Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 380 465
  • 66 968

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Näinhän se aina menee. Ja huomenaamuna vannot, että ei enää ikinä semmoisia kännejä, nyt se loppuu lopullisesti :D

No, viime viikonlopulta täky vedessä. Puhelin piippaillut pitkin viikkoa ja onhan tämä bongattava, mikä tipu se on loppujen lopuksi. Itseni tuntien aamulla vitutus/morkkisketjun kautta nöyränä töihin. Anyway, elämä on kurjaa, mutta hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No, viime viikonlopulta täky vedessä. Puhelin piippaillut pitkin viikkoa ja onhan tämä bongattava, mikä tipu se on loppujen lopuksi. Itseni tuntien aamulla vitutus/morkkisketjun kautta nöyränä töihin. Anyway, elämä on kurjaa, mutta hauskaa.

Mulla on täky vedessä viime kesältä ja jo nyt olen menossa tapaamaan naista. Eilen aamuna muuten vielä vannoin, että juominen on lopullisesti ohi, no kuinkas sitten kävikään....(YUP)
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Lohja vai Virkkala?

Teryleeniverkkarit ja lakritsipiippu!?

Oletko jotain ja syystä?

Oli ihan pakko!
 
Katri on muuten ihan yliarvostettu hahmo Salkkareissa. Mitkä vitun hinkit? En oo koskaan huomannut. Pitänee mennä Pokeforumiin kattomaan löytyykö mitään materiaalia kyseisestä tyttöressukasta :(

Mitä sä taas selität? Oli sillä ennen hinkit, mutta ei enää. Vielä viime kesänä oli, usko pois? Oon varma että oli. On sulla huono muisti.

Vittu että keskiviikkona tulee huikea peli. Sitä odotellessa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Pidä huolta vittu niistä joiden koti vittu maahan sortuu.

Ja toinen rivi oneliner detectorin pelossa.

Hähää! Mua ei ajatuspoliisi nappaa. Liikkuva silloin tällöin kyllä. Saatanan Nurmijärven suora.

Oikeastihan olen ihan ihmisiksi 98% ajastani. Lopun kolme prosenttia ovat välierätappioden jälkimaininkeja.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Viisi tällä hetkellä kannattavaa asiaa:

1. Kannattaa istua ilman paitaa koneella, ihan vitun riskinä.
2. Kannattaa juoda olutta ja viskiä.
3. Kannattaa kuunnella jotain rasvaista jenkki-rockia.
4. Kannattaa jumittaa.
5. Kannattaa lähteä paikalliseen joraamaan. Tai panemaan.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ajattelin ottaa muutaman sivistyneesti. Ilta päättyi apinahumalaan. Kaikki on paskaa. Paitsi lattialla oleva kusilammikko. Kahvikeitin porisee. Perkele, kohta töihin. Eilen olin mies. Nyt säälittävä mato. Aurinkokin paistaa mulle wittuillakseen. Elämä on, life is not.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ajattelin ottaa muutaman sivistyneesti. Ilta päättyi apinahumalaan. Kaikki on paskaa. Paitsi lattialla oleva kusilammikko. Kahvikeitin porisee. Perkele, kohta töihin. Eilen olin mies. Nyt säälittävä mato. Aurinkokin paistaa mulle wittuillakseen. Elämä on, life is not.

Näin minullekin kävi. Onneksi ei tartte töihin kumminkaan mennä. On se saatana, ku ei osaa kontrolloida enää ollenkaan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Viimeinen sairaslomapäivä huomenna, tiistaina pitäisi mennä töihin. Masennus ei tosin ole juurikaan helpottanut, voi vittu tätä elämään...
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Kuuntelen ja katselen tässä, kun lapset riitelee tyhjästä valkoisesta paperista. Molemmille riittäisi kyllä ihan omiakin, oikein useitakin. Mutta ei. Parivuotias vetelee surutta isosiskoaan käkättimeen. Pitäisi varmaan mennä väliin, mutta enpä jaksa.

Miten kävi? Tuliko voitto, draw vai edge? Miten kurinpito suhtautui asiaan? Pelikieltoja? Sakkoja?

Vaimo lähti aamulla Vaasaan. Kävin äänestämässä ja vedän kännit. Kuuluisiko tämä kalsarikänni- vai aamukänniketjuun? Päälläni on shortsit ja nyt on päivä. En siis kirjoita tännekään, koska ei minulla kyllä mitään asiaakaan ollut. Mulle ei vittuilla.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Eka viesti tähän ketjuun, ja 400 viestiä jatkikseen lähestyy. Varmaan olis jo 4000, mutta lapset, vaimo, työ ja harrastukset pitävät kiireellisinä =)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eka viesti tähän ketjuun, ja 400 viestiä jatkikseen lähestyy. Varmaan olis jo 4000, mutta lapset, vaimo, työ ja harrastukset pitävät kiireellisinä =)

Mullapas on vaimo lähtenyt, työkin läks jo kerran ja lapsetkin käy mun luona pyörähtämässä vain noin joka toinen viikonloppu ja harrastuksiin ei vaan pääse. Mulla on aikaa raapustaa tänne ja notkua naamakirjassa.

Sooloseksi kunniaan.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Ketju jonne on pakko kirjoittaa, no ei kai auta kun täyttää velvollisuus.

Viime ajat olen murheissani seurannut NHL-suosikkini Colorado Avalanchen kaikkivaltiaan, Pierre Lacroixin seikkailuja henkilöiden palkkaamisessa organisaatioonsa. Olenkin alkanut miettimään keitä/ketä suomalaista kiekkojohtajaa tuo Denverin Napoleon oikein muistuttaa ja päädyin melkoiseen hirviöön.

Scouttaustaitojensa ja saunakavereidensa palkkaamisen puolesta Hän on Sir Pentti Matikainen. Kalliiden ja suuren maailman tyyliin hommattavien pelaajien sainaamiseen Hän on saanut koulutuksen Virmasen Masalta. Potkujen jakajana Hän on ilmetty Hjalliksen kaksoisolento. Myös kotiareenan nimeämisessä Hän on ottanut mallia Hjallikselta. Päätösten sanelijana ja yksinvaltiaana, sekä myös hieman ulkomuodossaan Hän on matkinut suurta Kalervo Kummolaa. Kalen tavoin Hänen paikkansa on ikuinen. Mutta sitten tuli umpikuja. Kuka muu on palkannut oman poikansa merkittävään rooliin samaan organisaatioon?

Seuraavaksi alan varmaankin miettiä, että pitäisikö sitä lähteä tästä äänestämään ja yritän unohtaa hetkeksi Hänen Korkeutensa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pierre Lacroix lienee sukua Phillyssäkin pelanneelle Daniel Lacroixille?

Flyerseista tuli mieleen, että Tuomiopäivän Legioonan kaltaista kenttää ei enää Änäriin tule. Niin ja pakeiksi Niinimaa - Karl Dykhuis/Eric Desjardins.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko Evil Fingerpori?
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hä-hei

Makoilen hotellin sängyllä ja odottelen töihin lähtöä. Fantastista. Mihin Lappeenrannassa kannattaa yövuoron jälkeen suunnistaa jos kaupunkiin haluaa tutustua aamutuimaan ennen nukkumaan menoa? Ja tämä on hieno ketju. Sanokoot muut mitä tahansa.
 

M10

Jäsen
Hienot kaksi maalia IFK:ta vastaan. Nyt on ollut vähän vaikeaa, mutta toivottavasti kurssi kääntyy! Minä ja kaverini uskomme teihin täysillä!! On sitä ennenkin noustu vaikeista tilanteista ja uskon että Lukko-pelistä alkaa uusi voittoputki! Tsemppiä kaikille! Vikeväiseltä pitäisi leikata kulli! Tsemppiä Markku sinulle etenkin loppukauteen
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Söin raakaa pekonia ja nyt vähän turvottaa...vakavasti puhuen mahaa vihloi hetken aikaa reippaasti ja nyt kipu on muuttunut kaasuksi. Otin kaljan lääkkeeksi ja luultavasti vielä pari. Salmarin loppu sitten viimeinen antibiootti tai voitelu. Jos kuolen niin saatte kaiken. Kaiken.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Joskus ihan hämmästyy, kun Fingerporiin ilmestyy Evilin sanaleikkejä. En tietääkseni ole tavannut Jarlaa, mutta jospa se tuntee jonkun tuttuni...
Åånxmä hurri ku mä puhun ruåttii? Åånxmä huånåmpi suåmen kansalainen ku mä asun kåivulahdes ja kaiken lisäx hurri?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös