Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 441
  • 66 848
Suosikkijoukkue
HIFK
Simon halusi ilmeisesti pitää homman haasteellisena, mutta minä autan miestä mäessä: Minkä kirjan luit viimeksi/mitä luet juuri nyt?
Joo, sori, taisin antaa vähän liian haasteelliset vinkit. Oikeasti olin toki avuton paska, kun en edes linkkiä saanut aikaiseksi. Taidan laittaa housut jalkaan, potkia filippiiniläisen siivoojapojun helvettiin työpöytäni alta ja lähteä viinakauppaan impulssiostoksille. Jos vaikka olis pullo impulssia tarjouksessa.
 

Snagari

Jäsen
Tuli näin bussissa istuskellessa mieleen, että minkä ihmeen takia täytyy aina kurkistaa eteen kun bussi lähtee ohittamaan? Ikäänkuin ei pystyisi uskomaan ettei sieltä ketään tule nokkaan.
 
Olen polkenut kahden päivän aikana 40km polkupyörällä. Ja mistä syystä. No, että sain hommattua juhannuskaljat itselleni. Ihan mukavaa hommaa, siis pyöräily sekä ryyppääminen. Parempi pyörä voisi toki olla kivempi, eikä mikään viisi(?) vuotta vanha romu. Mutta tällä mennään, eikä valiteta. Nyt on sitten perse, jalat, kädet, niskat, pää... kipeänä. Kaikki juomien takia, saatana! Mutta niillä voi palkita itsensä huomenna ja lauantaina. Rantasauna ja kaljat, niin minua ei enää masenna... ainakaan pariin päivään.
 

Sirad

Jäsen
Parempi pyörä voisi toki olla kivempi, eikä mikään viisi(?) vuotta vanha romu.

Jos käyttö ei ole ihan pahinta ekstriiiiimiä, niin ei polkupyörä kyllä taida vielä viiden vuoden jälkeen olla romu?
Eikö jollain mummo-fillarilla polje vielä 15 vuoden jälkeen ja ylikin? Minun omalla ainakin.
(Linkin takana tietysti hieno esimerkki mummo-fillarista.)


Tietysti 40km on melkonen matka poljettavaksi.
Siinä saisi alla olla huippuunsa rasvattu menopeli.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos käyttö ei ole ihan pahinta ekstriiiiimiä, niin ei polkupyörä kyllä taida vielä viiden vuoden jälkeen olla romu?
Eikö jollain mummo-fillarilla polje vielä 15 vuoden jälkeen ja ylikin? Minun omalla ainakin.
(Linkin takana tietysti hieno esimerkki mummo-fillarista.)


Tietysti 40km on melkonen matka poljettavaksi.
Siinä saisi alla olla huippuunsa rasvattu menopeli.

Jos menee paikkaan/asuu paikassa, mistä joutuu 40 km polkemaan saadakseen laatikon olutta, niin eikö se melkein ole ansaittua?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Rantasauna ja kaljat, niin minua ei enää masenna... ainakaan pariin päivään.

Rantasaunaa ei ole tähän hätään, kaljaa kyllä. Eilen tuli mietojen lisäksi nautittua valkoviinia, konjamiinia ja mitä lie salmaria, yhdessä ja erikseen. Olo on sitten ollutkin sen mukainen. Kostea ilta tuli vähän kuin puun takaa, seurassa ei kyllä ollut moittimista ja juomatkin tarjoiltiin muiden puolesta.

Kymmenen maissa alko seinät tuntumaan pikkasen liika ahtailta ja oli pakko lähteä kyläilemään. Perus krapula-angsti, vaikkei tullut sen kummemmin hölmöiltyä. Onneksi huomenna on juhannus - ei sen takia että siinä olisi pätevä syy ottaa viinaa, vaan siksi että siinä on pätevä syy olla vain ja hengailla koko yö.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sammuminen löhestyy uhkaavasti ja olo on sen mukainen. Viinaa tyhjaan vatsaan ja tulos on tämä. Jälkeenpäin vedetty ravinto ei pelastatnut tarpeeksi, joten taistelu alkaa olla hävitty. Teemalta tulee mustavalkoisia suomalaisia leffoja ja lähestulkoon pelkään niitä. Huhhuh.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niin monta kuin haluaa. Itse juon lähes aína tyhjään mahaan, isäni tekee myös samoin. En tiedä mikä siinä sitten on, joskus illalla sitten ehkä kenties hieman sapuskaa, mutta ei juuri koskaan maistu lainkaan ruoka esim.baari-illan jälkeen.

Vittu kun sattuu varpaaseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Keksin omasta päästäni äsken "vitsin", jonka haluan jakaa kanssanne.

Mistä tietää, että nainen on saanut vauvan?

- Häntä on jännittänyt Facebookissa noin 9 kuukautta aikaisemmin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tai ehkä sittenkin oli kyse siitä, että kun tyhjään vatsaan kumoaa ekan ryypyn, niin onko se vatsa enää tyhjä?


No mites lehmä sitten?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No mites lehmä sitten?
Mitä lehmästä? Ne kantturat nyt lähinnä vaan ammuu, syö, märehtii ja paskoo sekä ruikkivat toki aika ajoin vaaleaa nestettä ämpäriin. Tarvitsevat useamman ryypyn täyttääkseen kaikki vatsansa, mutta en nyt näe yhteyttä siihen, montako ryyppyä puuha-pete voi vetää tyhjään vatsaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Keksin omasta päästäni äsken "vitsin", jonka haluan jakaa kanssanne.

Mistä tietää, että nainen on saanut vauvan?

- Häntä on jännittänyt Facebookissa noin 9 kuukautta aikaisemmin.

Hah, tämä oli oikeasti hauska.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitä lehmästä? Ne kantturat nyt lähinnä vaan ammuu, syö, märehtii ja paskoo sekä ruikkivat toki aika ajoin vaaleaa nestettä ämpäriin. Tarvitsevat useamman ryypyn täyttääkseen kaikki vatsansa, mutta en nyt näe yhteyttä siihen, montako ryyppyä puuha-pete voi vetää tyhjään vatsaan.

Mitä merkitystä on sillä kuinka monta ryyppyä minä voin ottaa tyhjään mahaan, kun pohdiskelin mitenkähän lehmillä tuo menee?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin lähiravintolassa lounaalla ja viereiseen pöytään istahti viisi nörtin näköistä kaveria. Ehdin siinä jo soimata ääneti itseäni ennakkoluuloistani, kunnes kaiffarit alkoivat jutustella keskenään. Jannut keskustelivat innostuneesti mm. zombeista, konsolipeleistä, tietokoneista ja larppaamisesta. Välttääkseni pahemman henkisen pahoinvoinnin siirryin särpimään sumppia ravintolan terassille. Tovin päästä sama nelisilmälauma nelisti viereiseen terassipöytään, mutta nyt kukaan ei puhunut juuri mitään, vaan kaikki näpyttelivät keskittyneesti kännyköitään. Varmaan tekstasivat vitun hyvännäköisille tyttöystävilleen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Varmaankin pelasivat matopeliä pahempaan pelaamisen puutteeseen. On muuten välillä jopa häiritsevän stereotyyppisiä ihmisiä. Ajattelee, että ei tuo oikeasti voi olla tosissaan ja seuraavassa hetkessä kaveri räjäyttää pankin. On meitä moneen mäkeen.

Väsyttää tosi paljon, huh huh. Vielä 1½ tuntia töitä ja sitten kotiin maksamaan laskuja ja pötköttämään.
 

Snagari

Jäsen
Hyi vittu että on kamala olo tällä hetkellä. Mahassa tuntuu siltä kuin joku olisi hakannut koko yön siihen pesäpallomailalla, tuskanhikeä on joka puolella kehoa, paskaa tulee jatkuvalla syötöllä. Mikä vittu mua vaivaa? Epäilin itse eka vatsakramppia, mut se se ei ole koska en oo mitenkään kouristellut niinkuin aina kun vatsakramppia on ollut. Hyi helvetti, maksaisin aika paljon rahaa että tämä olo lähtisi pois.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyi vittu että on kamala olo tällä hetkellä. Mahassa tuntuu siltä kuin joku olisi hakannut koko yön siihen pesäpallomailalla, tuskanhikeä on joka puolella kehoa, paskaa tulee jatkuvalla syötöllä. Mikä vittu mua vaivaa? Epäilin itse eka vatsakramppia, mut se se ei ole koska en oo mitenkään kouristellut niinkuin aina kun vatsakramppia on ollut. Hyi helvetti, maksaisin aika paljon rahaa että tämä olo lähtisi pois.

Ei mitään tekemistä eilisellä KKK:ssa vierailulla?
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Epäilen vahvasti. Ei ollut mitenkään kovaa tinttausta eilen, vaikka aamuyöhön venyikin. En tiedä sitten mikä kohtaus tossa pari tuntia oli, nyt tuntuu jo helvetisti paremmalta.

Ok. Syy ei ehkä ollutkaan nestemäisissä eväissä. Perinteinen torstaihernekeitto puskee läpi. Eikä ilmeisesti ole olomuoto tai ulkonäkö muuttunut kompostin läpikäytyään mitenkään?
 

Snagari

Jäsen
Ok. Syy ei ehkä ollutkaan nestemäisissä eväissä. Perinteinen torstaihernekeitto puskee läpi. Eikä ilmeisesti ole olomuoto tai ulkonäkö muuttunut kompostin läpikäytyään mitenkään?

Oi voi, nyt on tohtori hakoteillä. Hernekeittoa ei ole tullutkaan pitkään aikaan syötyä, kiitos muistutuksesta. Olomuoto oli normaali, lämpötila aavistuksen ei niin normaali. Epäilenkin siis aiheuttajaksi eilistä melko tulista ruokavaliota joka huipentui keiton lomassa nautittuun purkilliseen vahvaa salsadippiä.

Mielenkiintoinen asia oli, että heräsin tähän mystiseen mahakipuun jo yöllä pari kertaa, ja asia puski jo uneenikin. Olin pukuhuoneessa pukemassa varusteita - ei tietoa matsista/vastustajasta, mutta yhtäkkiä tämä tainnuttava kipu vei minut aika nopeaan kohti suihkuja. Kiire siinä tuli mutta vaivoin ehdin, valitettavasti vain loppu-unesta en muista mitään.

EDIIIIIIT! Vittu tää tuli takasin. Kyllä vituttaa. Maha on kuin ilmapallo, tuskanhiki puskee läpi, iho on kananlihalla, pierettää ja paskottaa YM. Voi isäkissan vittu tähän paikkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös