhuu muutenkin hassusti.

Kaupassa valitsen aina ainoastaan niitä merkkejä, joissa nimi on osattu kirjoittaa oikein.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juustoleipä on pohjoissuomalainen perinneruoka, joten etelän pöljien mielipiteitä ei lasketa.

Kyllä kyseisen juuston synnyinmaillakin sitä nimitetään leipäjuustoksi eli vääräuskoisia on muuallakin kuin etelässä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kakkosdivarissa sopupeleillään. Haistakaa vittu. Sinne meni 13 oikein -rivi.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Jaahans, Juha Sipilä keskustan puheenjohtajaksi, saa nähdä miten kepulle käy kunnallisvaaleissa ja tulevaisuudessakin, Uleåborgir saisi nyt kertoa viiltävän analyysin keskustan lähitulevaisuuden näkymistä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaahans, Juha Sipilä keskustan puheenjohtajaksi, saa nähdä miten kepulle käy kunnallisvaaleissa ja tulevaisuudessakin, Uleåborgir saisi nyt kertoa viiltävän analyysin keskustan lähitulevaisuuden näkymistä.

Minusta tähän tarvitaan nyt lähinnä Käyttäjänimettömän analyysi "Saatanan hölmöt, ettekö te tajua, että minä olen oikeassa ja te väärässä".

Tai no...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomen kansa huokaa syvään, kun Keskustapuolue tekee maailman isoimman virheen, tai ainakin maaseudun isoimman.

Paavo on ainoa oikea suomalainen poliitikko, joka vielä hengittää, eikä ainakaan kovin näkyvästi kasva koiranputkea.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suomen kansa huokaa syvään, kun Keskustapuolue tekee maailman isoimman virheen, tai ainakin maaseudun isoimman.

Paavo on ainoa oikea suomalainen poliitikko, joka vielä hengittää, eikä ainakaan kovin näkyvästi kasva koiranputkea.

Maaseutu saa olla tästä mietä mieltä haluaa, joka tapauksessa se kasvaa kohta koiranputkea.

E: Kärjistän: Maailmassa on miljoonittain ihmisiä, jotka ovat vailla ruokaa. Suomessa on miljoonittain neliökilometrejä, joilla voi tuottaa ruokaa. Milloinkahan joku keksisi yhdistää nämä ja tehdä hyvää sekä meille, että heille?
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elisa Viihde ollut reilut 3 vuotta ja on se kumma, ettei nettinopeuksia saada edes lähelle sinne mitä lupaavat! Tälläkin hetkellä nopeus eri mittareissa mitattuna n. 6M, kun Elisa lupaa 24/1. Näinkö taas pientä ihmispoloista kustaan silmään? Homot!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mies, kummalla puolella parisänkyä nuket?

Canal+ näyttää jo ainakin kolmatta kertaa kuukauteen Kuninkaan puheen. Ei siinä mitään, hieno elokuva on kyseessä ja toista kertaa katson sitä.

Pikkaisen alkoholia, eilen Askolassa ja tänään Porvoossa. Tästähän tulee kahden päivän ryyppyputki kahden vapaapäivän takia. Eilen ei voinut kirjoittaa kalsarikänniketjuun, kun olin kaverin luona ryyppäämässä. Tänään en yksinkertaisesti jaksanut kirjoittaa sinne, ainakaan toistaiseksi. Ehkä kirjoitan vielä sinne, ehkä en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös