Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 883
  • 66 863

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lemon party!

Jooh... Niin kai se on, että jokaisen pitää jäädyttää kielensä vähintään kertaalleen jääkylmään rautaan kiinni. Jos useammin, huolestuttavaa.

Tulipa käytyä Lumijoella katsastamassa Suviseurojen leirintäalueet. Lestadiolaisia, tiemmä, meni neljänkympin alueella ohi oikealta ja vasemmalta. Ja Jumalan henki liikkui meidän mutsin Micran yllä, kun sillä jostakin syystä hidastin ennen kuin tuli lestadiolaispulssi melkein kylkeen kolmion takaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Töissä ollaan ja suhteellisen lunki meno, vaikka töitä kyllä tehdäänkin. Sopivalla otteella ja lounaaksi taidan tilata pizzan. En ole kyllä vielä aivan varma, lähden liikkeelle pizzalla vai sittenkin kebabilla. Katsotaan sitä sitten tuossa parin tunnin päästä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Söin pizzan, oli mainio. Jos kahdelta lähtisi kotia kohti, hakee hieman olutta ja lepäilee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulipa käytyä Lumijoella katsastamassa Suviseurojen leirintäalueet.
Mitä vittua. Minäkin kävin tuolla la-iltana puoli seitsemästä puoli yhdeksään olin. Sen jälkeen menin Oulun baareihin kännäämään. Erittäin vaikuttava tapahtuma se Lumijoen. Jos Suomeen tulee joskus sotatila, niin ehdotan, että lestadiolaiset hoitavat muonituslogistisen puolen ja paljon muutakin organisatorista puolta voisivat harjoittaa. Kivasti lapsityövoimaakin olivat osanneet valjastaa. Lohikeittokin maksoi vain 3 euroa, pitihän se ostaa. Se taustalla kuulunut virrenveisu hieman häiritsi mutta muuten oli ihan kivaa. Tein yhden iskuyrityksenkin mutta se ei tuottanut tulosta! Olo oli kyllä kuin olisin ollut reptiliaanien joukossa olisin ollut, että milloin ne huomaavat minut, soihtujen kanssa sitten tulisivat perässäni ja minä juoksisin pelloilla kohti iltaruskoa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olo oli kyllä kuin olisin ollut reptiliaanien joukossa olisin ollut, että milloin ne huomaavat minut, soihtujen kanssa sitten tulisivat perässäni ja minä juoksisin pelloilla kohti iltaruskoa!
Vakooja! Rienaaja! Vääräuskoinen! Roviolle! Leijonille!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä vittua. Minäkin kävin tuolla la-iltana puoli seitsemästä puoli yhdeksään olin. Sen jälkeen menin Oulun baareihin kännäämään. Erittäin vaikuttava tapahtuma se Lumijoen. Jos Suomeen tulee joskus sotatila, niin ehdotan, että lestadiolaiset hoitavat muonituslogistisen puolen...

Käväistiin broidin kanssa siellä keskellä aamuyötä, n. kello 01.00-02.00. Oli siellä saatana vedettäviä paskahuusseja enemmän kuin vähemmän.

Kehiteltiin sen jälkeen, kun nämä huomattavia förskotteja ottavat ja sitten rukoilemalla ne kuittaavat valitut olivat ajaa meidät levyksi, huomattavia suuntaviivoja ns. lestadiolaiskysymyksen lopulliseksi ratkaisuksi. Niihin kuului mm. suomenkielisten alueiden vaatiminen isänmaan syliin Venäjältä, Ruotsilta ja Norjalta ynnä muuta, jota en tässä nyt mainitse.

Mutta jotakin selittämätöntä oli siinä yössä, jonka yhdistetty aamu- ja iltarusko värjäsi. Aivan kuin jokin hengellinen auer olisi lepäillyt peltojen yläpuolella. Epäilen syyksi lestadiolaisten kollektiivista suolikaasutuotantoa.
 

Ameno

Jäsen
Jatkoaikaa on tullut lurkattua enemmän tai vähemmän tässä jo useamman vuoden ajan. Aiemmin lähinnä jääkiekkoon liittyviä osioita, mutta nyt näin kesätöissä on ollut melkoisen tylsää ja netti käytettävissä niin on tullut tutustuttua myös Vapaa Keskustelu -osioon ja huomattua, että täällähän on ihan mielenkiintoisia juttuja ja kirjoittajia. Päätinpä sitten rekisteröityäkin tänne, jotta pääsen omalta osaltani avautumaan ja helpottamaan tuskastunutta ja tylsistynyttä oloani. Tiedossa siis monet hermojaraastavat kirjoitukset!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Työmotivaatio laskee samassa suhteessa, kun loman alku lähenee. Eli perjantaina pääsee usean vuoden tauon jälkeen taas koko kuukauden lomalle. Ja just nyt ei tää duuninteko jaksa kiinnostaa yhtään.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tekisi mieli kirjoittaa Lukkohuhuja ketjuun Abloyn uudesta lukosta. Jota ei siis ole tulossa, ainakaan minun tietääkseni, mutta enhän minä Abloystakaan tiedä kuin nimen. Mutta googlaamalla varmaan saisi tietoja tästäkin asiasta, vaikka mitään hyötyä siitä ei mulle olisikaan.

Aijai kun tuo palstahäiriköinti ja lukkopuolen trollaus kiinnostaisi, mutta parempi kait mennä nukkumaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Enpä olisi kyllä uskonut että Jatkoajan kirjoittajat olisivat sukupuolineutraalin avioliiton kohdalla selvästi liberaalimpia kuin muu väestö.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Enpä olisi kyllä uskonut että Jatkoajan kirjoittajat olisivat sukupuolineutraalin avioliiton kohdalla selvästi liberaalimpia kuin muu väestö.

Samaa ihmettelin minäkin. Olin aivan varma, että äänijakauma on luokkaa 75-25 vastaan. No, jospa meidän konservatiivisiipi antaa vielä odottaa itseään äänestyksessä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Lejno" tarkoittaa tsekin kielessä paskaa. Äännetään "leino".
 

ditrim

Jäsen
Enpä olisi kyllä uskonut että Jatkoajan kirjoittajat olisivat sukupuolineutraalin avioliiton kohdalla selvästi liberaalimpia kuin muu väestö.

Sivistyneisyys kulkee usein käsi kädessä suvaitsevaisuuden kanssa. Jatkoajassa on maamme älyllinen kerma.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sivistyneisyys kulkee usein käsi kädessä suvaitsevaisuuden kanssa.
Suvaitsevaisuus johtaa pitemmän päälle siihen, että joutuu jyrätyksi. Jos se on sivistynyttä niin sitten kai on.

Tai sitten Jatkoajassa on seksuaaliset vähemmistöt enemmistönä.
Näkyy tuo homoketjukin olevan suosiossa päivästä toiseen. Mutta missä Jatkoajan rekkakuskilesbot, eläimiinsekaantujat ja nekrofiilit piileskelevät?!?! Tulkaas kaapista ulos nyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös