Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 663 269
  • 67 907
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onko täällä yökukkujille ketjua? Tälleen työttömänä ei mitään väliä milloin nukun ja Suomen pelin jälkeen lähtenyt unirytmi ihan lapasesta. Googletellut myös kaiken mikä mua voisi vaivata. Lekurilla pari kertaa käyty niskoja valittamassa, mutta epäilen että on joku muu juttu. Tai onkin.
Tervetuloa yöketjuun! Ei mulla tuolla ole viime aikoina ollut liian useasti seuraa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo toinen peräkkäinen kokonaan uneton yö menossa. Ajattelin kuunnella tässä sängyssä vähän musiikkia ettei ajatukset harhailisi niin paljoa. John Fogertyn Long as i can see the light näkyi youtubessa ekana ja sehän oli hyvä siihen hetkeen, mutta aika pian biisit vaihtuikin vähän kovempaan rokkiin eikä ne niinkään nukuta. No keksin sitten etsiä jotain rauhoittavia biisejä tai ääniä ja noita luontojuttujahan tuolla onkin paljon. Jonkun yli tunnin pätkän klikkasin siihen auki. Kaunis metsämaisema ja pieni puro solisee tai lorisee. Mähän usein krapulassa seison ton viereisen Longinojan varrella ja tuijottelen vaan sitä. No napit korvaan, pää tyynyyn ja silmät kiinni. Jonkun ajan päästä aloin miettimään että eikö tässä ole mitään muita ääniä, lintujen laulua vaikka tai puiden huminaa, mutta ei. Tajusin että en mä tota lorinaa voi kuunnella kun unissani kuitenkin kusisin housuun.

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Joo toinen peräkkäinen kokonaan uneton yö menossa. Ajattelin kuunnella tässä sängyssä vähän musiikkia ettei ajatukset harhailisi niin paljoa. John Fogertyn Long as i can see the light näkyi youtubessa ekana ja sehän oli hyvä siihen hetkeen, mutta aika pian biisit vaihtuikin vähän kovempaan rokkiin eikä ne niinkään nukuta. No keksin sitten etsiä jotain rauhoittavia biisejä tai ääniä ja noita luontojuttujahan tuolla onkin paljon. Jonkun yli tunnin pätkän klikkasin siihen auki. Kaunis metsämaisema ja pieni puro solisee tai lorisee. Mähän usein krapulassa seison ton viereisen Longinojan varrella ja tuijottelen vaan sitä. No napit korvaan, pää tyynyyn ja silmät kiinni. Jonkun ajan päästä aloin miettimään että eikö tässä ole mitään muita ääniä, lintujen laulua vaikka tai puiden huminaa, mutta ei. Tajusin että en mä tota lorinaa voi kuunnella kun unissani kuitenkin kusisin housuun.
Itsekään en saanut unta. On muuten ihan mielenkiintoinen olo, tässä kun on valvonut yön. Täytyy taistella iltaan asti, josko silloin oikeasti väsyttäisi. Unirytmi on muutenkin ollut päin helvetti nuorten pelin jälkeen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuli muuten oltua risteilyllä taas loppiaisena. Jo viime kuukausina tutuksi tulleessa seurassa eli @peksa kanssa. Tämä oli jo kolmas risteily elokuusta alkaen laskettuna, se on aika paljon minulle kun ennen en ollut käynyt juurikaan risteilyillä.

Risteilyseura oli taas hyvää. Juttu luisti ihan ok tälläkin kertaa vaikka seuralaisenikaan ei alkoholia nyt juonut kuin pari annosta. Onhan nuo risteilyt hyvä mahdollisuus tutustua ihmisiin, peksankin kanssa tässä tullut jo aika tutuiksi.

Pelasin laivalla nyt myös bingoa viidellä eurolla. Tai oikeastaan peksa maksoi puolet. Muuten olen pysynyt hyvin pelaamattomalla linjalla jo yli kolmen vuoden ajan mutta bingoa sallin itseni pelata. Se on siinä rajoilla kuuluuko uhkapeleihin. Vaikka kyllä siinäkin saa heräteltyä pelihimoaan ja saa jännityksen tunnetta, että jos oikein paha peliongelma on niin en ehkä kyllä pelaisi bingoakaan.

No minä pelasin nyt kuitenkin. Ja täys ruudukko jäi yhden numeron päähän lopulta. Muuten oli ihan kiva risteily, karaokeakin oltiin kuulemassa melkein tunnin verran. Ja nuorten finaalipelinkin pääsin livenä katselemaan laivan pubiin, pubi oli muuten kiinni mutta televisiot oli käytössä. Selostus oli kyllä ruotsinkielinen mutta ei sitä edes kuullut siinä mökässä. Pääasia että kuvan näki.

Minulle sattui vain hauska kömmähdys siinä peliä katsellessa. Sinne tuotiin iso määrä makkaraperuna-annoksia ja joku kokki tms huusi kovalla äänellä että tästä saa ottaa. Minäkin sitten otin kun luulin että tarkoitti minuakin. No jälkeenpäin selvisi että siinä oli joku työporukka jolle ne makkaraperunat olivat. Jotain ne kommentoi että ei tämä yleinen jako ollut mutta en joutunut sitä omaa annosta edes maksamaan eikä siitä muutenkaan seurannut mitään.

Peksan kanssa oli puhetta että mennään joskus laivalle silloinkin kun on joku parempi esiintyjä siellä. Tämä toivottavasti myös sitten pitääkin. Ainakin oma taloustilanne niin hyvä että voin kyllä maksaa risteilystä joskus enemmänkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän ton diapamin kanssa uskaltaa vetää kaljaa kun suoraan täältä katkolla kävelen tohon kosteanhuuruiseen fanidösään. Tänäänkin jo seitsemän pamia mahassa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitenhän ton diapamin kanssa uskaltaa vetää kaljaa kun suoraan täältä katkolla kävelen tohon kosteanhuuruiseen fanidösään. Tänäänkin jo seitsemän pamia mahassa.
Aina ei tämmönen tavan tallaaja ihan ymmärrä tätä sinun järjenjuoksuasi. Katkolle meno vain vetääkseen pään täyteen heti sieltä päästyään on yhtä tyhjän kanssa.

Tiedän että alkoholismi on sairaus mutta onhan tuo nyt vähän surullista, että katkolle mennään vasta pakon edessä ja vain valmistautuakseen seuraavaan ryyppyputkeen.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aina ei tämmönen tavan tallaaja ihan ymmärrä tätä sinun järjenjuoksuasi. Katkolle meno vain vetääkseen pään täyteen heti sieltä päästyään on yhtä tyhjän kanssa.

Tiedän että alkoholismi on sairaus mutta onhan tuo nyt vähän surullista, että katkolle mennään vasta pakon edessä ja vain valmistautuakseen seuraavaan ryyppyputkeen.
Ja täällä ei välttämättä ole alan miehiä, jotka osaisi vastata kysymykseen. Ehkä siellä katkolla osaisivat?

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Niinhän se valitettavan usein menee, että katkolle mennään syömään sekä huilaamaan ja siellä pumpataan mömmöillä kondikseen, jotta jaksaa taas. Niin valitettavasti tein itsekin aikoinaan, mutta ihan helvetin raskasta sekin on pidemmän päälle. Osaisin mä tuohon pami-kysymykseenkin vastata hyvinkin perusteellisesti, mutta jääköön se väliin.

Onneksi ei tarvitse enää miettiä noita juttuja ollenkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy