Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 833
  • 66 850

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tänään puhuttu Mattiesko Hytösestä. Katsoin että päivän lööppi tuli vuosina 1997-1998. Miten voi tuostakin olla jo noin kauan.

Mattiesko on yksi idoleistani! Jäätäviä kolumneja aikoinaan. Sai pasmoja sekaisin.

Elämänkerta "Rinnanympärys 106" löytyy hyllystä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta mitä tapahtui Joonas Hytöselle?

Miljoonan ihmisen talousalue ja ilmeisesti makaronituotanto täysin yhden tehtaan yhden koneen varassa. No, kaiketi juuri näitä tilanteita varten Jumala keksi muita pastatuotteita.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Flunssaa pukkaa ja on muutenkin veemäinen olotila, mutta ainakin näin tänään kauniisti muotoutuneen perseen eräällä nuorella varsin viehkeällä naisella, joten tässä tapauksessa kohtalaisen hyvä päivä. Ne on ne pienet asiat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

On kyllä ns. elämää nähneen näköinen tämä pariskunnan kauniimpi osapuoli jo 43-vuotiaana. Toki varmasti hieno ja uskollinen puoliso, kuten oikeudenkäynnistäkin käy ilmi. Ja ei, en väheksy sitä, että mies on tässä se enemmän rötöstellyt osapuoli.

Hoppoti hoppoti hoi!

Nyt aihellinen kysymys: Mites ne hevoset? Kas kuidas ne hobused?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku huuteli Tavastialla nummenkallio. Kyllä olin, ilmoittaudu itse!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Annastiina Heikkilä bändeineen esiintyy sunnuntaina junaradan toisella puolella Käpylän puistossa ja hyvin todennäköisesti itse olen tuona päivänä vuodepotilaana. Lievä vitutus tällä hetkellä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö mihinkään voi enää luottaa? Lauttasaaren yöbussi on niin pitkään kuin muistan lähtenyt keskustasta puolen tunnin välein 23:40 alkaen, vaikka numerokin muuttui pari vuotta sitten. Nyt joku retale on muuttanut aikataulua 7 minuuttia myöhemmäksi. Huomasin sentään ajoissa, niin metrolla oli nopeampaa ja näemmä 21:llä on yksi lähtö enemmän Lauttasaaren metroasemalta, niin olin varmaan kotona aiemmin kuin olisin ollut sillä 23:40 21N:llä, jos olisi edelleen olemassa.

Luulen että bongasin @nummenkallio :n etäisyyden päästä Tavastialla, mutta en ollut huutelija.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihan oikein sakottaa tuollaista idioottia. Saisi ottaa ihan vakiokäytännöksi.

Laajentaisin tuon käytännön koskemaan kaikkia mahdollisia onnettomuuksia, joissa on uhreja, ei pelkästään kolareita. Sairasta touhua mennä kuvaamaan kuolleita tai pahoin loukkaantuneita ihmisiä kuin jotkut korppikotkat. Ei vaan mene jakeluun sellainen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helsingin katurock-kuulumisia. Juttelin Suhon kanssa, oli elossa. Tämä lienee tärkeintä.

Kyyria oli loistava! Huutelijoille terveisiä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se Kyyria kyllä niin tiukassa kunnossa, että harmi jos tosiaan laittavat pillit pussiin lauantain jälkeen, eivätkä tee uutta albumia tai edes lisää keikkoja. Mutta nyt oli kamerat ja nauhurit paikalla, niin toivottavasti näistä Tavastian keikoista tulee jonkinlainen tallenne julkaistavaksi.

Mutta jätkät on kuitenkin vasta noin viisikymppisiä, niin onhan tässä vielä aikaa odotella seuraavaa paluuta toiset 25 vuotta, mikäli se nyt loppuu tähän.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.

Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.

Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa se olisi mm-kisat tänään, nimittäin TeräsSika MM-kisat Vantaan Kuusijärvellä.

Ensikertalaisena mukana kisoissa, maaliin pääsy tavoitteena.

Keli olisi voinut olla parempi, mutta eipä tuo liikkuessa haittaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.

Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.

Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.
Menikö ihon alle?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vessan hanasta tuli aamulla ilmaa. Oletin heti, että nyt talovanhuksen putket on haljenneet ja edessä on satojen tuhansien putkiremppa. Olin jo sovittamassa köyttä kaulaani, kun huomasin Mullikan sivuilta että kaupungissa oli laajempi putkirikko.

Elämä siis jatkuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vessan hanasta tuli aamulla ilmaa. Oletin heti, että nyt talovanhuksen putket on haljenneet ja edessä on satojen tuhansien putkiremppa. Olin jo sovittamassa köyttä kaulaani, kun huomasin Mullikan sivuilta että kaupungissa oli laajempi putkirikko.

Elämä siis jatkuu.
Juu sitä oli täälläkin. Vissiin muutaman tunnin oli poikki tuossa klo 5-8 välillä, mutta ainakin täällä on puoli ysistä alkaen toiminut normaalisti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös