Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 061
  • 66 848
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuinka niin muka pohjoisen Keski-Suomen?! Jos mennään etelästä pohjoiseen, niin puoliväli tulee Oulun pohjoispuolella Haukiputaalla. Niin, että Oulu on melkoisen keskellä, ehkä jopa ennemminkin eteläistä keskisuomea mutta sanoisin kyllä, että keskistä keskisuomea.

Jyväskylähän on sitten välisuomea, ei siis oikein mistään kotoisin.

And The Redneck Award Of The Year goes to...

Suomessahan on kaksi osaa. On suomalaisten Suomi ja lappalaisten Suomi. Nämä kaksi eivät normaaliolosuhteissa koskaan kohtaa, ainoastaan SM-liigan finaaleissa. Silloin kun ne kohtaavat niin valtaosa niiden massasta muuttuu energiaksi. Jäljelle jää ainoastaan se osa massasta, joka sijaitsee lappalaisten yläruumiissa ja jota ei kohtaamisen tapahtuessa ole asianmukaisesti verhottu vaatekappalein vaan se on ns. paljaana.

Puhuttiin siis Suomen Keski-Suomesta, ei Lapin Keski-Lapista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Maailman suurin pseudo-oululainen kikkailee. Antakaa pojan puhua, häntä se tyydyttää. Kehveli se on, ei tosiasia. Ei osaa udarta puristaa, ei Kärppää kannustaa, ei ahventa leikata. Tuuliajoa, parruja länsirannalla, hitaasti virtaavaa nivaa, isoon veteen keitettyä kahvia. Ei se Käyttis jummarra, ei se ymmärrä. Ei.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maailman suurin pseudo-oululainen kikkaileei
Vai pseudo. Täällä synnyin ja ala-astettakin kävin. Ja nytten taas olen asunut. Tämä on tieteellistä varmuutta, että syntyperäinen ja nykyinenkin, pseudo kaukana!

Eikä minua tyydytä kyllä. Eikä eikään, kunhan porisen ilman lääkitystä.

Tyydytys, mitä se on jos sitä ei itse tee? Suurin tyydytys on ollut, kun 5-vuotiaana hyppäsi kuravehkeissä lätäkköön ja sadepukematon lätäkköpihan tyttö kuraantui naamaa myöten.

Silloin oli zorromainen olo, kun viitta lipattaen hähätteli pois ja tyttö märisi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oulu, Jyväskylä, Pasila, yhtä turhia ne on kaikki. Turhimmista turhia ovat paikkaseudut tässä maassa, turhimpana ehkä Kouvola. Vain yksi on vähemmän turha.
 

Snagari

Jäsen
Pakko keskeyttää oululaisten sanailu sen verran, että kerron tärkeän asian. Sain juuri cd:n poltettua ja taidan tästä painua pehkuihin. Minkä takia? Jotta voisin aamulla herätä pirteänä kello 6 ja mennä koutsin palloteltavaksi. Eihän tässä ole mitään järkeä. Vai onko?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vai pseudo. Täällä synnyin ja ala-astettakin kävin. Ja nytten taas olen asunut. Tämä on tieteellistä varmuutta, että syntyperäinen ja nykyinenkin, pseudo kaukana!

Eikä minua tyydytä kyllä. Eikä eikään, kunhan porisen ilman lääkitystä.

Tyydytys, mitä se on jos sitä ei itse tee? Suurin tyydytys on ollut, kun 5-vuotiaana hyppäsi kuravehkeissä lätäkköön ja sadepukematon lätäkköpihan tyttö kuraantui naamaa myöten.

Silloin oli zorromainen olo, kun viitta lipattaen hähätteli pois ja tyttö märisi.

Kurnutat, kurnutat kuni viitasammakko. Kakkaat pesään, mahtiulosteen lasket pesään. Ei kehtaa vieraseliö pesääsi munia. Oletko käki? Loispesijäkö sinä olet? Käkirotua edustatko, lasketko munasi kirjosiepon kotiin? Vai pesään leppälinnun? Syrjäytitkö kiven taskuineen, linnun leppineen, piian käkineen? Munat kuitenkin lasket vieraaseen pesään. Paljaat munat pesään. Pohjois-pohjalaiseen pesään paljaat munat. Potku munille. Tiukka potku munille. Tuska. Kauhea tuska. Metalli. Metallimusiikki. Death-metalli, Carcass. Kuolemametalli, musta metalli Alikersantti Jigsore Quandary.

http://www.youtube.com/watch?v=d7oGGud2Jk4
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Munat kuitenkin lasket vieraaseen pesään. Paljaat munat pesään. Pohjois-pohjalaiseen pesään paljaat munat.
Tein tuossa taannoin periaatepäätöksen, etten yhteenkään oululaiseen pesään munaani enää laske. Jahka kivekseni joskus laskevat, niin annan aplodit, kuin Kanarian lomalennoilla, kun kone laskeutuu.

Ennen naisissa oli edes jotakin järkeä. Huomasin, että tilanne muuttui huonompaan suuntaan, kun Ouluun muutin. Siksipä täällä ei enää pidä munia laskeman. Tai no, yksi minulla on, ei tartte pidemmälle laskea.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joku oli kussut dösässä penkille ja epähuomiossa menin juurikin valitsemaan kyseisen istuimen. Ei edes vituta, lähinnä naurattaa :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joku oli kussut dösässä penkille ja epähuomiossa menin juurikin valitsemaan kyseisen istuimen. Ei edes vituta, lähinnä naurattaa :)

Juuri tästä syystä tsekkaan julkisten kulkuneuvojen penkit aina ennen istumista. Käden peseminen on kuitenkin selkeästi helpompaa ja halvempaa kuin esimerkiksi nahkatakin puhdistuttaminen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No onhan tuo nyt hauskaa, itse ainakin vähän hörähdin ajatuksesta toisen istumassa hymyillen jonkun spurgun kusessa.

Kokeilin äsken automaatista jotakin erikoiskahvia, kuka helvetti sellaisia pystyy juomaan? Uskomatonta paskaa, hyi hitto.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
KISA keksi Suomen jalkapallon Amaajoukkueelle tunnuslaulu

Lähetä viesti nimesi väli tunnuslaulu väli nimesi numeroon {\pi r^2}{r^2} = \pi

Valvoja: kisan voittaja saa palkinnoksi Antti Miettisen top maajoukkue maalit

<<Fuckface **93>> ...

EMME JULKAISE RASISTISIA TAI ASIATTOMIA VIESTEJÄ

<<SHITbRAIN94LOL>> ...

EMME JULKAISE RASISTISIA TAI ASIATTOMIA VIESTEJÄ

<<Helena vaan 50+ >> Sibeliuksen Finlandia

MUISTA: Lähetä viesti nimesi väli tunnuslaulu väli nimesi numeroon {\pi r^2}{r^2} = \pi

<<JORMA 54>> 56 ukko mies Kotkasta, 6 cm, mies 18- soita tai txtaa numero on 05XXXXXXXX

GAY CHAT LÖYTYY MAIKKARIN TXTTV:N SIVULTA 897

<<Neo (genuine)>> Aito Neo. EI SIIS FEIKKI. Ketään beesis bilettään Nighttrainiin?

<<Huuhgaja>> KISA VIESTI HUUHQAJA VÄLI MIGGI HIIRI MERIHÄDÄSSÄ

-tässä olisi voittaja viesti jos se olisi kirjoitettu oikein. MUISTA: Lähetä viesti nimesi väli tunnuslaulu väli nimesi numeroon {\pi r^2}{r^2} = \pi
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen nähnyt kahtena edellisenä yönä unta siitä että Ivanka Trump ottaa poskeen allekirjoittaneelta. Mistä lie johtunee perkele, nyt olen aika hyvässä muusissa joten sanotaan näin että vois olla heikomminkin asiat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen nähnyt kahtena edellisenä yönä unta siitä että Ivanka Trump ottaa poskeen allekirjoittaneelta. Mistä lie johtunee perkele, nyt olen aika hyvässä muusissa joten sanotaan näin että vois olla heikomminkin asiat.

Voisipa hyvinkin olla. Nimittäin tuon Ivankan tilalla voisi olla Donald letti liehuen ja se voisi tapahtua ihan oikeasti eikä vaan unessa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Donald? Haha, ei vittu :) Never.. Nyt kun tässä on ollut lomalla niin on tullut kuntoiltua säännöllisesti (lenkki+puntti).. Mites on, vaikuttaako puuron syönti miten perseen toimintaan? Itse käyn pasklla Kaksi-kolme kertaa päivässä joka menee yli normaalin keskiarvon omalta kohdin.. Tosin juon sen n.5 kuppia kahvia joten persee laulaminen voitaneen jollain tapaa vierittää siihen suuntaankin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mites on, vaikuttaako puuron syönti miten perseen toimintaan? Itse käyn pasklla Kaksi-kolme kertaa päivässä joka menee yli normaalin keskiarvon omalta kohdin.. Tosin juon sen n.5 kuppia kahvia joten persee laulaminen voitaneen jollain tapaa vierittää siihen suuntaankin.

Kyllähän se suoli herkistyy varmaan jokaisella heroiinin käytön lopettajalla.

Keitin äsken tonnikalakeittoa. Ohje: Raketti Spagettia, vettä ja lihaliemikuutio. Kun Ragsu-pagsu on keittynyt hivenen, lisää kattilaan tuna ja veri. Mums.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itselläni on vielä rakkaudella ja suurella intohimolla valmistettua kermaista kanakeittoa pekonilla höystettynä jääkaapissa. Nyt olen suhteellisen kovassa kännissä, olin itseasiassa päivälläkin tai aamullakin kun muori tuli ja tunki ison ahterinsa huudeille.. Eihän siinä mitään mut se rupes vittuilee mun taustakuvasta. Ekat sanat oli et "onks tuo se vitun mulkku mikä paino Helenaa <- nimi muutettu) sillo aikanaa ku epäilit sen jakavan persettä jokaiselle kykenevälle sun selän takana ->
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hiljaiseksi näytti vetäisevän Teen like it big:in jälkeen. Ymmärrettävää sinänsä.

Toimiiko? Itse olin lupaavan alun jälkeen suhteellisen pettynyt tarjontaan. Toi Julius Ceazhearin ja´Smantha Sini scene oli ihan ok, mut muuten aika läyhää. Teenslikeitblack.com oli suuri pettymys, eihän sieltä koskaan tullukaa ku kaheksan scenee ulos, ainankiin visitorin silmillä katsottuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös