Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 306
  • 66 863

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Aamusta töiden jälkeen nukkumaan toviksi. Nainen teki "aamiaiseksi" munakkaan. Sen jälkeen kellumaan yhdessä suolavesikammioon. Nyt Nollassa syömässä ja juomassa maistelumenut. Kun syömingit on syöty, mennään Clarioniin syömään kolmen lajin illallinen ja toki nukumme siellä yön, ensiksi ammeessa toki lilluen. Voisin epäillä, että päivä jää mieleen.
Uhh. Kuulostaa melkoiselta! Nuori rakkaus!

Tän kun kirjoitat kymmenen, saatikka parinkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen, niin nostan hattua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Uhh. Kuulostaa melkoiselta! Nuori rakkaus!

Tän kun kirjoitat kymmenen, saatikka parinkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen, niin nostan hattua.
Perun tältä päivästä yhden aisan, joten myöhemmin vok pitää paikkaa sa. Eli huoneessa ei ollutkaan ammetta.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Taitaa olla Kuusala Tolsan kautta, jos oikein olen ymmärtänyt. Ja kiitoksia.
Okei, muutama lapsuuden kaveri asunut Kuusalan nurkilla. Aikoinaan ajoin taksia niin Avokalliontien ja Kuusalantien lenkkiä niin taksikuskiporukka keksi yöllä hieman huppelissa alkaa ajamaan kilpaa polkupyörillä sitä lenkkiä. Yhelle ei löytynyt pyörää, niin juoksi kottikärryjen kanssa kaveri iloisesti heiluen
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haalariväkeä laahustaa taas kaupungin kaduilla (siis todellakin laahustaa); en ole tuomitseva henkilö, mutta jostain syystä suhtaudun negatiivisin ennakkoluuloin porukkaan, joiden haalarit ovat täynnä merkkejä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Haalariväkeä laahustaa taas kaupungin kaduilla (siis todellakin laahustaa); en ole tuomitseva henkilö, mutta jostain syystä suhtaudun negatiivisin ennakkoluuloin porukkaan, joiden haalarit ovat täynnä merkkejä.

Tuossa jo joku vuosi sitten ollessani sauvakävelylenkillä näin lauman tätä haalarikansaa. Olin heti erittäin ärsyyntynyt, ja ajattelinkin heristää sauvaa vihaisesti, jos lähestyvät.

Eivät lähestyneet. Ja samallia siinä tajusin omista haalariajoistani kuluneen aikaa melko tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Haalariväkeä laahustaa taas kaupungin kaduilla (siis todellakin laahustaa); en ole tuomitseva henkilö, mutta jostain syystä suhtaudun negatiivisin ennakkoluuloin porukkaan, joiden haalarit ovat täynnä merkkejä.

"– Jotkut ovat kutsuneet keisariksi, suurvisiiriksi, haalarijumalaksi. Muutama on heittäytynyt polvilleen maahan kumartamaan.

– Parikin nuorta miehenalkua on sanonut, että "tolla saa varmaan pillua". Ehkä. Mutta pitäisikö mun kokea jotenkin haluttavaksi ihminen, jolta saisi ihan haalarini takia? Ei."

......
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuuntelin tuon Ilta-Sanomissa olevan pressatentin (paikalla Aaltola, Haavisto, Halla-aho ja Rehn).

Olipahan miellyttävää kuunneltavaa, kun jatkuvaa päällehuutelua ei esiintynyt. Aika näyttää, onko tämä poikkeus vai sääntö näissä Pressaväittelyissä. Toki olen aika untuvikko näissä presidenttiväittelyissä.

Taitaa olla käytännössä ekat väittelyt, koska olen kolmekymppinen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Enpä ole ikinä taiteiden yössä käynyt, mut nyt pakko lähteä veli @nummenkallio paljon mainostamaa La La Salamaa tuohon naapuriin eli malminkartanonaukiolle katsomaan.
 

Glove

Jäsen
Kuuntelin tuon Ilta-Sanomissa olevan pressatentin (paikalla Aaltola, Haavisto, Halla-aho ja Rehn).

Olipahan miellyttävää kuunneltavaa, kun jatkuvaa päällehuutelua ei esiintynyt. Aika näyttää, onko tämä poikkeus vai sääntö näissä Pressaväittelyissä. Toki olen aika untuvikko näissä presidenttiväittelyissä.

Taitaa olla käytännössä ekat väittelyt, koska olen kolmekymppinen.
No noitahan yhdistää yksi asia. Sitten kun tulee mukaan joku jota ei voi luokitella samaan ryhmään, alkaa myös päällepuhuminen(huutaminen.)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnea Iida Vainiolla ja Archie Cruzille! Toivotan pitkää suhdetta ja makoisaa elämää molemmille.

Tuleeko ilmoitus erosta jo ensi viikon Seiskaan?
Artsilla tason mukainen valinta. Aiemmin oltiin maailmaa valloittamassa jenkkiläinen mallipimu kainalossa.

Nyt ollaan tekemässä suomalaista realitypaskaa puhtaan kotimainen kumitissityrkky kainalossa.

Skarppaa nyt vähän, Artsi! Vai otatko sieltä, mistä helpoimmin saat?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Aamusta töiden jälkeen nukkumaan toviksi. Nainen teki "aamiaiseksi" munakkaan. Sen jälkeen kellumaan yhdessä suolavesikammioon. Nyt Nollassa syömässä ja juomassa maistelumenut. Kun syömingit on syöty, mennään Clarioniin syömään kolmen lajin illallinen ja toki nukumme siellä yön, ensiksi ammeessa toki lilluen. Voisin epäillä, että päivä jää mieleen.

Joku Fingerporista vois vitsailla että tulitko Mieleen?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toisaalle jo alustavasti kirjoitin, vaan kirjoitan tänne saman asian myöhemmillä ajatuksilla.
Istun apukuskin paikalla, Tahosekoitin soi, olut maistuu, määränpäätä ei ole, poikani ajaa ja nauttii. Jäätävää laatuaikaa. ❤️
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös