Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jouduin tyttären kanssa elokuvateatteriin, kun hänellä ei riitä ikä katsomaan Five Nights At Freddy's -rainaa.

Kestänköhän loppuun sekoamatta itse? Jotenkin veikkaan ettei teinikauhu ole meikäläisen kuppi teetä. No, aina on Jatkoaika.
Kai se kuitenkin on kivaa, kun isä kelpaa tytön kaveriksi katsomaan.
 

redpecka

Jäsen
Minusta se on hyvä elokuva. Voisi sen katsella uudestaankin ja antaa sitten sen kuuluisan toisen mielipiteen, jos kerta juutuubesta löytyy.
Minä äänitin sen joskus juutuupista ja olen katsonut 2-3 kertaa ja aina huudan naama punasena ruudun edessä sille poliisille että tee duunisi saatana äläkä hempeile! Dirty Harry ei olis kattonut tollasia luusereita hetkeäkään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jouduin tyttären kanssa elokuvateatteriin, kun hänellä ei riitä ikä katsomaan Five Nights At Freddy's -rainaa.

Kestänköhän loppuun sekoamatta itse? Jotenkin veikkaan ettei teinikauhu ole meikäläisen kuppi teetä. No, aina on Jatkoaika.
Ei sentään ole joku Eisensteinin Kutunmaitotrilogia. Yhdeksäntuntinen eeppos kuudesta tunnista siperialaisella kolhoosilla, jossa Volodja lähtee kaupunkiin hakemaan mutteria separaattoriin. Järisyttävä kuvaus sankarillisista kansalaisista kapitalismin uhatessa rauhallista yhteiseloa.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jouduin tyttären kanssa elokuvateatteriin, kun hänellä ei riitä ikä katsomaan Five Nights At Freddy's -rainaa.

Kestänköhän loppuun sekoamatta itse? Jotenkin veikkaan ettei teinikauhu ole meikäläisen kuppi teetä. No, aina on Jatkoaika.
Top5 - Teinikauhuleffat?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kai se kuitenkin on kivaa, kun isä kelpaa tytön kaveriksi katsomaan.
Totta kai on kivaa. Pienen pakon edessä toimittiin näin, rouva on iltavuorossa. Toisaalta, eiköhän äidinkin kanssa hävettäisi olla julkisella paikalla.

Yllättävän hyvin tämä menee, vaikka joitain tytön tuttujakin on ilmeisesti paikalla. Toistaiseksi ei ole edes pyytänyt minua olemaan hiljaa.
 

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Jouduin tyttären kanssa elokuvateatteriin, kun hänellä ei riitä ikä katsomaan Five Nights At Freddy's -rainaa.

Kestänköhän loppuun sekoamatta itse? Jotenkin veikkaan ettei teinikauhu ole meikäläisen kuppi teetä. No, aina on Jatkoaika.
Ainakin peli oli kuumottava. Tai sen tiedossa olevan säikähdyksen odottaminen oli kuumottavaa.

Opiskeluaikojen kämppiksillä kavereineen oli tapana pelata kauhupelejä. Kämppä pimeäksi, kotiteatterin äänentoistojörjestelmän säätö ja strateginen sijoittelu ja videotykillä valkokankaalle.

Yhdessä pelättiin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Elokuvahan oli varsin sekava kokemus peli-/kirjasarjaan perehtymättömälle. Leffa oli tytön mukaan sekoitus molempia. Ja kuulemma vieläpä hyvä sellainen.

Normaalisti 90-prosenttisesti huoneeseensa linnoittautuvan teinin saaminen pariksi tunniksi viettämään laatuaikaa iskän kanssa oli puolestaan upea kokemus.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yllättävän hyvin tämä menee, vaikka joitain tytön tuttujakin on ilmeisesti paikalla. Toistaiseksi ei ole edes pyytänyt minua olemaan hiljaa
Kukaan täällä ei paheksunut sinua siitä, että ilmeisesti kesken elokuvan leffateatterissa kännykällä kirjoitit mm. Jatkoaikaan, joten minun täytyy nyt hoitaa tuo alta pois: Hyi sinua.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kukaan täällä ei paheksunut sinua siitä, että ilmeisesti kesken elokuvan leffateatterissa kännykällä kirjoitit mm. Jatkoaikaan, joten minun täytyy nyt hoitaa tuo alta pois: Hyi sinua.
Puolustukseksi on sanottava, että tein sen mahdollisimman huomaamattomasti. Näyttö himmeällä ja yöasetuksella. Paikat olivat lisäksi takarivillä. Enkä ollut edes ainoa!



E
Nyt kun katselen viestihistoriaani niin yhden viestin lähetin 17.51 eli ennakkomainosten aikana (leffan aloitusaika oli 17.45). Seuraava viesti lähti klo. 20.12 eli reilusti rainan jälkeen. En siis kirjoittanut viestiäkään itse elokuvan aikana. Kieltämättä kuitenkin vilkuilin Jatkoaikaa välillä.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään hyppäsin ihan kokeilumielessä linjalle 61 siinä Tapanilan Alepan kohdalla, koska halusin testata, kuinka nopea linja oli. Ei se ollut, sillä bussi körötteli halki koillisen Stadin suunnilleen 30 kilometriä tunnissa ja kotimatkaan meni lähes puoli tuntia. Onneksi ei ollut mikään kiire minnekään ja onneksi tuota linjaa tulee käytettyä vain harvakseltaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tänään hyppäsin ihan kokeilumielessä linjalle 61 siinä Tapanilan Alepan kohdalla, koska halusin testata, kuinka nopea linja oli. Ei se ollut, sillä bussi körötteli halki koillisen Stadin suunnilleen 30 kilometriä tunnissa ja kotimatkaan meni lähes puoli tuntia. Onneksi ei ollut mikään kiire minnekään ja onneksi tuota linjaa tulee käytettyä vain harvakseltaan.
Eilen tuli kokeiltua,että miten sitä pääsee kouluun marraskuussa. Tulin siihen päätökseen, että vaihdolla on parempi. 51 kiertää ties mistä asti kun 50 menee sentään kohtuu suoraan. Aikaisemmin joutuu lähtemään, mutta vähemmän istumista onnikassa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231028_231107_Nysse.jpg
    Screenshot_20231028_231107_Nysse.jpg
    587,7 KB · kertaa luettu: 65
  • Screenshot_20231028_231138_Nysse.jpg
    Screenshot_20231028_231138_Nysse.jpg
    593,1 KB · kertaa luettu: 66

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alakertaani muutti jokunen aika sitten ilmeisesti nuorehko mieshenkilö, jota en vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt. Sen sijaan olen kuullut hänen laulavan silloin tällöin kämpässään ja vahvistus hänen musikaalisuudelleen tuli tänään aamupäivällä, kun hän runsaan puolen tunnin ajan viihdytti meidän rappuamme sähkökitaran soitolla. Koska olen joskus punkannut bändihuoneen välittömässä läheisyydessä kohtalaisen pitkiä ajanjaksoja, kykenen varsin helposti tunnistamaan, milloin jollain ihmisellä on vahvistin käytössään ja sellainen masiina löytyy alakerrasta.

Täytyy vain toivoa, että alakertaan ei eksy muita bändiläisiä ainakaan joulukuun aikana, koska tuolloin tulen olemaan huomattavasti ärtyisämpi kuin normaalisti pitkien työpäivien johdosta.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Olen luullut tähän asti, että kivi paperi ja sakset pelissä kivi voittaa paperin. Käsitykseni pohjautuu siihen, että kivi on painava ja paperi pysyy sen alla. Mutta totuus onkin se, että paperi siis voittaa kiven koska se peittää sen.

Mitähän muuta opin tämän päivän aikana, jään jännityksellä odottamaan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen luullut tähän asti, että kivi paperi ja sakset pelissä kivi voittaa paperin. Käsitykseni pohjautuu siihen, että kivi on painava ja paperi pysyy sen alla. Mutta totuus onkin se, että paperi siis voittaa kiven koska se peittää sen.

Mitähän muuta opin tämän päivän aikana, jään jännityksellä odottamaan.

Jos peli toimisi tuolla sinun logiikalla, niin montako kertaa oot paperin valinnut?
 

Glove

Jäsen
Viimeinen työpäivä edessä, saa nähdä milloin löytyy seuraava duuni? Pomo sanoi eilen itsensä irti ja työkaverit sanoi. että minun pitäisi hakea sen paikkaa. Katsotaanpa sitten kun paikka tulee hakuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös