En tiedä kuinka moni luki, mutta minä luin kyllä.Ei millään pahalla, mutta kuinkakohan moni jaksoi lukea tuon ylläolevan viestin kokonaan.
En tiedä kuinka moni luki, mutta minä luin kyllä.Ei millään pahalla, mutta kuinkakohan moni jaksoi lukea tuon ylläolevan viestin kokonaan.
En tiedä kuinka moni luki, mutta minä luin kyllä.
Laskinpa sitten, kun kysyit. Minä luin siitä yhdeksän ensimmäistä sanaa. Kas kun satuitkin kysymään. Vaikutti jollain tapaa 80-vuotiaan mummoni porinoilta jo nuo yhdeksän.Ei millään pahalla, mutta kuinkakohan moni jaksoi lukea tuon ylläolevan viestin kokonaan.
...ja moniko jaksaa ottaa sinun juttusi tosissaan?
Ontologinen kysymys. Over Time -viestiä siis. Kyllä. On suorastaan mahdoton kirjoittaa ei Jatkoaikaan, silloin kun kirjoittaa Jatkoaikaan. Se on vähän kuin jos yrittäisi olla hetken ajattelematta. En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku muka voi sanoa jonkun olleen ajattelematon. Jos mies katsoo jalkapalloa ja kuuntelee BBBBZZZZZZ:tä, hän ajattelee paljonkin. Ei tosin naistaan välttämättä ja yhteishyvällisiä asioita mutta ajattelematon hän ei silloinkaan ole.Voiko tähän ketjuun kirjoittaa OT-viestiä?
Tänään kävi kahviautomaatin huoltomies. Kahvi maistuu yhä paskalle ja työkaverit on tymiä.
Onneksi kohta pääsee pyöräilemään kotiin 16½km pyörällä, jonka kumit on puolityhjät. Tarjolla on raskaita ylämäkiä helvetin huonolla asfaltilla, jotta vitutus on maksimaalinen. Kurjuuttani korostaen varpaan kynsi on halki ja mp3 soittimessani on vain toinen korvanappi jäljellä.
Pomo yritti äsken vittuilla
Orman Mollis.En unohda, mutta kuka se signaturellaan tuota toitotti?
Minusta parhaat kautta aikojen on Eläimiin sekaantuminenko laitonta? Nimim. "Rakensinko telineet turhaan?" ja sitten se Pillu roikkui kuin velhon hiha. En muista ketkä niistä vastasivat.En unohda, mutta kuka se signaturellaan tuota toitotti?
Minusta parhaat kautta aikojen on Eläimiin sekaantuminenko laitonta? Nimim. "Rakensinko telineet turhaan?" ja sitten se Pillu roikkui kuin velhon hiha. En muista ketkä niistä vastasivat.
Tullut naureskeltua tuolle kyseiselle nimimerkille jo pelkän nimenkin takia. Välillä myös tuotokset tuovat pontta tilanteisiin.
En mä hänelle nauranut, vaan täsmäilmaisulle... juuei, antaa olla:). En muuten juo koskaan enää alkoholia. Paitsi ehkä juhannuksena vähän.