Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 035
  • 68 358

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeiset viisi tuntia on tullut kirjoitettua psykologian essee -tehtävää. Oloni on lievästi sanottuna turtunut, mutta onneksi olen pikkuhiljaa lähestymässä maalia. Ei se tekstin määrä minua niinkään haittaa, vaan se, kun on pitänyt kaivaa omasta muistista asioita, jotka on melkein unohtanut.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jaha, torstaina tulee ilmasen tv:n puolelta HIFK- Kärpät. Kuinkahan monta olutta pitää varata tätä matsia varten?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kylläpäs täällä Vantaalla tapahtunut viikonloppuna. Tulipalon ja teinien murhayrityksen lisäksi nyt joku vielä tapettu Leinelässäkin.
Ja nyt tuossa lähellä ilmeisesti taas tulipalo kun ainakin monta paloautoa sinne meni. Vissiin myös henkilövahinkoja kun ambulanssi lähti pillit päällä poiskin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa. Oli pojalle lauantaina itselleenkin rankka herätys. Oli ollut yötä samassa paikassa, jossa hänen paras kaveri oli nukkunut ikiuneen. Alunperin luulin, että hän vain kuuli siitä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olisivat nyt julkaisseet muillekkin kuin minulle ne todisteet.

Liitteet

• sukeltaja.jpg
    sukeltaja.jpg
    560,3 KB · kertaa luettu: 127

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Psykologian koe tehty ja tiedän jo nyt, että perseelleen meni. Ensimmäisen tehtävän sain tehtyä ainakin omasta mielestä varsin hyvin, mutta toisessa iski täydellinen black out. Aivot sanoivat sopimuksensa irti eikä mitään tullut mieleen aiemmin oppimistani asioista, vaan tuijotin tehtävää mitään näkemättä ainakin vartin ajan. Noh...C'est la vie.
Nämä taisivat olla ensimmäiset kolme koetta elämässäni, joita en ollut yhtään jännittänyt. Kun on päässyt tai oikeastaan joutunut kokemaan paljon pahempia asioita elämässä, ei joku kämäinen ruotsin koe enää paljoa jännitä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ruotsin kolmosdivarissa pitää nuorella veskarilla pikkuisen kiirettä. Ujot 100 torjuntaa per ottelu ja reppu heiluu noin 50 kertaa per ottelu.

Katsoin EP:stä ko. veskarin tilastot: päästettyjen maalien keskiarvo kahdesta täydestä matsista jotain 47,2 ja torjuntaprosentti silti niinkin hyvä kuin 68 ja risat. :D

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katsoin EP:stä ko. veskarin tilastot: päästettyjen maalien keskiarvo kahdesta täydestä matsista jotain 47,2 ja torjuntaprosentti silti niinkin hyvä kuin 68 ja risat. :D
Mikäli kyseinen maalivahti vielä jatkaa uraansa joskus jossain ylemmissä sarjoissa, tai jossakin joukkueessa jossa joku edes yrittää puolustaa, niin ainakaan kovin helposti ei ukkoa vaihtoon ammuta. Sen verran tuosta kokemusta karttuu, että ei ihan muutamasta päästetystä maalista vielä kuuppa mene jumiin. Tuossa jutussahan valmentaja vielä kehuu, että kannattaa laittaa tämän nuoren veskarin nimi mieleen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Piti käydä verotoimistossa jättämässä kausiveroilmoitus (pakollista aina tämän vuoden loppuun) ja tuolla lyhyellä pätkällä Kurvista Verotoimistoon kastuin täydellisesti. Luonnollisesti sade lakkasi välittömästi sisälle päästyäni ja jatkui sitten yhtä railakkaana, kun olin astunut bussista ulos ja olin palailemassa kotio päin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Piti käydä verotoimistossa jättämässä kausiveroilmoitus (pakollista aina tämän vuoden loppuun) ja tuolla lyhyellä pätkällä Kurvista Verotoimistoon kastuin täydellisesti. Luonnollisesti sade lakkasi välittömästi sisälle päästyäni ja jatkui sitten yhtä railakkaana, kun olin astunut bussista ulos ja olin palailemassa kotio päin.
Vähän sama juttu nyt. Katsoin että pihalla ihan hyvä keli vaikka vähän tuulee. Astuin ulos niin hirveä kaatosade ja vielä kovan tuulen kera että satoi bussikatoksen sisään. Kiva mennä läpimärkänä toimistolle.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Anniina Valtonen sanoi äsken säätiedotusta kertoessaan että "Perä toisensa kanaan". Ilmeisesti piti sanoa että peräkanaa, mutta nyt tuli tuollainen kielikukkanen.
Kyseessähän oli tällä kertaa tahallisuus ja jonkinlainen haaste The Rasmuksen kitaristin kanssa. Toisti siis tuon kolmen vuoden takaisen kielikukkasensa. Tuossa vielä juttua aiheesta.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ei enää pitkä aika siihen kun pääsee ulkojäille. Onhan tätä taas odotettu koko kesä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyseessähän oli tällä kertaa tahallisuus ja jonkinlainen haaste The Rasmuksen kitaristin kanssa. Toisti siis tuon kolmen vuoden takaisen kielikukkasensa. Tuossa vielä juttua aiheesta.

Eipä vaadittu paljoa, jotta saatiin aina valveutuneille toimittajille tekemistä ja uutta jutun tynkää. Seuraavaksi saamme nähdä maikkarin vastaiskun eli Kirsi Alm-Siira putoaa tuolilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy