Kaksoispiste & iso-D pärjää pitkälle.Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.
Ei Danny.
Kaksoispiste & iso-D pärjää pitkälle.Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.
@hooceebruins kuten jo sanoin suoraan sulle. Jostain syystä uusimmasta tulee Paradise Lost mieleen, vaikka ei mitään sinnepäinkään.
Se on kun meikä on kootti noin niin kuin hame päällä.Millä hemmetillä :D
Itselleni taas ei tullut mitään fiboja siitä!!
Gothic. Jostain syystä.Millä hemmetillä :D
Itselleni taas ei tullut mitään fiboja siitä!!
Onkohan koiran Andy McCoyn nimi sitten Timo Jutila?Timo Jutilan koiran nimi on Andy McCoy.
Luultavasti kuitenkin Antti Hulkko.Onkohan koiran Andy McCoyn nimi sitten Timo Jutila?
Tuli sentään yksi:Vähän harmittaa, kun ei joulukuussa tainnut tulla yhtään @vilperi :n jouluvalmisteluviestiä vastaan pastalla. Toivottavasti kaikki on hyvin ja vilperikin on päässyt viettämään joulua perinteisten menojen ja herkkujen kera.
Kyllähän täällä kaikki on valmista joulun viettoon. Ja olen saapunut isäni luokse lapsuuden kotiin tänäkin vuonna joulua viettämään. Oikeastaan kaikki oli valmista jo eilen iltapäivällä kun sain lanttulaatikot paistettua.
Joulukuussa on taas perinteisesti tullut tehtyä taas monet leivonnaiset jouluksi. Tein parit maustekakut, tiikerikakut ja taatelikakut sekä pipareista ruskeat, ässät, hannatädit ja herrasväen leivät. Sekä tein 61 kappaletta jauheliha- ja lohipasteijoita. Lisäksi minun vastuullani oli tehdä porkkana- ja lanttulaatikot. Työtä on jonkin verran taas tänä joulukuussa riittänyt mutta eilen oli hyvä fiilis kun olin vihdoin valmis joulun viettoon. Ehkä leivonnaisia tuli taas tehtyä liikaa mutta ei stressata siitä näin jouluna.
Jouluun meni minulla tänä vuonna reilu satanen enemmän rahaa kuin aiempina vuosina. Varsin usein olen leiponut samat leivonnaiset ja tehnyt samat ruoat mutta kai se ruoan hinnan kallistuminen näkyi tässä. No, rahatilanne salli minun käyttää rahaa tämän verran tänä vuonna jouluun.
Nyt vaan sitten nautitaan joulun ajasta ja tehdyn työn jäljistä. Ja odotan toisaalta sitäkin kun on jouluaatto niin nukkuminen varmaan alkaa taas helpottamaan ja sujumaan paremmin. Joulukuussa ennen joulua minulla on usein vaikeuksia nukkumisen kanssa kun odotan sen verran paljon joulua. Tällä viikolla olen parhaimmillaan yöllä nukkunut jotain kuusi ja puoli tuntia. Mutta kyllä se nukkuminen varmasti alkaa taas sujumaan kun päästään jouluaattoon.
Kinkkua meillä ostetaan valmissiivuina. Ostin esimerkiksi pienen määrän Makulihan kinkkua ja se oli ainakin todella hyvää.
Onneksi ihan tava-suomalaisetkin päässeet keltaisenlehdistön sivuille paistattelemaan, vaikka tämä Mannisen pariskunta on yrittänyt repiä ja raastaa tästä "maailmanlopusta" kaiken mediahuomion irti.Uusia kierroksia suomalaisten lomapainajaiseen Meksikossa – 25-vuotias Vilma pelkää joutuvansa kadulle
Suomalaiset kertovat maksaneensa kalliita hotelliöitä omasta pussistaan.www.iltalehti.fi
Hieman ihmetyttää joidenkin järjenkäyttö ulkomailla, mennään 600€ maksavaan hotellihuoneeseen, kun paluulennon aikataulu on epäselvä, ja nyt pelätään kadulle jäämistä.
Kysehän on luultavasti siitä, että kaikki rahat on biletetty, jonka periaatteessa ymmärrän, mutta tälläisten tapausten vuoksi reissatessa tulisi aina olla hieman extrarahaa tai luottokortti mukana. Kyse on kuitenkin 25-vuotiaasta eikä 18v matkailevasta teinistä.
Enpä ole laittanut, mutta kerran tilasin Classicissa hangoverin. Siinä on muistaakseni maustekurkkua.Laittaako kukaan muu omatekoisiin pizzoihin joskus suola(mauste)kurkkua? Ihan jotain kaupan hyllyn tavaraa. Mie tykkään.
Kyllä sitä ihmettä on syytäkin käydä katsomassa, jos maammo on selvinnyt aatosta hengissä.Toki kait näissäkin vähän vaihtelua on, eikös se usein mene niin että aattona ollaan ehkä enemmän sen oman perheen kesken ja sitten joulupäivänä saatetään mennä sukulaisten kesken jonnekin isoäidin tms. luo jos on vielä elossa.
Ehdottomasti! Sillon ku teen vaan itselleni: pohjataikina päivää ennen pöhöttymään -> päälle hieman viritelty tomaattikastike, meetvurstia, sipulia ja nimenomaan SUOLAkurkkua. Päälle 50/60 mozzarella- ja edamraaste.Laittaako kukaan muu omatekoisiin pizzoihin joskus suola(mauste)kurkkua? Ihan jotain kaupan hyllyn tavaraa. Mie tykkään.
Suomalaiset on aattokansaa. Voi dokaa jo päivää aikaisemmin.Mikähän tässä muuten on, että Suomessa jouluaatto eli 24. päivä on se The päivä joulun suhteen? Jos nyt ihan väärässä en ole, niin hyvin monessa muussa maassa nimenomaan tämä 25. päivä eli joulupäivä on se milloin joulua kunnolla vietetään.
Toki kait näissäkin vähän vaihtelua on, eikös se usein mene niin että aattona ollaan ehkä enemmän sen oman perheen kesken ja sitten joulupäivänä saatetään mennä sukulaisten kesken jonnekin isoäidin tms. luo jos on vielä elossa.