Pelaisko kukaan mun kanssa tänään Afrikan tähteä?
Afrikan tähti on tylsä peli, mutta Kimbleen suostun. Siinä pelissä olen voittamaton! Hieno ja taktinen peli.
Pelaisko kukaan mun kanssa tänään Afrikan tähteä?
Kuopion moottoritien varteen eksynyt karhu hämmästytti ohiajavia perjantain ja lauantain välisenä iltana puolen yön jälkeen, kertoo Yle uutiset.
Täällä!Missä on suomalainen viha kaikkea vierasta vastaan. Missä on suomalainen inho itseään kohtaan?
Kossu kossulla?Huomenna kokeilen joko hampurilaista hampurilaisella tai uunimakkaraa uunimakkaralla.
Good morning for everybody! Aamusumppeja juuaan ja toivotaan, että ilma kirkastuisi jotta pääsisi heittämään pyörällä lenkkiä.
Hitto jos lotosta voitan niin ostan muutaman, kotitöitä tekemään ja kuskaamaan kersoja hoitoon ja kouluun.Kuulin, että tällä hetkellä on työttömänä noin 80 kotimaista liigapelaajaa. Syksyllä on siis halpoja pelaajia tarjolla sillä 40 000 euroakin on parempi kuin ei euroja laisinkaan.
Hitto jos lotosta voitan niin ostan muutaman, kotitöitä tekemään ja kuskaamaan kersoja hoitoon ja kouluun.
No ettei modesedät pääse onlinerapajille...
Se vasta olisikin koomista jos modet alkaisivat tässä ketjussa ratsata onelinereita ja sisällöttömiä viestejä.
Onko tämä asiaa?
Kalsarikänniketju, Turhan Tiedon Ketju, sekä tämä ketju = Samaa paskaa eri paketissa. Onnea valitsemallanne tiellä. Eipä mulla muuta.
Toisaalta voi olla hyväkin että on joku ketju missä voi purkaa pahimpia patoutumia :) Ties vaikka pysyy muut ketjut siistimpinä !
Nyt olen mies. Huomenna mato.
Näinhän se aina menee. Ja huomenaamuna vannot, että ei enää ikinä semmoisia kännejä, nyt se loppuu lopullisesti :D