Yhtäkkiä aivoni sanoivat että 30.8.1983 on jonkun jollain tasolla tietämäni olion syntymäpäivä. Varmaan monenkin. Joo eli 40 v. huomenna. Toivottavasti saa läppärin vaikka sen kunniaksi. Onnea siis!
PS. Numeromuistini on tasoa autismi.
Onnea arvon palstaveljille pyöreistä vuosista!Kiitos jo etukäteen onnitteluista. Tunnustan olevani yksi noista olioista, jotka täyttävät huomenna 40.
Mutta kaikkien iloksi Hedbergin pärstää "saa" katsella uudessa Leijonan Luolassa."Älä hyppää! Ei ole mitään syytä tappaa itseään."
"On! Minulla ei ole elämässä enää mitään."
"Maailmassa on vielä paljon hienoja asioita."
"Nimeä yksikin syy miksi en hyppäisi!"
Sami Hedberg lopettaa uransa toistaiseksi – luvassa jättikeikka - Rumba.fi
Sami Hedberg jää keikkatauolle kahdeksantoista kiertuevuoden jälkeen. Hänen toistaiseksi viimeinen stand up -esiintymisensä nähdään Nokia-areenalla Tampereella lauantaina 16. päivä joulukuuta. Tapahtuman liput ovat myynnissä Lippu.fi:ssä. ”Jätän livekeikat joulukuussa toistaiseksi. Halusin ennen...www.rumba.fi
(Tuo siis mukailtuna Lapinlahden Lintujen sketsistä, jossa itsemurhakanditaatin sai toisiin ajatuksiin tieto siitä, että Lauri Törhönen on luvannut lopettaa elokuvien teon.)
Käytössä tollanen kuuden kortin malli, mutta muistan useinkin hypistelleeni ns. tuplamallia, jossa on tilaa varmaankin kahdelletoista kortille ja on luonnollisesti myös tuplaten paksumpi. Noita on tarjolla ihan perustavarataloissa, kuten Stockkalla ja Sokoksella. Omani ostin jostain kultasepänliikkeestä, jossa oli myös yllättävän hyvä valikoima noita, myös niitä paksumpia. Hintaa oli muistaakseni joku viitisenkymppiä, sain toki pikkuisen alennusta semitutulta myyjältä. Laadukkaampien paksumpien hinnat pyörii muistaakseni jossain satkun molemmin puolin. Netistä noita saa parilla kympillä, mutta oma kokemus niistä on hyvin huono. En suosittele.Otan vastaan suosituksia hyvästä korttikotelosta lompakon korvaajaksi. Maksukortteja on muutama ja siihen päälle omat ja lasten kela- ym. kortit, joten tilaa saisi olla ainakin kymmenelle kortille. Satunnaisesti saattaa olla joku seteli säilytyksessä, mutta harvemmin.
Nopea vilkaisu valikoimiin masensi runsaudellaan ja suurimmassa osassa näyttäisi olevan tilaa vain n. kuudelle kortille. Jos joku on onnistunut löytämään hyvän yksikön, saa vinkata.
Mitä mitä, minulla vapaapäivä, eikä ole kutsua tullut. Kosto elää ukaamutaps. :DAamu kahdeksasta asti puunattu taloa ja tehty tarjottavia illan istujaisia varten. Vihdoin kaikki valmista vieraita varten. Reilun tunnin päästä tulevatkin jo ensimmäiset, i assume! Nyt voi hyvillä mielin itsekin rentoutua ja nautiskella työnsä tuloksista.
Ai saametti. Tällä kertaa kutsutut kaikki asuvat Lappeessa. Työkavereita lähes kaikki. Yksi ala asteen luokkakaveri, jonka kanssa ollaan oltu ystäviä jo 36 vuotta ja yksi Lappeessa asuva KooKoon kannattaja ja toki oma poika työkavereiden lisäksi.Mitä mitä, minulla vapaapäivä, eikä ole kutsua tullut. Kosto elää ukaamutaps. :D
Minun lenkkikengät taas on kulunut niin slickseiksi, että ne on liukkaat sateella. Mutta kun ne on niin hyvät jalassa. Pakko lienee kuitenkin kohta heittää ne menemään ja siirtyä noihin uusiin, jotka tuossa on jo hyvän aikaa odottanut käyttöönottoa.Mun sadekelin juoksukengillä on ihana ”märkä pultsari” -ominaistuoksu.
"Uusia naisten nimiä suomenkielisessä nimipäiväkalenterissa ovat Alissa, Juulia, Lili, Lilia, Lilian, Livia, Marju, Mona, Siina, Sinna, Camilla, Amelia, Milena, Elea, Kira ja Jessica.
Miesten nimiä ovat Aamos, Eppu, Ilja, Jare, Jasu, Jose, Kaius, Miki, Rolf, Neo, Mio, Martin, Linus, Leon ja Kevin."
Olisiko kuvassa sittenkin itse Jeesus? Sitä veikkostahan nähdään milloin missäkin, paahtoleivässä tai koiran persiissä, miksipä ei riistakameran kuvassakin.Kuvassa ei ole haamu vaan Iisoppi hakemassa kurkkuja kasvimaalta aamuksi. Vähän olmin näköinen kaveri vaikka olen ihan verevä nainen. Jäin siis riistakameran kuviin... ;-)
Edit. Auton varmaan kaikki tuosta tunnistaa autoksi. Minä olen se möykky sen vieressä. Ei kovin hyvä kamera. Sain veljeltä vanhan lainaksi...
Hyvä kuukausi, Liiga ja muut sarjat alkaa ja saa taas katsoa lätkää. Vasta kaksi peliä katsottuna tälke kaudelle ja jos vielä 198 ehtisi katsoa.Siis nyt on syyskuu. Miten tämä on mahdollista…
Meinasin tulla juuri kirjoittamaan, että eikö mikään ketju täällä käsittele järkyttävää Karita Tykkä-keissiä.Katohan, Karita Tykkä jäänyt rysän päältä tai lähinnä alta kiinni. Onhan se ikävää.
Ei siis tykkää aviomies asiasta?Katohan, Karita Tykkä jäänyt rysän päältä tai lähinnä alta kiinni. Onhan se ikävää.
Vauva-foorumi ei petä tällaisten asioiden käsittelyssä.Meinasin tulla juuri kirjoittamaan, että eikö mikään ketju täällä käsittele järkyttävää Karita Tykkä-keissiä.
Aika brutaali oli Facebookissa aviomiehen tilitys ja siellä tämä rysäkin nimettiin.