Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 371
  • 66 851

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken sporassa nuori nainen puhui taukoamatta miespuoliselle kaverilleen koko 20 minuutin matkan ajan. Mies puhui ehkä yhteensä pari virkettä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jumalauta, siitä tulee ens vuonna jo 20 vuotta täyteen kun nähnyt ensimmäisen Kärppä-pelin paikanpäällä. Kärpät - Luulaja Rovaniemellä. Ja vielä ei olla edes veteraani-iässä.
 

Glove

Jäsen
Jumalauta, siitä tulee ens vuonna jo 20 vuotta täyteen kun nähnyt ensimmäisen Kärppä-pelin paikanpäällä. Kärpät - Luulaja Rovaniemellä. Ja vielä ei olla edes veteraani-iässä.
Minulla tulee vreilun kuukauden päästä 43 vuotta ekasta pelista, joka oli 2.10.1980 Kärpät - Lukko 20-4. Mikä taitaa olal edelleenkin Liigan yhden ottelun maaliennätys.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minulla tulee vreilun kuukauden päästä 43 vuotta ekasta pelista, joka oli 2.10.1980 Kärpät - Lukko 20-4. Mikä taitaa olal edelleenkin Liigan yhden ottelun maaliennätys.
Joo-o, täytyy kyllä ihmetellä, että mihin tämä aika menee. Vastahan sitä oli teini-iässä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vltavassa yritti joku humalainen samaan pöytään. Käskin häipyä. En ole koskaan tykännyt humalaisista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onkohan @pettter tehnyt Jatkoajan tunnuksena humalassa? Miksi yksi ylimääräinen "t"?
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaha. Pitkään odottamani lähetys Amazonilta oli viimein saapunut, joten piti hakea äkkiä kotiin. Mark Frostin teokset The List of 7 sekä The Six Messiahs. On ainakin loppuviikoksi tekemistä, heh.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan @pettter tehnyt Jatkoajan tunnuksena humalassa? Miksi yksi ylimääräinen "t"?
Ennemmin siihen pitäis lisätä neljäs tee kuin poistaa yks. Eiks Petter ole joku ruotsalainen räppärikin. Kuka tahansa voi olla Petter. MC Petri T. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja jos poistaisi kaks niin mä olisin Peter Pano. Mä en koskaan kasva aikuiseksi. Se olis kyllä hyvä.

Tai turkkilainen supersankari Mastürboy.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee. Kunnioitus itseä ja lähimmäistä kohtaan täysin kateissa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Siellä voi olla oikeita duunareitakin, jotka ovat menossa vain kotiin.

Aikoinaan kesätöissä opin ymmärtämään duunareita, kun duunarihommaa tein itsekin. Homma on kovaa eikä ehdi peseytyä.

Yksikin sanoi, että kun menen asioille, niin hiki voi haista, mutta jos tämä raha ei kelpaa, niin vien sen muualle.

Hyvä asenne.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös