Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No niin, perkele! Vituttaa vaikka periaatteessa ei ole syytä. Ärsyttää lähinnä ja harmittaa kun on sitten niin lähellä räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Nyt pitäisi rauhoittua ja mennä vaikka kahville, mutta seura ja kahvi on paskaa. Pitänee odotella vielä vähän.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuo Xena on kyllä oikeasti ihan vitun naurettava sarja, joka subilla pyörii päivästä toiseen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koitappa joskus katsoa Will & Gracea. Eilen kokeilin, oli pakko ottaa kolme olutta, jotta pääsin yli järkytyksestä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hmm...jospa sitä kirjottas kirjan siitä, miten sossu aikanaan leikkasi meikäläisen toimeentulotukea, vaikka skippasin vaan ihan vähäsen jonkun työnhakukurssin. Semmonen paksumpi teos kaikesta kokemastani vääryydestä ja henkisestä ahdistuksesta. Oveluus, nousu, juonittelu ja lopulta tuho byrokraattisen voiman edessä.

Tulis varmaan ihan paska kirja..

Kuten useimmat jonninjoutavat kirjat b-luokan aiheista... Tuksulta kirja tulee varmaan myöhemmin, kunhan oppii muodostamaan virkkeen. Vituttaa.

Ihan paska viesti.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Juoppohullun päiväkirja on helvetin hyvä kirja, maaginen.

Mikä niistä?

Teinkö virheen kun ostin 2 lippua Ilves-Minnesota peliin melkeinpä heti kun liput tulivat myyntiin? Käy varmaan niin että lippuja jaetaan elokuun lopussa Keskustorilla ilmaiseksi kun ei mene kaupaksi eikä ketään kiinnosta. Ilves-osiossakaan ei keskustelua synny aiheesta vaikka vittu väkisin yrittäisi.

Saatana, kaveritkin vain nauraa kun koittaa puhua että lähdetkö kaveriksi peliin.

Edit. Ilves-osiossa mitään ketjua aiheesta enää edes ole, moderaattoritkaan jaksaneet katsoa sitä autiota ketjua. Itkeäkö vaiko nauraako ko?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiihoittaa naiset, jotka ajavat prätkällä ja pukeutuvat nahkaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oli pakko puuttua asiaan. Odotellut olen pitkän tovin merkkipaaluketjun 2000 huutoani, odottaa edelleen, mutta tämän pitäisi olla tämä ketjun viesti nro: 2000 jollei joku ehdi edelleni tai ellen ole laskenut aivan väärin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi automaattikahvi on automaattisesti huonomman makuista kuin itse keitetty?

Miksi itsemurhaa miettivät eivät elä kuin viimeistä päivää koko loppuelämänsä?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teetä naamariin ja sitten käymään pikaisesti kaupassa. Varsin mukavan näköinen aamukin käsillä.

Karhuvaaran Late heittää sellaisia kysymyksiä, joista Jussi Saarinenkin oli hetken aikaa kateellinen. Mutta vain pienen hetken.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tänään voisi hakea vähän jännitystä elämään ja siivota sekoitetussa järjestyksessä. Normaalisti olen aina tiskannut ensimmäisenä, mitäs jos tällä kertaa tiskaisin vasta viimeisenä?
En kyllä tiedä, uskaltaako ottaa noin kovia riskejä, mitä mieltä muut ovat?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään voisi hakea vähän jännitystä elämään ja siivota sekoitetussa järjestyksessä. Normaalisti olen aina tiskannut ensimmäisenä, mitäs jos tällä kertaa tiskaisin vasta viimeisenä?
En kyllä tiedä, uskaltaako ottaa noin kovia riskejä, mitä mieltä muut ovat?

Mitä kaikkea aiot siivota? Tiskaus on todella perseestä, jos sen hoitaisi alta pois, olisi loppu helpompaa, mutta saattaisi vituttaa koko siivouksen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mitä kaikkea aiot siivota? Tiskaus on todella perseestä, jos sen hoitaisi alta pois, olisi loppu helpompaa, mutta saattaisi vituttaa koko siivouksen.

Se on kyllä totta, sen takia olenkin sen yleensä heti ensimmäisenä hoitanut alta, joten joudun varmaan tänäänkin tyytymään samaan. Täytyy varmaan lisäksi pyyhkiä pöydät, sekä imuroida ja varmaan telkkareista pyyhkiä pölyt, kun tuntuu tulevan niin paljon pölyä ilmanvaihtokanavista.

Kaikesta täälläkin keskustellaan. :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No ei helvetti, eihän tuossa nyt juurikaan ole tekemistä.

Aikoinaan pidin imurointia ihan mukavana, mutta nyt tuo on alkanut suorastaan ärsyttää ja pahasti. Lattioiden pesu taasen, siitä olen tehnyt lähes taidetta kuten aikoinaan Aku Ankassa. Sikälikin parempi, että lattian pesusta ei lähde ärsyttävän kova ääni, vaan vieno suhina ja litinä. Toisekseen pesun jälkeen puhtaan voi haistaa. Imuroinnin jälkeen vain vituttaa, kun jostain kuitenkin löytyy heti joku hiekanmuru tai jokin muu epäkohta.
 

Snagari

Jäsen
Ei saatana Kari Tapion - Juna kulkee, biisi on Spotifyn 100 suosituimman biisin listalla sijalla 16. Joku siis tuolla Japanissa tai muualla kaukana ajattelee kuunnella uusimpia hittibiisejä niin eikös sieltä paukahda Kari soimaan!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei saatana Kari Tapion - Juna kulkee, biisi on Spotifyn 100 suosituimman biisin listalla sijalla 16. Joku siis tuolla Japanissa tai muualla kaukana ajattelee kuunnella uusimpia hittibiisejä niin eikös sieltä paukahda Kari soimaan!

Mafia toimii, Kari kuittaa vielä tästä suosiosta parikymmentä senttiä. Nevö föget, nevö.

KATKON JÄLKEEEEEEEN, ON POUTASÄÄÄÄÄÄÄ, MYLLYHOIDON JÄLKEEEEEEEN MUA AHDISTAAAAAAAAAAA, EN SAANUT EEEEEEES MÄ PAMEJAAAAAAAAAA, SIKSI RYYPPÄÄN MÄ UUDESTAAAAAAAN
 

Snagari

Jäsen
Mafia toimii, Kari kuittaa vielä tästä suosiosta parikymmentä senttiä. Nevö föget, nevö.

KATKON JÄLKEEEEEEEN, ON POUTASÄÄÄÄÄÄÄ, MYLLYHOIDON JÄLKEEEEEEEN MUA AHDISTAAAAAAAAAAA, EN SAANUT EEEEEEES MÄ PAMEJAAAAAAAAAA, SIKSI RYYPPÄÄN MÄ UUDESTAAAAAAAN

Joo.

Saankohan pillua juhannuksena?

Nimim. Siistinkö munakarvat?
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Hjälppä avutonta

Muistelisin että, vapaa keskustelu osiosta löytyisi ketju nimeltä kirja, jota olet lukemassa tai jotain vastaavaa, mutten löydä kyseistä ketjua. Yritin etsiä kyseistä ketjua, mutten löytänyt. Jos joku sen bongaa, laittaisiko vaikka linkkiä tähän ketjuun..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistelisin että, vapaa keskustelu osiosta löytyisi ketju nimeltä kirja, jota olet lukemassa tai jotain vastaavaa, mutten löydä kyseistä ketjua. Yritin etsiä kyseistä ketjua, mutten löytänyt. Jos joku sen bongaa, laittaisiko vaikka linkkiä tähän ketjuun..
Löytyy niinkin kaukaa kuin kierrätyskeskuksen ekalta sivulta, tällä haavaa sivun viimeisenä aiheena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös