Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 325 640
  • 66 837
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Varpusparvipäivä pöntöllä osa II. Imodiumia, Imodiumia...

Kehtaa rannalle mennä, sillä en kehtaa mennä bajamajaa varaamaan pelkästään itselleni. Entä jos se onkin varattu ja hätä ei odota? Siinä sitten juokset mereen munasillaan sontimaan, ja onko sekään kovin korrektia? Hätä ei lue lakia, mutta aika vilkkaasti tuon jälkeen minulle luettaisiin lakia.

Oma huone, oma posliini. Ni!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vieläkin töissä, suhteellisen perseestä tämä touhun. Kohta kotiin ja siellä odottaa avopuolison vanhemmat, veli ja sen kolme poikaa ja kolme koiraa. Huomenna on siskon häät ja siellä pitäisi olla "juontamassa". Ei paljoa kiinnostaisi..
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos minun pitäisi osoittaa isosta väkijoukosta (eilinen mustan pitsin yö) yksi itäeuroopasta kotoisin oleva ihminen, osoittaisin miestä jolla on valkoinen t-paita, valkoiset tuuli-tms. housut ja valkoiset lenkkarit. Sama vaatetus tuntuu toimivan niin virolaisilla, polakeilla, venäläisillä kuin muillakin itäeurooppalaisilla.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hieman tätä tulevaa MM-karsintalohkoa sulateltua niin tämähän oli itse asiassa yllättävän hyvä vaihtoehto loppujen lopuksi vaikka muuta ehdinkin aluksi kirjoittamaan, suuria kisatoiveita ei ole Espanjan ja Ranskan vuoksi, joten ei myöskään median "odotuksia" eli melko rauhassa ja ilman paineita voi Mixu ajaa sisään omaa pelitapaansa. Lisäksi tähtikatraina Espanja ja Ranska vetävät Stadionin hyvin varmasti täyteen riippumatta miten Huuhkajat muuten esiintyvät karsinnoissa, joten myös Palloliitto voittaa saamalla rahaa. Ja vielä, Georgia ja V-Venäjä ovat lyötävissä kamppailussa kolmossijasta, vaikka vaikeaa siitä tulee.

Tulipa kertakaikkiaan sekavaa tekstiä suolletua tänne tämän asian suhteen yleisesti.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mietin pitkään oliko joku Jatkislainen iltakävelyllä naisensa kanssa vähän yli tunti sitten Paloheinän päädyssä, olin samaan aikaan palloa potkimassa faijan kanssa. Jotenkin oli vahva aavistus ja tunne että kohtasin jonkun palstatoverin.
 

Ralph

Jäsen
Mietein tuossa tunti sitten että voisin mennä ensi kertaa heinäkuun aikana nukkumaan ennen puoltayötä. Eipä taida onnistua ja se olikin viimeinen mahdollisuus. Se on meinaa kohta elokuu. Mites se joku tyttönen lauloikaan, "elokuu ja kuivilla susta". Noh, saatte ite päätellä kenestä teistä oon kuivilla, en kostu.

Minä se en ollut.

Jos oikein muistan, niin en ollut minäkään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin pitkään oliko joku Jatkislainen iltakävelyllä naisensa kanssa vähän yli tunti sitten Paloheinän päädyssä, olin samaan aikaan palloa potkimassa faijan kanssa. Jotenkin oli vahva aavistus ja tunne että kohtasin jonkun palstatoverin.
Juu ei, vajaa kymmenen vuotta tuli aikanaan Paloheinässä asuttua ja paikallisella futiskentällä varmaan miljoona tuntia pallon kanssa leivottua, mutta tänään en siellä päin liikkunut minäkään.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Juu ei, vajaa kymmenen vuotta tuli aikanaan Paloheinässä asuttua ja paikallisella futiskentällä varmaan miljoona tuntia pallon kanssa leivottua, mutta tänään en siellä päin liikkunut minäkään.

Damn, olit "pääepäiltyni" tämän asian suhteen. Tuskin se henkilö sitten oli kukaan jatkislainen. :D
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minä näin noin kolme tuntia sitten Sébastien Loebin kullin. Aika normaalin mittainen oli.

Olen tällä hetkellä täällä Jyväskylän eteläisillä siirtomailla odottelemassa rallien alkamista, ja tänään oli (ilmeisesti) Surkeen erikoiskokeen nuotitukset. Citroenilla oli jonkinlainen teltta tuossa vähän matkan päässä jossa kuskit kävivät ruokailemassa yms., ja siinä näin Loebin kusella. Ei onneksi mitään sen kummempaa.

Ei sattunut Robson da Silvaa näkymään siinä teltan liepeillä?

Loma puolessa välissään eikä ahdista vielä ollenkaan...outo juttu. Huomenna pitäisi käydä työhaastattelussa, ja jos oikein hyvin käy niin nykyisessä ei paikassa ei loman jälkeen tarvi juuri käydä kuin kääntymässä.

Eilen tuli pitkästä aikaa käytyä tutustumassa rakkaan entisen asuinkaupunkini Espoon järviin ja lampiin ja kylläpä oli Nuuksiossa sijaitseva Hynkänlampi upea paikka aurinkoisena kesäpäivänä. Korkeat kalliot ympäröivät tuota lampea ja sen vesi oli oikein mahtavan kirkasta ja puhdasta ja nyt vielä kaiken lisäksi hyvin lämmintä. Kyllähän tuonne toki patikoimaan joutui, mutta kyllä kannattikin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oliko mies ruma ja nainen kaunis? Jos se olikin nimimerkki HIFK, joka vain kusettaa meitä kokoajan?

Älä nyt sen yhden kaljan innoittamana ihan kaikkia myyttejä murra. Jätä meille muillekkin jotain aivojumppaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Darwin Award. Kolmestakympistä hyppääminen on varmaan kovin erilaista kuin kympistä, tämä tosiasia meni näille kahdelle jannulle perille, mutta eipä ole kertomassa muille. Sanokaapa joku asiasta tietävä, mikä se on ihmispolon nopeus tämmöisessä tilanteessa kun kolmekymmentä metriä putoaa. Sen verran osaan arvata että kovaa tullaan.

L: Iltasanomat.
 

Ndboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK ja Kärpät
Lomaa vajaat pari viikkoa jäljellä ja nousimpa pitkästä aikaa aamulla ylös. Alkukesästä kävin astetta pitemmällä reissulla ja joka yö nukuttiin n. 4-5 tunnin unet -> autossa tottakai kyytiläisenä sai myös nukuttua jonku verran. Nyt onkin jo reissusta aikaa muutama viikko, että leepoa on otettu tarpeeksi ja otetaan ihtiä niskasta kiinni. Pitääpä jatkaa samaan malliin.
 
Viimeksi muokattu:

Ameno

Jäsen
Darwin Award. Kolmestakympistä hyppääminen on varmaan kovin erilaista kuin kympistä, tämä tosiasia meni näille kahdelle jannulle perille, mutta eipä ole kertomassa muille. Sanokaapa joku asiasta tietävä, mikä se on ihmispolon nopeus tämmöisessä tilanteessa kun kolmekymmentä metriä putoaa. Sen verran osaan arvata että kovaa tullaan.

L: Iltasanomat.

Jos nyt oikein tässä laskeskelin niin veteen osumishetkellä vauhtia on 24,26 m/s eli noin 87 km/h. En kyllä ottanut ilmanvastusta huomioon. Kuulostaa kyllä aika hurjalta nopeudelta, laskinkohan oikein... Pudotus kestäisi noin 2,47 sekuntia. Kympistä hypättäessä vauhti olisi 14 m/s eli 50 km/h. Molemmissa tapauksissa tekis kyllä varmasti oikein hyvää tyylikäs mahaplätsky.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jos nyt oikein tässä laskeskelin niin veteen osumishetkellä vauhtia on 24,26 m/s eli noin 87 km/h. En kyllä ottanut ilmanvastusta huomioon. Kuulostaa kyllä aika hurjalta nopeudelta, laskinkohan oikein... Pudotus kestäisi noin 2,47 sekuntia. Kympistä hypättäessä vauhti olisi 14 m/s eli 50 km/h. Molemmissa tapauksissa tekis kyllä varmasti oikein hyvää tyylikäs mahaplätsky.

Huhhuh! Kyllä tuossa vauhdissa taju osaamattomalta lähtee, tulee miten päin vaan veteen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Huhhuh! Kyllä tuossa vauhdissa taju osaamattomalta lähtee, tulee miten päin vaan veteen.

Ei välttämättä. Kultaisella 1980-luvulla paikallinen spuge hyppäsi Puurtilan sillan korkeimmalta kohdalta alas kossupullosta. Hypyn jälkeen spurgu ui rantaan ja joi sen kosanderin...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taidan tulla vanhaksi. Parin päivän ryyppäämisestä seuraa parin yön unettomuus. Semmoinen ottaa plafondiin sen verran, ettei nappaa pitkään aikaan moista harrastaa nyt.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jussi Halla-ahoa koskevaan ketjuun on Norjan tragedian jälkeen kirjoitettu vajaa viikon aikana (kirjoittelu alkoi torstaina klo 21) tekstiä 28 sivun verran ja viestejä vähän yli 700.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jussi Halla-ahoa koskevaan ketjuun on Norjan tragedian jälkeen kirjoitettu vajaa viikon aikana (kirjoittelu alkoi torstaina klo 21) tekstiä 28 sivun verran ja viestejä vähän yli 700.
Se ei itse asiassa ole paljoakaan vähemmän kuin mitä itse Norjan tragediasta on kirjoitettu samalla foorumilla. Aika touhua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös